6mm elementtien hyödyt? (om603)
6mm elementtien hyödyt? (om603)
onko kukaan varustanut pumppuaan 6mm elementeillä (om601-603) koneessa?
alkuperäisethän taitaa olla 5.5mm. eli onkohan ero havaittavissa kuinka suuresti?
paljonko on tehoa on mahdollista kutosilla saada, ja mikäköhän on max.syöttömäärä?
entä kalina kylmänä? 606:han on kutosilla varustettu, ja käy erittäin nätisti myös kylmänä. mitenköhän kutosilla käy 603:nen?
alkuperäisethän taitaa olla 5.5mm. eli onkohan ero havaittavissa kuinka suuresti?
paljonko on tehoa on mahdollista kutosilla saada, ja mikäköhän on max.syöttömäärä?
entä kalina kylmänä? 606:han on kutosilla varustettu, ja käy erittäin nätisti myös kylmänä. mitenköhän kutosilla käy 603:nen?
S212 E220 -11
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
W123 230TE -83 MR
W201 2.6E -90 (sportline) MR
Mulla on tuloillaan om602:seen vapariin 6mm elementit. Tarkoitus ois keretä tämän vuoden puolella vaihtamaan pumppu. Sitten voin tarkemmin ilmoitella vaikutuksesta.
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
Vähän lainaan aihetta. Käykö om 602:sen ja om 605:sen pumppujen elementit ristiin (om602:sen vaparin pumppu ja om605:sen turbon pumppu kyseessä)? Elementeissä on tietenkin millin ero, mutta olen ymmärtänyt että pumppu töissä elementit ovat työn hintavin osuus.
Viimeksi muokannut Eero H, Pe 04.01.2008 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nyt on elementit vaihdettu ja ilme on tätä

Kiihytyvyyksiä en mittaillut, kun ei saatu softaa toimimaan kännykässä, mut kyllä tuntuu kiihtyvän ja kuleksivan paljon kepeämmin. Eli vääntöä tuntus olevan enemmän. Tankilla en oo vielä käyny, joten vaikutusta kulutukseen en tiedä ja nyt on tullu polettua aika raskaasti tuota, niin ei varmaan oo vielä seuraava lasku oikee kulutuksesta, mut katellaan pitkällä ajalla. Nyt vaan seuraavaksi mutkaa pellin alle..
Ai, niin. nuo minun tapit oli 250turbon sähköpumpusta..






Kiihytyvyyksiä en mittaillut, kun ei saatu softaa toimimaan kännykässä, mut kyllä tuntuu kiihtyvän ja kuleksivan paljon kepeämmin. Eli vääntöä tuntus olevan enemmän. Tankilla en oo vielä käyny, joten vaikutusta kulutukseen en tiedä ja nyt on tullu polettua aika raskaasti tuota, niin ei varmaan oo vielä seuraava lasku oikee kulutuksesta, mut katellaan pitkällä ajalla. Nyt vaan seuraavaksi mutkaa pellin alle..

Ai, niin. nuo minun tapit oli 250turbon sähköpumpusta..
Tuli ympyrä ja tähti, Siitä se elämä lähti...
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
S204 200cdi -08
ex.S202 180 -00
ex.S202 250TDT Uncle-Benz -97
ex.Mercedes W123 2,5 turporiisseli -83
Ilmeisesti kävi "heittämällä" nuo elementit..??ArPi kirjoitti:Nyt on elementit vaihdettu ja ilme on tätä![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kiihytyvyyksiä en mittaillut, kun ei saatu softaa toimimaan kännykässä, mut kyllä tuntuu kiihtyvän ja kuleksivan paljon kepeämmin. Eli vääntöä tuntus olevan enemmän. Tankilla en oo vielä käyny, joten vaikutusta kulutukseen en tiedä ja nyt on tullu polettua aika raskaasti tuota, niin ei varmaan oo vielä seuraava lasku oikee kulutuksesta, mut katellaan pitkällä ajalla. Nyt vaan seuraavaksi mutkaa pellin alle..
Ai, niin. nuo minun tapit oli 250turbon sähköpumpusta..
Missä vaihdatit ja mitä kustansi??
~KOS~
Mersut:
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti
S211 320 CDI
S210 320 CDI
W460 300 DT
W191 rodi projekti