Työn lomassa!
tuli sitten vaihdettua rail putken päähän sekä tuunnistin ja venttiili.
eka veto ajettu noin 3km, + tyhjäkäynti 2min. eli motti vielä hiukan kulmä.
sama juttu kuin ennenkin kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa per... epc valo sytty ja auto sammu. siinä sitten ajeltiin töihin mieli maassa.
veto 2
turku- hki motari ja ja saloon, ajoin 4:lla ja pidin rpm noin 4000-5000 välillä, lämmöt nousi noin 90c. täyskäänös, ja takasin paikallisia pikkuteitä.
toistakymmentä vetoa 0-200kmh KAIKKI TOIMI, kertaakaan ei hyytynyt ja kone kävi poskettoman hienosti, KYSYMYS: voiko tämä epc homma liittyä jotenki koneen läpötilaan kun nämä edelliset syttymiset ovat olleet vähän samanmoisia eli kone pikkasen viilee ja kakkoselta kolmoselle vaihdettaessa.
Vai mahtoko toi anturin ja venttiilin vaihto sittenkin auttaa tai lähtiköhän joku isonpi karstakökkö liikkeelle ja avasi paikat?
