Juben 230CE -90 OEM+
Vanteet on kyllä OOSSOM! Muuttu auto kertaheitolla hienommaksi.. points for thäät..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Kyllä pelti istuu hyvin, koska on alkuperäis osa.Michael M. kirjoitti:Kyllä sulla on siisti auto, ei voi muuta sanoa. Istuuko muuten toi e mallin konepeitto hyvin, ainakin kuvissa näyttää istuvan. Itselläni oli samat ajatukset vaihtaa kulkineeseen toi pelti, mutta kerkesin sen ennen sitä myydä niin eipä tarvinnut sitten vaihtaa.
Takapää näyttää kyllä vähän keskeneräiseltä, mutta niinhän tuota itsekkin sanoit ettei takavalot siihen käy. Hyvä se silti on! Onko muuten tarkoituksena laittaa erilaista putkistoa vai pidätkö nykyisen?
Putkea tuskin tulee muutettua miksikään. Nyt on ihan hyvä ku ei ole pahat äänetkään.
Vanteet on mae 8.5x17" ja 215/45 Goodyear eagle F1:llä.lOnko nuo nyt sitten mae:t vai keskinit? Ja minkä kokoiset vanteet?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Tämmöset takavalot ostin tänään vaihtelun vuoksi
Noihin kun saa punaiset ledi polttimot, eli takaa ei "kuulla" nuo värit läpi niin voi olla ihan hyvätkin
Vieressä 300e 4-matic
Noihin kun saa punaiset ledi polttimot, eli takaa ei "kuulla" nuo värit läpi niin voi olla ihan hyvätkin
Vieressä 300e 4-matic
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Enpäs vaihdakkaan.eepi kirjoitti:Ja vaihtelun vuoks vaihdat entiset takavalot takas.
On komea, ainakin edestä.
Takapäätä en sitten kommentoikkaan...
Ensin kokeilen miltä nuo näyttää "täysin" valkoisena, ja sen jälkeen saatan kokeilla vielä lakata nuo valkoiset tummiksi ku niitä oikeita sileä pintaisia tummia kun ei edelleenkään saa mistään
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Jos oikein ymmärsin, haet noilla lakkauksilla tämän näköisiä?
http://img514.imageshack.us/img514/6485 ... ed1pz3.jpg
Vedä mustaksi, jos ei edelliset valot kelpaa.
http://img514.imageshack.us/img514/6485 ... ed1pz3.jpg
Vedä mustaksi, jos ei edelliset valot kelpaa.
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- MasaMbW124
- Mersumies
- Viestit: 1703
- Liittynyt: Ma 07.11.2005 19:02
- Paikkakunta: Tampere [Kangasala]
Eipä taida olla juuri siitä hommasta kuvia, mutta noin 3pakettia laitoin oviin yhteensä vibroa. Vuorasin siis ovipahvin takana olevan pellin ja sitten sen itse ovipellin kokonaan vibrolla.MasaMbW124 kirjoitti:onkos jube siulla kuvia etuovien vaimennuksista? kuitenkin vaimensit nekin?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
kyllähän minusta tuo takavalojen vaihto kirkkaampiin parantaa ilmettä missä tahansa mersussa, kuten tässä juben projektissakin. Nämähän tietenkin on makuasioita
Edit: en jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta onko hifipuolta parannettu jo
Edit: en jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta onko hifipuolta parannettu jo
C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Coupe on juuri nyt hallilla työn alla. Takakontista on otettu kaikki laitteet pois ja kontti tehdään kokonaisuudessaan uusiin kuosiin.kaijan kirjoitti: Edit: en jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta onko hifipuolta parannettu jo
Kontin kanteen löytyi Acerin 19" lcd-tv, joka toimii PS2 näyttönä kontin puolella.
Lisäksi tasoitettu takaluukku ja etupuskuri on myyty ja tilalle tulee normi luukku e-paneelilla ja demec-race etupuskuri.
Siinäpä mainittavimmat päivitykset ensi kesälle
Viimekesänä inspiraatio projektiin hiipui takakonttia kasaillessa, koska osat oli tehty eri merkkisille laitteille ja mikään ei oikein istunut mihinkään mitenkään
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Nyt päivä istuttu coupessa ja testailtu bassoa erilaisilla koteloratkaisuilla ja erilaisilla vahvistimilla.
Ennenhän kotelo oli 50litran suljettu ja molemmille puhekeloille oma D-luokan pääte, elikkä tehoa se 1600W RMS.
Nyt oli kokeilussa tilavuudeltaan 102litrainen, jota kokeilin ensin suljettuna ja sitten 38hz viritettynä refleksinä 2x4" putkilla.
Refleksi toimi noista paremmin. Pehmeämmän ja mukavamman kuuloinen (ero ei kuitenkaan mitenkään hirmu suuri suljettuun). Ongelmanahan tuossa coupessa on ollut aina kuivakka bassotoisto. Etupää niinkin toimii.
Kokeilin ensin kahdella ja sitten yhdellä d-luokkalaisella ja ero ei niidenkään välillä järin suuri. Nyt kun vielä paikallaan 1 akku ja 2kpl 5F konkkaa niin virtakin riitti yhdellä paremmin.
Mutta sitten kokeiltiin huvikseen kaverin 1x500W RMS @ 4ohm A/B-luokkalaisella mitään muita muutoksia tekemättä.
Tulos:Bassotoistoon tuli rutkasti lisää dynamiikkaa, basso on paaaljon sävykkäämpi ja mukautuu todella paljon paremmin muuhun laitteistoon. Ääntäkin lähti aivan erimalliin kuin noilla kahdella D-luokkalaisella vaikka tehoa käytössä vain 30% siitä mitä oli ennen.
Elikkä nyt kun vaan saan jostain hommattua ne A/B-luokan 2/300 Wantedit niin tuo laitteisto alkaa olla jollain lailla balanssissa. Ja digit laitan vaikka roska-autoon.
Että jos muillakin ongelmia kuivakan ja kovan basson kanssa niin kokeilkaapa jollain pikku A/B-luokkalaisella ennen muita muutoksia
Ennenhän kotelo oli 50litran suljettu ja molemmille puhekeloille oma D-luokan pääte, elikkä tehoa se 1600W RMS.
Nyt oli kokeilussa tilavuudeltaan 102litrainen, jota kokeilin ensin suljettuna ja sitten 38hz viritettynä refleksinä 2x4" putkilla.
Refleksi toimi noista paremmin. Pehmeämmän ja mukavamman kuuloinen (ero ei kuitenkaan mitenkään hirmu suuri suljettuun). Ongelmanahan tuossa coupessa on ollut aina kuivakka bassotoisto. Etupää niinkin toimii.
Kokeilin ensin kahdella ja sitten yhdellä d-luokkalaisella ja ero ei niidenkään välillä järin suuri. Nyt kun vielä paikallaan 1 akku ja 2kpl 5F konkkaa niin virtakin riitti yhdellä paremmin.
Mutta sitten kokeiltiin huvikseen kaverin 1x500W RMS @ 4ohm A/B-luokkalaisella mitään muita muutoksia tekemättä.
Tulos:Bassotoistoon tuli rutkasti lisää dynamiikkaa, basso on paaaljon sävykkäämpi ja mukautuu todella paljon paremmin muuhun laitteistoon. Ääntäkin lähti aivan erimalliin kuin noilla kahdella D-luokkalaisella vaikka tehoa käytössä vain 30% siitä mitä oli ennen.
Elikkä nyt kun vaan saan jostain hommattua ne A/B-luokan 2/300 Wantedit niin tuo laitteisto alkaa olla jollain lailla balanssissa. Ja digit laitan vaikka roska-autoon.
Että jos muillakin ongelmia kuivakan ja kovan basson kanssa niin kokeilkaapa jollain pikku A/B-luokkalaisella ennen muita muutoksia
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
A/B-luokkalainen oli Carpower wanted 2/300 MK1 ja päälisin puolin junan alle jäänyt.rikumon kirjoitti:Soi kovempaa ja paremmin kolmasosan pienemmillä "carpower" tehoilla. Jopas on esittelyautoon lipsahtanut sit huonot päätteet. Kun nyt oot päässyt testaamisen makuun, niin kokeiles samalla jotain muuta laadukkaampaa merkkiä ja kirjoita erot tänne.
Oishan mulla hyllyssä uusi DLS CA12, sitäkin vois kokeilla tuossa ihan vertailun vuoksi.
Tosihan se on, että nuo carpower-laitteet ei parasta ole mitä tuossa hintaluokassa olisi saatavilla. Se on tullut kyllä konkreettisesti todettua ja osaltaan tuo em. asia vaikutti myös viimekesän inspiraation laantumiseen.
Etupää toimii kyllä hyvin, eikä siinä ole valittamista. Säätämistähän sekin toki on vaatinut kovasti, koska täys aktiivi 3-tie ei ole ihan helpoin säädetäävä ainakaan ensimmäisellä kerralla
Ja on toki tullu omistettua vaikka ja mitä d-luokkalaisia. Ei kuitenkaan mitään kalliin luokan (800-1300€) digejä. Kaikissa vaivannut sama kuivakkuus verrattuna A/B-luokkalaiseen.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Noniin...
Käytin ovipahvit irti, muutin midit oveen "hönkiväksi" ja lisäsin vielä paketillisen vibroa oviin (nyt ovisssa yht. 3pakettia vibroa) ja yliterävyys midistä katosi kuin pieru saharaan
Lisäksi asensin näytön kabiiniin ja kasailin muutenkin sisustan loppuun, elikkä coupe alkaapi olla sisältä valmis (onhan se toki kesken jo vuoden ollutkin)
Ensi viikolla pääsen kunnolla takakontin kimppuun ja kuvia sittemmin.
Nyt pukkaa taas isosti inspiraatioa tuohon rojektiin ku on saanut nightwishin jyrähtämään kunnolla
Ois vaan pitäny suosiolla nakata ne vanhat takakontin asennukset roskiin ja tehdä itse uudet alusta alkaen, mutta kantapään kautta kun oppii niin opit pysyy takaraivossa
Elikkä viimekesään verrattuna olen muuttanut:
-Midit freeairiksi entisten 5l umpikoteloiden sijaan.
-Basso 100l refleksikotelossa entisen 50l umpinaisen sijaan.
-A/B-luokan vahvarit myös bassolle entisten D-luokkalaisten sijaan.
-2kpl optima yellow top + 2kpl 5F konkkaa entisen boschin matolaatikon ja konkkien sijaan.
-Säätäny 88RS:ää parikymmentä tuntia.
Tulos:
-Midin pienehkö yliterävyys katosi ja potkua tuli lisää (ei riittäny teho soittaa pikkukoteloissa kunnolla).
-Basson sävykkyys ja soinnin pehmeys on aivan eri planeetalta
-Virta riittää jännitteen notkahtamatta soitella isoillakin äänenvoimakkuuksilla.
-Etupään ja basson integroituminen toisiinsa ei ole vielä täysin ongelmaton, mutta parempaan päin. Tuo carpowerin sonic 15 basso kun ei ole helpoiten toimimaan saatava
Teen projektia toista talvea kahdesta syystä.
1) Mielenkiinto loppui viimekesänä takakontin asennuksien kanssa kun mikään ei istunut mihinkään
2) Siten soivaa laitteistoa ei olisi kehdannut esitellä "hyvänä" kun ei ollut aikaa paneutua säätämiseen ja eri ratkaisujen kokeilemiseen
Normi kilvet hain tänään ja vakio takaluukku e-paneelilla ja uus etupuskuri menee maalaamolle lähiaikoina
Käytin ovipahvit irti, muutin midit oveen "hönkiväksi" ja lisäsin vielä paketillisen vibroa oviin (nyt ovisssa yht. 3pakettia vibroa) ja yliterävyys midistä katosi kuin pieru saharaan
Lisäksi asensin näytön kabiiniin ja kasailin muutenkin sisustan loppuun, elikkä coupe alkaapi olla sisältä valmis (onhan se toki kesken jo vuoden ollutkin)
Ensi viikolla pääsen kunnolla takakontin kimppuun ja kuvia sittemmin.
Nyt pukkaa taas isosti inspiraatioa tuohon rojektiin ku on saanut nightwishin jyrähtämään kunnolla
Ois vaan pitäny suosiolla nakata ne vanhat takakontin asennukset roskiin ja tehdä itse uudet alusta alkaen, mutta kantapään kautta kun oppii niin opit pysyy takaraivossa
Elikkä viimekesään verrattuna olen muuttanut:
-Midit freeairiksi entisten 5l umpikoteloiden sijaan.
-Basso 100l refleksikotelossa entisen 50l umpinaisen sijaan.
-A/B-luokan vahvarit myös bassolle entisten D-luokkalaisten sijaan.
-2kpl optima yellow top + 2kpl 5F konkkaa entisen boschin matolaatikon ja konkkien sijaan.
-Säätäny 88RS:ää parikymmentä tuntia.
Tulos:
-Midin pienehkö yliterävyys katosi ja potkua tuli lisää (ei riittäny teho soittaa pikkukoteloissa kunnolla).
-Basson sävykkyys ja soinnin pehmeys on aivan eri planeetalta
-Virta riittää jännitteen notkahtamatta soitella isoillakin äänenvoimakkuuksilla.
-Etupään ja basson integroituminen toisiinsa ei ole vielä täysin ongelmaton, mutta parempaan päin. Tuo carpowerin sonic 15 basso kun ei ole helpoiten toimimaan saatava
Teen projektia toista talvea kahdesta syystä.
1) Mielenkiinto loppui viimekesänä takakontin asennuksien kanssa kun mikään ei istunut mihinkään
2) Siten soivaa laitteistoa ei olisi kehdannut esitellä "hyvänä" kun ei ollut aikaa paneutua säätämiseen ja eri ratkaisujen kokeilemiseen
Normi kilvet hain tänään ja vakio takaluukku e-paneelilla ja uus etupuskuri menee maalaamolle lähiaikoina
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Tulee nätti, kun saat sen vakio takaluukun paikoilleen, en tästä nykysestä ratkaisusta koskaan kauheasti pitänyt, mutta nämähän on makukysymyksiä.
Hyvältä näyttää, mutta vieläkö vaihtasit nuo takavalot myös samaan syssyyn.
Esim tässä olisi vallan yksi hyvä vaihtoehto.
Linkki
Sitten kysyisin että eikö tuo vibro ole hemmetin arvokasta? Itse olen haaveillut jos sitä jostain löytäisi sopuhintaan niin kävisi jossain vaiheessa alustavasti dieselin sillä läpi. Eli tekisi kunnon äänierityksen kapiiniin, mutta enpä ole saanut aikaiseksi kun pidän tuota äänieristystä turhan arvokkaana, kun kaikki vibrot mihin olen törmännyt, niin maksaa mielestäni turhan paljon.
Hyvältä näyttää, mutta vieläkö vaihtasit nuo takavalot myös samaan syssyyn.
Esim tässä olisi vallan yksi hyvä vaihtoehto.
Linkki
Sitten kysyisin että eikö tuo vibro ole hemmetin arvokasta? Itse olen haaveillut jos sitä jostain löytäisi sopuhintaan niin kävisi jossain vaiheessa alustavasti dieselin sillä läpi. Eli tekisi kunnon äänierityksen kapiiniin, mutta enpä ole saanut aikaiseksi kun pidän tuota äänieristystä turhan arvokkaana, kun kaikki vibrot mihin olen törmännyt, niin maksaa mielestäni turhan paljon.
220.128 Black Mirror
-
- Mersumies
- Viestit: 3401
- Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Sisusta nipussa
Tulihan tuota viikko pajottua ja käytettyä taas kerran täysin palasina koko sisusta
Jotain osviittaa: (kuvissa sisusta on vielä pölyinen ja likainen)
Ratti on tuossa sen aikaa ku löytyy käytetty momo-race
Tulihan tuota viikko pajottua ja käytettyä taas kerran täysin palasina koko sisusta
Jotain osviittaa: (kuvissa sisusta on vielä pölyinen ja likainen)
Ratti on tuossa sen aikaa ku löytyy käytetty momo-race
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Takapenkit käsittelin Autoglymin tuotteilla.
Ensin leatrher cleanerilla ja sitten leather care aineella.
Tuli mielestäni todella hyvät:
Tänään tuli myös keskuslukituksen kauko-ohjaus sarja asennettua paikoilleen.
Ensin leatrher cleanerilla ja sitten leather care aineella.
Tuli mielestäni todella hyvät:
Tänään tuli myös keskuslukituksen kauko-ohjaus sarja asennettua paikoilleen.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Huomenaamulla nokka kohti ruotsia ja hakemaan elimenluovuttajaksi W124 420E -93:sta
Tuossa hieman varustelistaa elimenluovuttajasta
VIN WDB1240341B864687
Model 420 E
Chassis 1240341B864687
Engine 119975 12 007093
Transmission 722354 03 793336
Order 0 - 204 03621
Approx. year not defined
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 05710
Dealer Bielefeld branch (204)
Interior leather grey / orion gray (268)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
second spare wheel (с 01.01.1964 по 28.02.1973)
281 trunk set, (280 SL)
trunk set, 3-piece (с 01.09.1972 по 30.11.1976)
trunk set, 4-piece (с 01.04.1963 по 31.01.1966)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
291 airbag for front passenger
airbag for front passenger (с 01.10.1993)
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
garment trunk, large (с 01.02.1967 по 31.05.1973)
trunk set, 7-piece (с 01.01.1976 по 31.08.1978)
300 storage box in front tray (с 01.05.1988)
taxi design without compartment wall, taximeter instrument panel (с 01.01.1968 по 31.07.1968)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
additional turn signal lamps for Japan, Denmark, Italy and national code 837 (с 01.08.1970 по 30.11.1976)
special version for export to cold countries (с 01.05.1967 по 29.02.1968)
406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right (с 01.07.1970)
seat bench (с 01.01.1962 по 31.07.1965)
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
hydraulic sliding roof, in the rear (с 01.11.1964 по 30.06.1981)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
special export version for bad road conditions and oil bath air cleaner on export vehicles (с 01.01.1963 по 31.01.1968)
oil bath air cleaner for export vehicles (с 01.02.1968 по 31.12.1976)
531 automatic antenna (с 01.01.1963)
540 seat adapter, between the front seats (с 01.02.1963 по 31.01.1977)
roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
Behr air conditioner (с 01.04.1970 по 31.10.1982)
592 wyellow foglamps (с 01.01.1963 по 31.10.1965)
heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
heat-insulating glass, side window panes (с 01.02.1967 по 31.01.1971)
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
trim strips on hardtop (с 01.04.1963 по 31.07.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
sealed beam lamp unit, l.h. traffic (с 01.01.1966 по 28.02.1972)
lamp unit, symmetrical (с 01.01.1962 по 28.02.1963)
620 emission control system
ECE version with catalyst technique (с 01.09.1983 по 28.02.1985)
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
version for Italy (с 01.01.1967 по 31.08.1969)
652 Dunlop tires (с 01.01.1963 по 31.07.1972)
8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
752 Becker radio Mexico 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)
radio MB Audio 30 without traffic news decoder and without RDS (с 31.10.1996)
814 active bass loudspeaker system (с 01.10.1989)
elimination of rear doors (с 01.11.1962 по 30.04.1974)
855 V140 M119 with NAG (с 19.06.1996 по 19.10.1997)
telephone TELE-AID, Nokia, D-net
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Periaatteessa kaikki muu paitsi tekniikka tulee olemaan kaupan...
Kuinkahan lie on kova savotta tuo laittaa 230 (M102) KE-jetin tilalle
Tuo YJ-rele+bensapumpun rele hässäkkä kaikkineen mietityttää eniten.
Onneksi on kokonainen saman mallisarjan auto josta ottaa niin paljon osia kuin tarve vaatii.
Demec-race etupuskurin haen torstaina ja se+vakiotakaluukku e-look paneelilla lähtee maalamolle luultavimmin perjantaina...
Tuossa hieman varustelistaa elimenluovuttajasta
VIN WDB1240341B864687
Model 420 E
Chassis 1240341B864687
Engine 119975 12 007093
Transmission 722354 03 793336
Order 0 - 204 03621
Approx. year not defined
Lights BOSCH
Wiper SWF
Cab 05710
Dealer Bielefeld branch (204)
Interior leather grey / orion gray (268)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
second spare wheel (с 01.01.1964 по 28.02.1973)
281 trunk set, (280 SL)
trunk set, 3-piece (с 01.09.1972 по 30.11.1976)
trunk set, 4-piece (с 01.04.1963 по 31.01.1966)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)
291 airbag for front passenger
airbag for front passenger (с 01.10.1993)
airbag for driver and front passenger (с 01.07.1987 по 30.09.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)
garment trunk, large (с 01.02.1967 по 31.05.1973)
trunk set, 7-piece (с 01.01.1976 по 31.08.1978)
300 storage box in front tray (с 01.05.1988)
taxi design without compartment wall, taximeter instrument panel (с 01.01.1968 по 31.07.1968)
341 additional lamp (с 01.09.1982)
additional turn signal lamps for Japan, Denmark, Italy and national code 837 (с 01.08.1970 по 30.11.1976)
special version for export to cold countries (с 01.05.1967 по 29.02.1968)
406 single seat with orthopaedic front seat backrest, left and right (с 01.07.1970)
seat bench (с 01.01.1962 по 31.07.1965)
412 electric sliding roof with tilting device (с 01.07.1983)
hydraulic sliding roof, in the rear (с 01.11.1964 по 30.06.1981)
471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)
special export version for bad road conditions and oil bath air cleaner on export vehicles (с 01.01.1963 по 31.01.1968)
oil bath air cleaner for export vehicles (с 01.02.1968 по 31.12.1976)
531 automatic antenna (с 01.01.1963)
540 seat adapter, between the front seats (с 01.02.1963 по 31.01.1977)
roller blind, electric, for rear window (с 01.05.1985)
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
580 air conditioner/Tempmatic (с 01.11.1982)
Behr air conditioner (с 01.04.1970 по 31.10.1982)
592 wyellow foglamps (с 01.01.1963 по 31.10.1965)
heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane (laminated glass), band filter
heat-insulating glass, side window panes (с 01.02.1967 по 31.01.1971)
green heat-insulating glass all round, heated rear window, laminated safety glass - tinted strip (с 01.01.1972)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
trim strips on hardtop (с 01.04.1963 по 31.07.1971)
611 courtesy lamps for front and rear doors, with W124 also for central doors/W202 front doors only (с 01.11.1978)
sealed beam lamp unit, l.h. traffic (с 01.01.1966 по 28.02.1972)
lamp unit, symmetrical (с 01.01.1962 по 28.02.1963)
620 emission control system
ECE version with catalyst technique (с 01.09.1983 по 28.02.1985)
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
version for Italy (с 01.01.1967 по 31.08.1969)
652 Dunlop tires (с 01.01.1963 по 31.07.1972)
8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
752 Becker radio Mexico 2000 vk (с 01.06.1990 по 31.03.1994)
radio MB Audio 30 without traffic news decoder and without RDS (с 31.10.1996)
814 active bass loudspeaker system (с 01.10.1989)
elimination of rear doors (с 01.11.1962 по 30.04.1974)
855 V140 M119 with NAG (с 19.06.1996 по 19.10.1997)
telephone TELE-AID, Nokia, D-net
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
Periaatteessa kaikki muu paitsi tekniikka tulee olemaan kaupan...
Kuinkahan lie on kova savotta tuo laittaa 230 (M102) KE-jetin tilalle
Tuo YJ-rele+bensapumpun rele hässäkkä kaikkineen mietityttää eniten.
Onneksi on kokonainen saman mallisarjan auto josta ottaa niin paljon osia kuin tarve vaatii.
Demec-race etupuskurin haen torstaina ja se+vakiotakaluukku e-look paneelilla lähtee maalamolle luultavimmin perjantaina...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Nyt kuullostaa vannoutuneen dieselmiehenkin korvaan hyvältä! Onhan se kasi kuitenkin moottori. Ei tule montaa samanlaista vastaan. Ja varmasti onnistuu tuo projekti, kun vaihtaa tarpeeksi paljon komponentteja elintenluovuttajasta.
Oletko kysellyt konttorilta alustavasti, miten suhtautuvat tuohon muutokseen? Periaatteessa ei liene ongelma, kun on vaihtaa kaikki tarvittavat osat, mutta kyllähän nää tiedetään, että voivat yrittää jotain ihme esteitä kehittää. Prosentitkin riittänee?
Oletko kysellyt konttorilta alustavasti, miten suhtautuvat tuohon muutokseen? Periaatteessa ei liene ongelma, kun on vaihtaa kaikki tarvittavat osat, mutta kyllähän nää tiedetään, että voivat yrittää jotain ihme esteitä kehittää. Prosentitkin riittänee?