Elikkäs lohkolämmitin asenettu koneenkylkeen ja tarkoitus oli laittaa tietysti sisälämppäri, mutta pikkusen rupesi hirvittämään tuo sähkön määrä tuolla pelkääjän jalkatilassa!!!
Onko toverit asentaneet mistä sen johdon? Onhan se jo ihan jees että kone on lämmin muttakun olisi vielä mukavempaa että nahkakin olisi lämmin istua!!! kiitos!!
-JAKKE- kirjoitti:Minulla olis sama homma ujuttaa jostain tulipellin läpi sisähaara johto kabinettiin. Nii oliko kellään neuvoa tähän asiaan? Eli mulla on S280 W140.
No minä tein tuon homman toissavuonna w140 diiseliin.
Aikani päätä raavittua vein johdon läpi konehuoneen oikeasta takakulmasta missä tulee kabiiniin johtoja kumisuojan sisällä. Tein pienen reiän siihen kumisuojukseen ja siitä sai työnnettyä rautalangan ja vedettyä johdon sisään jalkatilaan. Vähän tietysti arvelutti sitä kumisuojaa teurastaa mutta yritin tehdä reiän niin ettei siitä ainakaan kovin helposti kosteus pääse läpi sinne sähköboksiin .
Kuskin puolelta on suora yhteys konehuoneeseen, ilman poraamista. Minä vedin eräitä johtoja sitä kautta. Sulakeaskin peräseinän kohta on kabiinin puolella ja sen purkaa vartissa näkyviin. Oisko tuosta reitistä apua..?