Kopioin tähän alkuun palanmatkaa tuolta toiselta foorumilta.
Eli alkutilanne oli tämä:
Kuvia:
Joskus rakennettu hienoksi, tämän jälkeen ollut jollain resuuttajalla. Toki Hintakin oli pudonnut alkuperäisestä pyynnistä melkoisesti.
Kun auto minulle tuli siitä oli rättinivel antautunut ja kardaanin etuosa suoraan sanottuna p**kana. Kunnostus turbo antautui liikenneympyräpyörittelyssä samana iltana.
Siitä se ajatus sitten lähti.
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Juu ja tuo koelautahan oli suoraan sanoaen törkeä, A4:n paperin kokoista reikää vähä sielä sun täälä, ahtopainemitta toimi kuin Buicki ja muutenkin resuisen näköinen kuten ylempää huomata saattaa.
vanha irtonaisena
sisältä:
Samalla lähti tuo toimimaton hälytin:
uutta lautaa sisälle:
Ahtopainemittasi tuli laitettua uusiksi:
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)
Mukavia kuvia. Auto on ilmeisesti rakennettu 300 TDT:ksi, mikä lienee alkuperäinen?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Autohan on alkujaan 300D sedan.. Korinvaihto, ja sit vielä vaihdettu ahdettu moottori. Katsarilla sanoivat ettei taitaasi nykyisin enää saada tehtyä. Silti olivat valmiita pudottamaan prosentteja 4,4% seuraavassa muutoskatsastuksessa.
Audi A6 Avant 2.5 TDi
(ex)W124 250D (Työkalu)
(ex)S123 300 TDT (Huvipuisto)