Polttoaineen paineensäädin on tosiaan siinä määränsäätimen rungossa K-jetronikissa.
Tuo akkumulaattori on niinkuin nimikin sanoo, (paineen)varaaja.
Joistain K-jeteistä löytyy,toisista ei.
Ehkä Gynther on laskenut että jossain tilanteessa ei pumpun tuotto hetkellisesti riitä ja tuupannut varmuudeksi tommosen pumpulle kaveriksi.
Edit: Karra ehti ensin.
Toi ohjauspaineensäädin ei muuten säädä suoraan varsinaista bensanpainetta, se säätää moottorin lämpötilan mukaan seosta, säätelemällä vastapainetta määränsäätömännän takana (numero 3 kuvassa) olikohan tarpeeksi vaikeasti selitetty

'
Varsinainen bensan linjapaineen säädin on määränsäätimen kulmassa, siinä mihin bensalinja tulee pumpulta ja paluulinja lähtee tankille, niiden välissä.
Ei ole tuossa kaaviokuvassa edes näkyvissä.