124 300 te-24 sammuu! a nyt abs valokin palaa..

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

124 300 te-24 sammuu! a nyt abs valokin palaa..

Viesti Kirjoittaja slaup »

elikä olisko kellään ideaa miksi auto sammu!!

vaikka käy tyhjäkäynillä voi sammua yhtäkkiä, kuulostaa vähän niin kuin sytytys menisi pieleen. rupee käumään raskaasti ja kierokset tippuu ja kone sammuu!

ja joskus kuin on ajanu vaikka about puoli tuntia niin sammuu liikennevalohin?

:(
Viimeksi muokannut slaup, Pe 28.12.2007 21:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

Oletko kokeillut autosi sammuessa, että suhahtaako bensatankin korkki, jos sen aukaisee?
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Re: 124 300 te-24 sammuu!

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

slaup kirjoitti:elikä olisko kellään ideaa miksi auto sammu!!

vaikka käy tyhjäkäynillä voi sammua yhtäkkiä, kuulostaa vähän niin kuin sytytys menisi pieleen. rupee käumään raskaasti ja kierokset tippuu ja kone sammuu!

ja joskus kuin on ajanu vaikka about puoli tuntia niin sammuu liikennevalohin?

:(
Lähteekö hyvin käyntiin tämän sammumisen jälkeen lämpimänä?
Itse väittäisin että vika on virranjakajassa. Virranjakaja ja pyörijä vaihtoon. Haulla löytyy lisää tietoa aiheesta. Kyseessä kuitenkin M104.980 moottori.
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

Esa H. kirjoitti:Oletko kokeillut autosi sammuessa, että suhahtaako bensatankin korkki, jos sen aukaisee?
jå ei oo alipanetta tankissa!
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Re: 124 300 te-24 sammuu!

Viesti Kirjoittaja slaup »

Lähteekö hyvin käyntiin tämän sammumisen jälkeen lämpimänä?
Itse väittäisin että vika on virranjakajassa. Virranjakaja ja pyörijä vaihtoon. Haulla löytyy lisää tietoa aiheesta. Kyseessä kuitenkin M104.980 moottori.[/quote]

käynistyy, mutta käy huonosti! mutta nyt tuli lisää ongelmia!!

koitin räplätä vähän sähkö johdoilla ja liitimillä!

koskin vähän piuhaan joka menee imu nokan säätö härveliin niin se kokko muovi homma hajos, lahonutta koettunutta muovia!

ok se siitä mutta huomasin että piuhosta on johtojen kuori rikki niin päätin teijpata ne!

kuin otin ne liitimet irti niin yksi liitin otti kiini metallin ja kierokset tipahti vähän ja ABS valo sytty sen jälkeeen!!

olen koittanu otta virta pois ja nyt en ookaan enä varma mitenpäin piuhat on ollu!

kone ei ota kieroksia enää yhtä hyvin , eli näutää siltä että imu nokka on väärässä asenossa eli se hässäkkä ei enää tomi!! :(

mitä tehdä että saa tuon abs,n toimimaan tas nyt ensiksi!?
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

hmm, Ei kuulosta hyältä.. Muistaakseni sillä ei ole mitään väliä kummin päin ne johdot on. Epäilen että se löi nyt sinne jonkun vikakoodin päälle. Elikkäs katos että ne johdot on hyvin kiinni siinä imunokan sähköliittimessä ja ota sen jälkeen akun napa hetkeksi irti ja pistä takaisin kiinni. Jos ei auttanut ja silti abs valo palaa, niin kato kaikki sulakkeet läpi ettei sieltä palanut mikään sulake..

Toi imunokan asentotunnistin ei vaikuta sit yhtään mitään siihen sammumiseen. Se vaikuttaa vaan noihin kierroksiin oliko 4000 jälkeen..

se toinen liitin missä menee sit sisällä se koaksiaalikaapeli, niin se taisi sitten olla tuo nokka-akselin asentotunnistin. Ei kannata sitä piuhaa kauheasti repiä, ettei jää se käteen. Senkään ei pitäisi vaikuttaa tuohon sinun ongelmaasi..

Irroita se virranjakaja, niin sieltä se vika löytyy. 3-vuoden välein kun jaksaa uusia tuon jakajan ja pyörijän niin pääsee liikkumaan ilman suurempia ongelmia.. Miltein kannattaa samalla uusia nuo tulpanjohdot.. Ei tule sit mitään ihmeellisiä läpilyöntejä ja pätkimisiä sylintereissä..
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

Kryptonite kirjoitti:hmm, Ei kuulosta hyältä.. Muistaakseni sillä ei ole mitään väliä kummin päin ne johdot on. Epäilen että se löi nyt sinne jonkun vikakoodin päälle. Elikkäs katos että ne johdot on hyvin kiinni siinä imunokan sähköliittimessä ja ota sen jälkeen akun napa hetkeksi irti ja pistä takaisin kiinni. Jos ei auttanut ja silti abs valo palaa, niin kato kaikki sulakkeet läpi ettei sieltä palanut mikään sulake..

Toi imunokan asentotunnistin ei vaikuta sit yhtään mitään siihen sammumiseen. Se vaikuttaa vaan noihin kierroksiin oliko 4000 jälkeen..

se toinen liitin missä menee sit sisällä se koaksiaalikaapeli, niin se taisi sitten olla tuo nokka-akselin asentotunnistin. Ei kannata sitä piuhaa kauheasti repiä, ettei jää se käteen. Senkään ei pitäisi vaikuttaa tuohon sinun ongelmaasi..

Irroita se virranjakaja, niin sieltä se vika löytyy. 3-vuoden välein kun jaksaa uusia tuon jakajan ja pyörijän niin pääsee liikkumaan ilman suurempia ongelmia.. Miltein kannattaa samalla uusia nuo tulpanjohdot.. Ei tule sit mitään ihmeellisiä läpilyöntejä ja pätkimisiä sylintereissä..

liitimet on kyllä hyvin kiini!!
akku ollu iti viitisen minuttia! mutta abs valo palaa kuitenkin, kotan pitää irti yli yön!
kaikki sulakeet ehjiä myös!

jakaja ollu irti ja ei olllu kyllä parhaassa kunossa, mutta uusi maksoij jotan 140 e ja pyörijä jotan 40 eli aika dyyriä osaa , ja sytytys johdotkin on aika kalliita!

tulpat on kyllä vaihdettu viikositten!

mistä saisi halvimalla noita sytytyksen osia!?

onko tuossa minun atossakon k-jet vaikka on -93!? aika antiikilta kulostaa jos on!
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Motonetistä saa kannen ja pyörijän yhteishintaan 88,50e, tosin tuo suojamuovi ei mahu enään paikoilleen mikä suojaa sitä virranjakajaa..

Minulla oli juuri tälläinen myynnissä 40euroon, mutta kerkesin juuri myymään pois..

Oletko tarkistanut sen suojareleen sulakkeen mikä löytyy akun takaa oikealta? Tämä tosin on neulan etsintää heinäkasasta, mutta voi ehkä vaikuttaa tuohon ABS häröilyyn myös..
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

Kryptonite kirjoitti:Motonetistä saa kannen ja pyörijän yhteishintaan 88,50e, tosin tuo suojamuovi ei mahu enään paikoilleen mikä suojaa sitä virranjakajaa..

Minulla oli juuri tälläinen myynnissä 40euroon, mutta kerkesin juuri myymään pois..

Oletko tarkistanut sen suojareleen sulakkeen mikä löytyy akun takaa oikealta? Tämä tosin on neulan etsintää heinäkasasta, mutta voi ehkä vaikuttaa tuohon ABS häröilyyn myös..
ok pitää tilata kotiin nuo osat!, ja ei hataa vaikka ei mahdu koska se oli hukassa jo kuin ostin auton! :lol:

en ola tarkistanu relettä, pitää koitaa katsoa huomenna!
mitä siitä relestä pitää kattoa!?

selailin vähän muuta mersun käyntihäiriöitä niin yhdellä oli vikaa siinä nokka asento tunnistimessä! sekin pitää tsekata!
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Motonetillä ei taida olla postipalvelua, tai ainakaan viimeksi ei ollut kun kyseisen firman kanssa asioin. Tosin siitä on vuosi kun viimeksi olen firman kanssa asioinut..

siinä releen päällä on lattasulake. Katso onko se ehjä. Ei muuta.
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

on kyllä netti kauppa!
tilasin juuri kannen ja pyörittöjän!
ja vielä automaatilatikon filterin ja tiivisteen!
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

jahas!

abs valo sammui kuin vaihdoin yhden rikkimenneen sulakkeen, tuola akun takana!
ja samalla meni yksi piuha poikki asd boksiin, ja silloin syttyi asd valo, kaikki oli kyllä aika lailla hapettuneita. vähän WD40 iä sinne ja putsaus ja juotin johdon kiinni sinne! ja silloin kyllä asd valo sammui!

huomasin samalla että samassa johto nipussa on yksi vähän pitempi johto joka on poikki jostain, ja ikalailla on se kuorikin kärsinyt, mutta se on ruskea siniselä radalla!
onko tietoa mihin se voisi kuulua!?

valot saatu sammumaan mutta käy kyllä vielä todella huonosti välillä!!

kuin kasutta paikalla niin röpottä vähän putkesta kuin päästää kaasun pois
eli woooomm.... prö..prö prö.. :)

ja välillä kuulostaa niin kuin kävisi vähän raskaammin, ja joku ihme ulina. ei paljon mutta vähän niin kuin olis kompressori kyljessä!

ja vielä kuin käynistää koneen kylmänä niin kuulostaa niin kuin ottais varasilmaa koneen pakosarjan puolelta, se kestää noin puoli minuttia ja sitten kuulostaa taas ihan ok, kuuluuko se olla niin??

voisiko koneen käuntihäiriöt johtua tukkoutuneesta bensa filtteristä?
ja missä filtteri on tullasessa farmari mersussa?

monta pitkiä ja kysymyksiä tuli! hyvä jos joku jaksaa lukea ja vastata!! :P
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Uudella virranjakajalla saat tuon ehkä käymään normaalisti.. Siksi se pörisee kun siellä pätkii tuo sytytys nyt miten sattuu.. Tuli mieleen että alkoiko oireet sen jälkeen kun vaihdoit tulpat? Olin lukevinani että viikko takaperin oli tulpat vaihdettu.. Tällöin uskoisin vian johtuvan uusista tulpista tai tulpan vaihdon yhteydessä on mennyt jokin tulpanjohdoista huonoksi..

Se pakosarjan luota kuuluva ääni johtuu tuosta ilmapumpusta mikä lykkää ilmaa pakosarjaan kylmäkäynistyksen aikana vähentääkseen päästöjä. Eli ilmeisesti rupeaa veteleen viimisiä, mutta älä säikähdä, sen voi ohittaa lyhyemmällä moniurahihnalla ja ei vaikuta päästöihin kuin kylmänä.. Eli aivan turha kapistus..

Kyllä polttoainesuodatin vaikuttaa myös, mutta enemmän vaikutusta on kierroksilla..
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

voi kyllä olla että tuo käuntihäiriö pahentui tulppien vahdon yhteudessä!
pitää katsoa miten se rupeaa toimimaan uudella jakajalla ja pyörittäjällä!!

missä tuo bensa filtteri on jos sen vaihtais asamalla!??

ja mikä tuo tulppien kärjen väli pitäis olla, tai onko siinä merkitystä!?
ite löin kiine ne uudet tulpat vaan! ngk oli kuitenkin että pitäis kyllä olla hyviä!
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

slaup kirjoitti:voi kyllä olla että tuo käuntihäiriö pahentui tulppien vahdon yhteudessä!
pitää katsoa miten se rupeaa toimimaan uudella jakajalla ja pyörittäjällä!!

missä tuo bensa filtteri on jos sen vaihtais asamalla!??

ja mikä tuo tulppien kärjen väli pitäis olla, tai onko siinä merkitystä!?
ite löin kiine ne uudet tulpat vaan! ngk oli kuitenkin että pitäis kyllä olla hyviä!
Bensa filtteri sijaitsee apukuskin puolella takarenkaan kohdalla pohjassa. Siellä on sellainen pohjapanssari jonka alta paljastuu bensapumppu ja siellä sijaitsee tuo filteri myös.

Tuplan kärki tulee olla 0.8mm ja tulppien tulee olla vastuksettomat.

Itse käytän alkuperäisiä tulppia Bosch F8 DC4
Viimeksi muokannut Kryptonite, La 29.12.2007 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
220.128 Black Mirror
Avatar
Fenton
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1294
Liittynyt: Ma 17.09.2007 16:52
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Minäpä en usko, että vika varsinaisesti on tulpissa, mutta voi liittyä tulppien vaihtoon kuten Kryptonite tuolla sanoi. Eli joku johto on katkennut tai hapettunut tulpanhattu saanut kyydistä tarpeekseen ja haluaa eläkkeelle.
Kannattaa siis ehkä kokeilla myös uusia tulpan/puolan johtoja
Ville
Otan Mersuni, kuten olueni. Pitkänä. 280 SEL.
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Joop ei se välttämättä vika ole tulpissa, mutta väärät tulpat aiheuttavat pidemmän päälle päänvaivaa.. + tulpan kärkiväli kasvaa yllättävän nopeasti jos sytytys pätkii..

Suosittelen itse vain käyttämään M104.980 moottorissa vastuksettomia tulppia. Vastuksellisilla tulpilla pidemmän päälle kipinävahvistin voi ottaa siipeensä.. Ja ei ole halpa osa.. käytettynäkin pyörii siinä 600-800e paikkeilla..

Sitten taas tämä M104.990 uudemman mallin suorasytytyksellä oleva vaatii taas vastukselliset tulpat.

Tosin tässä tapauksessa epäilen tulpanjohtoja että ovat murtuneet, koska näitä tulpanjohtoja ei saa vetää johdoista, kun irroittaa johtoa. Tarvisi olla sellainen erikoistyökalu millä johdot aina poistetaan juurikin tämän takia ettei
tule käyntihäiriöitä..
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

pittää tarkistaa tuo väli tulpissa vielä!

nuo tulpan johdot ei saa anakaan motonetiltä, käviskä tähän jostain muusta!?

motonetissä lukee näin!

SYTYTYSJOHTOSARJA MERCEDES W124 MALLI 85--95
Sisältää tulpan johdot ja puolan johdon (jos autossa on puola), annetut mitat viitteellisiä
Lämpösuojatut: 200/230 --93 (ei 16V). . . . . . . . . . . . 11-2158 37.50 ???
Lämpösuojatut: 260/300 --92 (ei 24V). . . . . . . . . . . . 11-2194 69.50 ???
Lämpösuojatut: 16V-200 93--94 ja 220 93--95. . . . . . . . 11-2214 69.50 ???
Lämpösuojatut: 24V-280/320 93--95 (ei sis puolia!). . . . . 11-2215 58.00 ???
16V-200 93--94 ja 220 93--95 (NELJÄ johtoa). . . . . . . . 11-2234 64.50 ???


eli löutyy vain tuohon jossa on tuo suorasytkä!???
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Suorasytytyksessä ei ole tulpanjohtoja laisinkaan! Tai siis sellaiset erillaiset..
Suorasytyksessä on 3 puolaa josta jokaisesta puolasta lähtee kaksi ns tulpanjohtoa kahdelle eri sylinterille, eli tulpalle.. Eli suorasytytyksessä ei ole virranjakajaa..

Tosta motonet laadusta en osaa kyl sanoa.. Itse jättäisin motonetistä ostamatta tulpanjohdot..
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

jaa tuossa varmaan tulee vaan se tulpan hattu mikä tulee tulpan ja puolan väliin!

mitäköhän maksaa orginal mb johdot!

ei haluais lattaa kaikki rahat käuttö autoon!
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

ei ole tietoa alkuperäisitä johdoista. Alkuperäisiä johtoja ei saa veholta kuin osina, eli jotuu itse kasaamaan..

Tietysti kannattaisi käydä kysymässä Berun valtuutetusta liikkeestä noita johtoja, koska alkuperäinen johtosarja on Berun valmistama..

itselläni on Kl-varaosista tilaama johtosarja.. 160e taisi maksaa..

ja kyseessä on kyseinen valmistaja..

http://www.eurocable.se/index1.htm
220.128 Black Mirror
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

ok!
pitää katsoa ensin miten rupeaa toimimaan tuon uuden jakajan ja pyörittimen kanssa!
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Käytä muuta tulppaa kun Bosch.

NGK:lta löytyy vastaava ja paljon parempi ja myös Berulla on hyvät tulpat.

Berun nelikärkiset on UXF79 mitkä käy monivenaseen ja pelaa tosi hyvin.
Näitä on pussi tolkulla mulla omaan jemmassa kun entisistä aika jättää.
(tuli ostettua konkka pesästä)

Bossilaisista ei ole hyvää kokemusta ainakaan mulla muutamissa sakemanni vehkeissä.
Ei bossi niissä pelannu pätkääkään.
Muilla merkeillä eli pääasiassa NKG ja BERU niin homma pelaa.

Tosin on myös kysymys missä tankkaat?

ST1 niin ei toimi vaikka mitä kokeilee.
TB ja Neste niin toimii kyllä.

No nämä on vaan kokemusta omista laitteista.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

Joo merkillä ei ole mitään väliä, kunhan käytät vaan vastuksettomia..

4-käritulpista sen verta, että niistä ei ole sen enempää oikeastaan hyötyä, mutta pidempi vaihtoväli..

Berulla taisi just olla noita vastuksettomia 4-kärkisiä.. Esim boschilla niitä ei ollut muuta kuin vastuksella..

Berut varmaankin olisin ottanut, mutta olisi pitänyt lähteä ajelemaan 20km sen takia, niin jätin väliin..
220.128 Black Mirror
Avatar
Manu300cea24
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3989
Liittynyt: Ma 26.09.2005 18:22
Paikkakunta: Pielavesi "Kekkosslovakia"

Viesti Kirjoittaja Manu300cea24 »

Juu R tulpat joutaa tehtaalle tai helvettiin takasin :lol:
Niillä EI tee mitään (EI PELAA).
Ei pelaa oikeen missään vehkeessä.

Mitä hyötyä jos ite ajat ja jollain alkaa TV säröillä?
No ei mitään.

Ja kun nuo TV:t on jo Digi vehkeitä niin onko enää merkitystä vaikka katot ite sitä TV:tä kun vaikka pojat ajaa mopolla pitkin pihaa :?: :lol:
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Avatar
Lapasotka
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 33
Liittynyt: Ti 04.10.2005 22:14

Viesti Kirjoittaja Lapasotka »

Tulpanjohdot M104 115 e KL-varaosassa .
Hain just omaan coupeen perjantaina.
slaup
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 24
Liittynyt: Ke 13.12.2006 22:51
Paikkakunta: pedersöre

Viesti Kirjoittaja slaup »

ok jakaja ja pyöritin vaihdettu! ei tomi vieläkäänunnolla, paremmin kyllä kuitenkin!

kuin kierättää niin olisi kuin kieros rajoitin rajoittais jo noin 5500 kiereksella, eli alkaa röpöttämään ja nykimään kauheesti!

röpöttää samalla lailla kuin kierättää parkissa!

katson nuo tulpat vielä!
Kryptonite
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3403
Liittynyt: Ti 12.08.2003 20:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kryptonite »

vaihda tulpanjohdot.. Vaikuttaa tulppa/tulpanjohto vialta..

Joskus muinoin oli w126 300 SE samanmoinen vika ja syynä oli tulppa, jonka takia meni myös tulpanjohto vaihtoon kun löi runkoon tulpanjohdon läpi. Pimeessä näki kun anto kierroksia koneelle kuin konehuoneessa salamoi ... Juuri isommilla kierroksilla pätki niin hemmetisti, jolloin ilmeni nykimisenä ajossa..
220.128 Black Mirror
Vastaa Viestiin