vehosta saa nahan hoito ainetta. kannattaa laittaa uusiin penkkeihin. vanhojen autojen nahkapenkkeihin olen laittanut huonekalumyymälöistä myytävää sohvakalustoon tarkoitettua "vahaa" mutta sitä ei kannata laittaa uutteen autoon.
Auto Glymillä minäkin olen vedellyt. Suosittelevat Leaatheriquen tuotteita. Mutta jotensakin Vehon oma aine tuntuisi järkevimmältä vaihtoehdolta.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jep, Glymiä olen minäkin nahkoihin vedellyt, mutta Vehon mössöä laittaisin uuteen autoon, ja suojaisin tosiaan heti uutena, ihan kuten vahauksenkin kanssa.
Mauri H. kirjoitti:ihan kuten vahauksenkin kanssa.
Tuosta tuli mieleen, että maalari sanoi mulle, että joku vanha nyrkkisääntö on, että seitsemään viikkoon ei kannattaisi autoa vahata/pintaa käsitellä voimakkaasti, kun auto on tullut maalauksesta.. pitänee jotakuinkin paikkansa näin uudelleenmaalauksessa.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Mauri H. kirjoitti:ihan kuten vahauksenkin kanssa.
Tuosta tuli mieleen, että maalari sanoi mulle, että joku vanha nyrkkisääntö on, että seitsemään viikkoon ei kannattaisi autoa vahata/pintaa käsitellä voimakkaasti, kun auto on tullut maalauksesta.. pitänee jotakuinkin paikkansa näin uudelleenmaalauksessa.
Joo, näin on, ja taitaa sen uudenkin kanssa olla niin että ei ekaan 3 kuukauteen tarvisi vahata, nehän muka ovatkin jo vahattuja luovutettaessa, kai.
En kyllä varmasti tiedä kun en ole koskaan uutta ostanut.
Kannattaa muuten lukea ohjeet ensin, koska mömmöjen käyttöjärjestys on päinvastainen kuin mitä järki sanoo, eli ensin öljy ja sitten puhdistusaine. Käy myös vinyylille.