Defa Termini™
Defa Termini™
Haulla ei mitään löytynyt niin ajattelin vaan jakaa kokemukseni tästä uudesta paholaisesta.
Itse ostin C farkkuun mallin 2100. Pakko sanoa, että ero edelliseen defaan on kyllä järkyttävä. Tämä pieni "ydinvoimala" on teholtaan huippuluokkaa.
Eli jos mietitte uuden puhaltimen ostoa niin voin suositella. *****
Itse ostin C farkkuun mallin 2100. Pakko sanoa, että ero edelliseen defaan on kyllä järkyttävä. Tämä pieni "ydinvoimala" on teholtaan huippuluokkaa.
Eli jos mietitte uuden puhaltimen ostoa niin voin suositella. *****
Perinteitä pitää kunnioittaa.
Jep ja kannattaa myös miettiä, että pystyykö 2100 W lämppäriä (+600 W lohkolämmitintä) käyttämään ilman että paukkuu eli riittääkö sulakekoko... Valmistajan mukaan tohon riittää 10 A sulake, mutta mun mielestä P=U*I=230V*10A=2300 W eli 10 A sulake ei riitä 2700 W syövällä lämppärille. Korjatkaa jos olen väärässä.
Niinhän se on ettei 10 A sulake tahdo kestää 2100 W kuormaa ja lohkolämmittimen yhtäaikaista käyttöä.
Tietysti voi sitten laittaa siihen vuorottelijan mutta silloin ei enää ole käytössä 2100 W jatkuvana
Tietysti voi sitten laittaa siihen vuorottelijan mutta silloin ei enää ole käytössä 2100 W jatkuvana

Lisää tietoa: www.skg.fi
Mihinkä iankaikkiseen tarvitsee 2100 W lämmitintä? Semmoisella lämmitetään rakennustyömaita
En minä sillä, sillä minä vaan, mutta kyllä mun autot on aina lämmenneet 1350 wattisellakin, ja sen päälle kestää vielä hyvin lohkolämmittimen, huonommillakin sulakkeilla

En minä sillä, sillä minä vaan, mutta kyllä mun autot on aina lämmenneet 1350 wattisellakin, ja sen päälle kestää vielä hyvin lohkolämmittimen, huonommillakin sulakkeilla
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
No lämmön tarvehan on suhteellista. Itse olen ruuminrakenteeltani 60kg täyttä luuta ja haluan että autossa vallitsee "saharamainen" ilmasto, kun sinne itseni -20:ssa asteessa aamu 5:tä kampean.samperi kirjoitti:kannattaa vähän miettiä ennen puhaltimen ostoa että kuinka tehokkaan tarttee, ettei sula tuulilasi ja sisusta palaMeilä on yks puhallin mitä ei puolela tehola kestä/tohi pittää päälä ko hetken...
Ps. Ei ole sulake paukkunut ainakaan vielä, 2h joka arki aamu päällä.
Perinteitä pitää kunnioittaa.
itse ostin defan 1200s lämppärin ja eron vanhaan oli kyllä hitonmoinen, paljon parempi vanha merkki tais olla teho
littanaa mietin kans mutta tehot aika korkeet, tuo on hyvä kun 2 vaihdetta ja pois päältä namiskasta. paremmin puhaltaa ku vaimon fööni ;D.

määrääkö se ahdin tahdin..?
E270CDi -00
W124 260E -91
EX 300SEL -89
EX C230K
E270CDi -00
W124 260E -91
EX 300SEL -89
EX C230K
Ei ainakaan W124 lämpiä kovemmilla pakkasilla niinFenton kirjoitti:Mihinkä iankaikkiseen tarvitsee 2100 W lämmitintä? Semmoisella lämmitetään rakennustyömaita![]()
paljoa,että aukeis ikkunat 2 tunnissa pienemmillä lämmittimillä.
Mulla oli Defa 1200 W ,mutta sisällä oli kylmä ja ikkuna eivät
aukea -10 asteesta ylöspäin kunnolla
Sit hommaisn 2000 W Defan,jo lämpiää.
-Keke-
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86
ex W140 SEL 300 -92
ex- W124 260E -86