Itse oon sitruunahapolla putsannu esim. ruosteisia työkaluja millä ei ole niin kiire... kerran heitin piruuttani veneen välipohjasta löytyneen jakoavaimen mikä oli ruostunu yhdeksi puuksi ja sama avain on vieläki käytössä sitruunahappokäsittelyn jäljiltä
Sitruunahapol vaan pitää aika ajoin muistaa näyttää teräsharjaa putsattavalle esineelle ja sen jälkee huuhdella puhtosella vedellä ja itse lillutusvedet oon vaihtanu viikon välein.
Pitäis tota sinkitystä joskus kokeilla, olis aika kova sana ku vetäis kaikkii alustan osiihin sinkitykset
Sitruunahappoaltaaseen kannattaa rakentaa jonkinlainen poreilutuslaite sekä lämmitys. Jos osaisi oikein hyvän tehdä niin olisi sellaiset suihkut, jotka pyyhkivät osan pintaa automaattisesti.
Ei tarvi rakentaa .Jokaiselta löytyy jostain kaapin nurkasta pölyyntymästä ,jalkakylpy, se semmonen täristin mikä oli maailman yleisin joululahja ja jos ei löydy niin pukin toivelistaan.
se lämmitää ,värisee ja tulee ilmakuplia
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
jarkki kirjoitti:Itse putsasin pakosarjan elektrolyysillä ja lähtee paremmin puhtaaksi kun puhaltamalla. Toimii myös lukuisten muiden hankalien osien putsaamiseen ja samalla menetelmällä saa myös sinkittyä osia
Ja tarvittavat välineethän löytyy varmasti lähes joka taloudesta.
Löytyyköhän ominaisuuksiltaan samanlaista kirkasta lakkaa kuin tuo black satin?
Pitäisi 2-tahdin viriviri putki saada lakattua, alkuperäisenä siinä on kirkas kuumuutta kestävä lakka. En ole itse vielä löytänyt sitä, mistähän sitä saisi?