Outo tyhjäkäynti vika (-88 W124 200B)
Outo tyhjäkäynti vika (-88 W124 200B)
Ilmennyt sellainen outo ilmiö, että kun lähtee liikkeelle ja kone vähän lämpenee, niin tyhjäkänti menee melko olemattomaksi ja kone ravistaa ja välillä jopa sammuu risteykseen. Mutta kun kone sammuu tai muuten vain ottaa virrat pois ja starttaa uudestaan, niin vika poistuu..? Mikähän tossa ny mahtais olla? Eikö se osaa ottaa ryyppyä pois käytöstä, kun vähän lämpenee vai mikä mahtais olla?
ryyppy voi olla yksi ongelma, toiseksi katsoisin tuon sytytysjärjestelmän läpi (lähinnä tulpanjohdot). Omassa secissä teki niin että tyhjäkäynnillä ravisteli melkoisesti ja olisi varmaan ajan myötä sammunutkin valoihin jos en olisi uudistanut sytytysjärjestelmää.... Tosin kun nostin kierroksia niin ravistelu loppui. Tämä nyt oli vaan mun vikadiagnoosi voi johtua jostain muustakin tuo sun vikas 

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Hmm.. Mistä tuota puhdistusainetta kannattaisi ruveta ettimään?Sergey kirjoitti:Mulla ruiskumallin suuttimet jumitti, niin teki täsmälleen tuollatavalla. Suuttimien puhdistusainetta laitoin tankkiin ja ajelin pari tankillista silleen niin loppui ihan itekseen.
edit: Tuollainen CRC:n injector cleaner löytyi..
Viimeksi muokannut roitsu, To 11.11.2010 19:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.