Kiitän ja kumarran.
Jussi
mulla ois käytetty mut onko samaw124 ce 300 12vJussin kirjoitti:Mersuni on 300 TE 24V vm. 1991. Suora kutonen ja katalysaattori. Ilmoita, jos olet löytänyt vaikka Saksasta edullisen kaupan. Mikähän on Suomen hintataso?
Kiitän ja kumarran.
Jussi
Terve!Jussin kirjoitti:Mersuni on 300 TE 24V vm. 1991. Suora kutonen ja katalysaattori. Ilmoita, jos olet löytänyt vaikka Saksasta edullisen kaupan. Mikähän on Suomen hintataso?
Kiitän ja kumarran.
Jussi
maksaa 2500euroa se boxi uutenanapa kirjoitti:jos ecu:sta on kyse, niin eiköhän ole paras siirtyä megasquirttiin... (maksaa n. 200-250 € riippuen millä ominaisuuksilla sen haluaa ja silloin saa täysin säädettävän ecu:n...)
itse käsitin ekasta viestistä, että olis kyse jostain 20-50 €:n osasta (ns. "sytkäboksi")... mutta että joku maksais 750 € jonkun ecu:n korjauksesta
lähetä mulle ne kaikki koodit mitä siinä on mulla varmaan löytyy sellane uutena maksaa joku reilu 2000eTTMB kirjoitti:mulla ois käytetty mut onko samaw124 ce 300 12vJussin kirjoitti:Mersuni on 300 TE 24V vm. 1991. Suora kutonen ja katalysaattori. Ilmoita, jos olet löytänyt vaikka Saksasta edullisen kaupan. Mikähän on Suomen hintataso?
Kiitän ja kumarran.
Jussi