Edellisestä vaihto operaatiosta EI ole tietoa. Tuollahan taitaa olla bensakoneissa vaihtoväli 100-200tkm??
Mutta sen huomasin, että joskus jakoketjua tjsp (?) on tarkasteltu, koska jälkiä oli jätetty.
Epäilisin, että jokin jakopään osista olisi vaihtokunnossa?
Tarkastin useaan kertaan moottoria pyörittämällä, että jakomerkit olivat aina kohdallaan. Joten tuskin ketju olisi venähtänyt??
Laahainta ja kiristintä en päässyt tarkastamaan.
Tuota operaatiota varten todennäköisesti joutuu irroittamaan tuon isokantaisen pultin, joka kiristää hihnapyörän alla olevan "vibran/ajoituspyörän?" kampiakseliin!?! Tämän kiristys momenttihan on 300Nm..

Joten töitä on tiedossa..
Itsellä EI ole nosturia, joten pukkien varassa ollaan

Mistä tuota vauhtipyörää kannattaa lukita ja miten, että avaaminen/kiristys onnistuu?? Sekä kaikki muu tärkeä tieto/kuvat/ohjeet on tervetullutta, joka otetaan mielellään vastaan!