Sopiiko väykän vanteet 124:seen

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
nicnac
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja nicnac »

ahhaahaaa...nyt ei kyllä itse roopekaan enää tiedä mistä puhuu :lol: :lol: :lol:

Kannattaa mennä myös väittelemään vaikka hdcf:lle.Sieltä löytyy sellaisia tyyppejä jota on ihan itse muuttaneet keulakulmaa moottoripyörässä sekä muuta todella hurjan hurjaaa....varmasti laitonta :lol:
romuroope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja romuroope »

Olisi kaikkien etujen mukaista kun kertoisit katsastustoimipakan tiedot minulle, ryhtyisin toimenpiteisiin asiassa.
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

romuroope kirjoitti:epk:lle.
Olet unohtanut yhden tärkeän asian...ne on säädetty valmistajan määräysten mukaisesti niille vanne- ja rengastyypeille !!!

Edellämainitut muutokset muuttaa aina auton geometrista ominaisuutta..ajettavuuteen..keskipainojakaumaan ja paljon muihin tekijöihin mitä auton alustagoemetria pitää sisällään.

en ole, koska eihän tässä ole kukaan edes maininnut minkä konekoon autoihin näitä ET:n muutoksia kysytään, ei kyselijät eikä vastajaat( ja sen koommin minkä alustan on ostaja ruksinut autoonsa, siis tehdas alustan).

Joten täysin pilkun nussintaa väittää että todellisuudessa olisi minkään maailman merkitystä pienellä ET:n muutoksella (kohtuuden rajoissa). Toki pienilläkin muutoksilla tulee aivan varmasti eroja alustageometriaan, mutta se että normikäyttäjä sitä huomaisi taikka sitten autosta tulisi vaarallinen :lol:

ja minä voin kertoa sen konttorin missä noin tehdaan, yksi sana riittää : SUOMI.

onnea yritykseen. Joko siirryt seuraavan topikkiin hämmentämään :D

ainiin, ET:t on erit jos vertaa peltivanteita ja alumiini vanteita, nekin on tässä jo sotkettu samaan soppaan ...
Viimeksi muokannut epk, La 17.11.2007 11:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
romuroope
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja romuroope »

nicnacille, kyllä romuroope tietää mistä puhuu.
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ajatteleekohan täällä joku kaikki asiat HIEMAN liian vaikeasti :?:
epk
Valvoja
Valvoja

Viesti Kirjoittaja epk »

ja itse asiaan, kyllä sopivat väykän vanteet 124:seen, pienellä varauksella.

case closed.
Lukittu