
Vaihdoin jo anturin paisuntasäiliöön,mutta ei auttanut.
Oliko niin että myös lasinpesunesteen määrän anturi vaikutti
tuon toimintaan,eli vaihdettava myös?
W 202-00.
Ihan näin sivuhuomautuksena. Kaapeli tarkoittaa, että samassa kuoressa kulkee useampia johtimia. Eli neulalla pitäisi mennä yksittäisen johtimen eristeen läpi, ei kaapelin eristeen.Hannu II kirjoitti:Neula oli vain keino mennä eristeen läpi mittaustilanteessa l. yksi neula per kaapeli ei kaapelinipun!
Tuossa ulkomaankielessäkin on cable (kaapeli), cord, wire ja duct (johto, johdin). Kaapeli ei oikein voi olla yksijohtiminen, jos määritelmässä pysytään. Valokaapeli taas sisältää useampia valoa johtavia kuituja. Jos kuituja on vain yksi, pitäisi valokaapelin sijasta oikeastaan puhua valokuidusta.Hannu II kirjoitti:Mitäs sitten on 1-johtiminen kaapeli, 2-johtiminen kaapeli, valokaapeli jne. Taitaa tulla ulkomaankielestä tuo yleissana "kaapeli", voisi toki käyttää sanaa tässä "johdin"tai sähköjohdin, ettei sekoita vesijohtoon.
Onko sulla pysynyt valo "kurissa" tuon ohjainyksikön vaihdon jälkeen?Miljoona(tuntia) kirjoitti:Ja laitetaans vielä ratkaisu tähän ongelmaan.
Auto oli sitten pajalla muiden ongelmien takia ja tämäkin vika
tuli samalla korjattua:
Testeri näytti vikaa flektin ohjainyksikössä,sijaitsee vas.etulokasuojan
sisällä.
Todennäköisesti sieltäkin oli vaan liitin päässyt hapettumaan,mutta
boksi vaihdettiin kokonaan h.200€.
Ja valo häippäs mittaristosta