
museorekisterissä
museorekisterissä
Nyt on mersu sitten museorekisterissä. Autolla, 240 D, on ajettu 215 tkm ja olen toinen omistaja. Eipä ollut ongelmia museoleiman saamisessa. Käyttöönottopäivä oli 3.12.1981, siis aika sopiva museoinnin suhteen. Laittaisin kuviakin , jos osaisin omista kuvatiedostoista siirtää... 

123 240D -82
Tuonne Photobucket sivustolle, kun rekisteröityy niin sinne on helppo ladata kuvia koneelta ja siellä sitten tulee valmiit osoitteet, ym joilla ne saa tänne näkymään. Kuvia olisi mielenkiintoista nähdä!intope kirjoitti:Laittaisin kuviakin , jos osaisin omista kuvatiedostoista siirtää...
V123 & W123
V123 langin osia saa tarjota!
V123 langin osia saa tarjota!
Onnittelut. Museorekisteroinnissä auton valmistusajankohta on määräävä tekijä, ei rekisteröinti ajankohta. Tänä vuonna on voinut museorekisteröidä 1982 rekisteröityjä autoja, jos ne on valmistettu 1981.
Rahat ei riitä mihinkään, kun kaikki menee säästöön.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
JiiÄSSÄ
MB W212 vm. 2011 Käyttöauto
MB W180 220 S vm. 1958 Museorek.
MB W120 ponttooni vm.1962 Museorek.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3100
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Hieno! Onnea!
Jyväaskylässä on ihan(a) samanlainen taksina, jotain 850 000 ajettuna ja still going strong. Kyllä tuo on kunnossa ollessaan kaunis ja näyttävä auto. Ja kunnossa olevaa on kyllä miellyttävä ajaa..
Eräs kiinnitti huomiota: missäs vaiheessa se iso punainen hätävilkkupainike/vilkkurele vaihtui tuohon pienempään? 1981?..
..vai oliko niitä samaan aikaan eri mallia?
Jyväaskylässä on ihan(a) samanlainen taksina, jotain 850 000 ajettuna ja still going strong. Kyllä tuo on kunnossa ollessaan kaunis ja näyttävä auto. Ja kunnossa olevaa on kyllä miellyttävä ajaa..
Eräs kiinnitti huomiota: missäs vaiheessa se iso punainen hätävilkkupainike/vilkkurele vaihtui tuohon pienempään? 1981?..
..vai oliko niitä samaan aikaan eri mallia?
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1966
Onnittelut
Hemmetin hieno laite konetilaa myöden ym.
Onko maalipinta alkuperäinen? Ainakin etulokareita näyttäisi jossain vaiheessa maalatun.
Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vielä huomauttanut kanttivaloista näin vanhassa mr-kaksnelikymppisessä




Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vielä huomauttanut kanttivaloista näin vanhassa mr-kaksnelikymppisessä


Joo, syyskuussa.Petteri Kivimäki kirjoitti:missäs vaiheessa se iso punainen hätävilkkupainike/vilkkurele vaihtui tuohon pienempään? 1981?
Onhan se maalattu kokonaan.
Eikös kanttivalot tulleet -82 -malliin. Tämähän on jo niinsanotusti -82-mallinen vaikka onkin -81 vuoden puolella tehty. Ainakin ne ovat alkuperäiset.Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vielä huomauttanut kanttivaloista näin vanhassa mr-kaksnelikymppisessä Wink Wink
Onko noita alkuperäisen näköisiä laattoja saatavana uusia, siis ilman FIN-osiota?Takapään ilmettä parantaisi kummasti uudet rekisterilaatat...sitten olis kun suoraan Vehon luovutushallista.
123 240D -82
Kanttivalot tuli vasta syksyllä 1982 kaikkiin malleihin. Miten todistaa museotarkastajalle että ne ovat alkuperäiset?intope kirjoitti:Onhan se maalattu kokonaan.Eikös kanttivalot tulleet -82 -malliin. Tämähän on jo niinsanotusti -82-mallinen vaikka onkin -81 vuoden puolella tehty. Ainakin ne ovat alkuperäiset.Miten on mahdollista, ettei kukaan ole vielä huomauttanut kanttivaloista näin vanhassa mr-kaksnelikymppisessä Wink WinkOnko noita alkuperäisen näköisiä laattoja saatavana uusia, siis ilman FIN-osiota?Takapään ilmettä parantaisi kummasti uudet rekisterilaatat...sitten olis kun suoraan Vehon luovutushallista.
Minun w123 on rekisteröity 5.1.1982 ja siinä on pyöreät lamput.
Kilpiä saa myös ilman FIN-osiota.
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Ja on vielä halpaakin, olikohan nuo kilvet n.17€/pari, vaihdoin omaani eurokilpien tilalle alkuperäisellä tunnuksella "vanhan malin valkoiset" kilvet.
Hieno auto, onnea !
Hieno auto, onnea !
epk kirjoitti:konttorilta niitä kilpiä voi ostaa, ilman finniä
* Mustanaamion Mersulla on 320 hevosen voimat. *
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)
- postmodernin asfalttiviidakon sananlasku
* Parta ajetaan Braunilla, tiet Mersulla.
W210 E220 CDI Aut. "My Little Puavo"
V140 S500L vm. 95 "Tantor"
C124 300CE vm. 88 "Claudia"
S124 300TD 4Matic vm. 92 "Wunderwagen"
W124 220E Aut. vm. 92 (rouvan edustusvaunu)
W123 300D 5 v.man vm. 83 (varaosa-auto)
British Leyland Mini1000 Special DeLuxe vm. 79 (kestävää kehitystä vsta 1988)