Mitä kyseinen kytkin ohjaa ?
Mitä kyseinen kytkin ohjaa ?
Näyttäis et kaasu ei palaudu niin et kyseinen kytkin napsahtais pohjaan,
onko siitä mitään haittaa?[img][img]http://img209.imageshack.us/img209/8644/kuvadk4.th.jpg[/img][/img]
onko siitä mitään haittaa?[img][img]http://img209.imageshack.us/img209/8644/kuvadk4.th.jpg[/img][/img]
Joo jousen laitoin tänään kun ei ollut aikaisemmin ,ei vaan löytynytMika.T kirjoitti:Ko. kytkin katkaisee polttoaineen syötön moottorijarrutuksessa. Ja samalla kertoo mottorin ohjaukselle koska koneen pitää käydä tyhjäkäyntiä.
Eikai siitä nyt ihmeemmin haittaa ole. Tyhjäkäyni vain saataa joskus olla hieman kummallista.![]()
Tuo kaasuvivussa olevan jousi näyttäs olevan aivan liian pitkä.
lyhyempää jousta.
Kyllä tuo kytkin on hyvä olla kunnossa. Jos tuo kytkin ei mene kaasupoljin ylhäällä päälle, niin ainakin vanhemmissa (86-90) tyhjäkäyntikierrokset ovat noin 1200rpm. Uudemmissa se ei lämpimänä vaikuta tyhjäkäyntikierroksiin, mutta kylmänä ne voi olla jopa yli 1500. Ainakin automaatin kans tämä on liukkaalla parkkipaikalla käännellessä hankala. Lisäksi bensaa säästyy moottorijarrutuksissa. Yleensä kytkin toimii, mutta se kaasuvipu ei ylety siihen kunnolla. Tätä kytkintä voi liikuttaa muutaman millin, koska sen kiinnitysreijät ovat niin isot.
Kytkimen toiminta on helppo kokeilla moottorin käydessä. Toisella kädellä kääntää kaasuvipua nostaen kierrokset n.3000 ja sitten sormella painaa kytkintä. Tällöin moottorin tulee "sammua" ja kierrokset laskee noin 1200 ja silloin moottori taas herää ja ottaa kierroksia kunnes jälleen "sammuu".
T:K.K
Kytkimen toiminta on helppo kokeilla moottorin käydessä. Toisella kädellä kääntää kaasuvipua nostaen kierrokset n.3000 ja sitten sormella painaa kytkintä. Tällöin moottorin tulee "sammua" ja kierrokset laskee noin 1200 ja silloin moottori taas herää ja ottaa kierroksia kunnes jälleen "sammuu".
T:K.K
onkos tuo kytkin siinä syöttöpumpun jälkeen siinä kaasuvivusto hässäkässä?
minulla se on ainakin siten että se menee ala asentoon kun painaa kaasua
89 4matic mutta uudempi moottori
minulla se on ainakin siten että se menee ala asentoon kun painaa kaasua

89 4matic mutta uudempi moottori
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
niin arvelinkin kun ei oikein näkynyt sitä pumppua mutta pitihän se kysyä kun löytyi samanlainen nappula..
eli tuopi tavallaan lisähevoisia täyskaasulla ajettaessa..kö
eli tuopi tavallaan lisähevoisia täyskaasulla ajettaessa..kö
W202 250 DT
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
W124 300 STDT 4-MATIC
W124 300 DT
http://www.mortti.us
http://www.urakkauunot.com
http://www.sulax.fi
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"
- Manu300cea24
- Mersumies
- Viestit: 3989
- Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
- Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"