Kyllä ottaa kupoliin!!!! Kävin päivällä tuossa Raahen prismassa ostoksilla ja sieltä ku poistuin kotiin ja tyhjensin autoa, huomasin että oli tullu melkonen lommo vänkärin puolen etulokariin. Joku älykääpiö oli sit peruuttanut kylkeen ja poistunut paikalta mitään viestiä jättämättä!!!! jos minä saan sen kiinni, ni ei taida kovin hyvää seurata!!!! Mukava ku kaskosta lähte 20% bonuksia ja viel joutuu 150e maksaan omavastuuta!!!
Riippuu tietty autosta että kannattaako tuota vakuutukseen viedä. Esim. 124 koriin saa käytetyn lokarin maalarilla maalattuna reilusti alle 200€ (suunnilleen omavastuun verran mutta bonarit säilyis). Tosin uudemmissa malleissa taitaa pellit maksaa hunajaa...
Kävin kyseleen prismasta onko kameraa, mutta eipä tietenkään ole! Aikoivat harkita kameran laittamista... Auto on W210 vm-01. Tuleehan se korjaus maksamaan lähelle 500e. Menettäähän siinä bonuksia, mutta saahan ne heti nostettua takas, sillä voihan sitä uhata vakuutusyhtiön vaihtamisella. Jos ei uhkaus riitä, niin vaihtaa yhtiötä hetkeksi ja tulee sit takas, niin on taas täydet bonukset. Toimii!!! Kyllä minä kaivan sen kolhijan kiinni.
tuomla kirjoitti:Kävin kyseleen prismasta onko kameraa, mutta eipä tietenkään ole! Aikoivat harkita kameran laittamista... Auto on W210 vm-01. Tuleehan se korjaus maksamaan lähelle 500e. Menettäähän siinä bonuksia, mutta saahan ne heti nostettua takas, sillä voihan sitä uhata vakuutusyhtiön vaihtamisella. Jos ei uhkaus riitä, niin vaihtaa yhtiötä hetkeksi ja tulee sit takas, niin on taas täydet bonukset. Toimii!!! Kyllä minä kaivan sen kolhijan kiinni.
Jos ois niin hyvä tuuri että on potkaistu se lommo,niin ei mene bonuksia kun menee ilkivallan piikkiin,toivottavasti ei ole eriväristä maali jäänyt,niin voi mennä mono vahingoksi.
Oli moottoripyörän sivulaukku kesällä naarmutettu,meni kyllä ilkivallan piikkiin.