MB:190 vm,89 Tuning puskuria.
MB:190 vm,89 Tuning puskuria.
Mistä mahtais löytyä Tuning puskureita MB:190 vm,89 autoon.
Olen katellut tuolta street tuningcar paikasta mutta sen kaupan kommenteista tavara on täyttä sontaa. Kertokaa edullisia kauppoja mistä kannattaisi tilata.
Olen katellut tuolta street tuningcar paikasta mutta sen kaupan kommenteista tavara on täyttä sontaa. Kertokaa edullisia kauppoja mistä kannattaisi tilata.
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
Juuu siis W201:än on vaan tuo kopan numero 190-mersulleHeresia kirjoitti:käykö ne kans tohon 190 malliin?
Esim tuolta Riegerin valikoimasta
www.completos.fi

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
kiitos.. kyllä alko löytyy mietin jos tilais koko korisarjan nytkaijan kirjoitti:Juuu siis W201:än on vaan tuo kopan numero 190-mersulleHeresia kirjoitti:käykö ne kans tohon 190 malliin?
Esim tuolta Riegerin valikoimasta
www.completos.fituning
korisarjat, puskurit
rieger tuning
MB W201
niin eiköhän ala löytymään
RIEGER TUNING_KORISARJA MB W201 EVOLUTION 3 - KIT C
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
No jos tuon korisarjan laitat niin ei voi muuta sanoa kuin
Kuvia tulemaan vaan foorumille sitten kun tuon asennettua saat

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
kaijan kirjoitti:No jos tuon korisarjan laitat niin ei voi muuta sanoa kuin![]()
![]()
huh huh... olipahan hintaa...
onkos kellään kokemuksia siit et liitetään e36 bimmerin m3 mallin etupuskuri w201 vakio puskuriin?
ite suunniteilla semmoinen yhistelmä leveys meleko hyvä ei paljon tarvi muokatakkaa(eipä vissiin).jos sen sit ens kesälle,
sit taka tulossa jonkin sortin tuuninki puskuri,vissiinkin joku 124 edition ku tulee puskuri taka kaariin asti,eikä lopu siihen mihin puskuri normaalisti loppuu sit jonkun sortin helmat viel,mut piiitkässä tähtäimessä
mut kuvia tulee ku on sen aika
Kai koneessa on kans potkua tuohon ulkonäköön?
Viimeksi muokannut Sergey, To 03.01.2008 22:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Oli tossa yhellä tutulla 800€ hintaan koko käytetty setti keskeneräisestä autorojektista kaupan, mutta en ostanut kun on 2.0E ja sen potentiaali ei riitä tuohon. Kai se 150 o jo vähä sinne päin. vaikka 200 oliski jo parempi
Kutoskoneeseen aina ok, koska siinä on sentään äänet.

kyllä on tavoitteena turbottaa toi vekotin joskus kesän nurkilla.Sergey kirjoitti:Oli tossa yhellä tutulla 800€ hintaan koko käytetty setti keskeneräisestä autorojektista kaupan, mutta en ostanut kun on 2.0E ja sen potentiaali ei riitä tuohon. Kai se 150 o jo vähä sinne päin. vaikka 200 oliski jo parempiKutoskoneeseen aina ok, koska siinä on sentään äänet.
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
Noo loogisesti ajateltunahan ei, ainakaan SUOMESSAvk00 kirjoitti:Tarviiko sitä potkua ainaSergey kirjoitti:Kai koneessa on kans potkua tuohon ulkonäköön?
Mutta käytännöllisesti katsoen jos tuon korisarjan laittaa autoon, niin voi olla ihan varma että paikallista toria ympäri pyöriessä tulee joka ilta ainakin yksi auto haastamaan kisaa.

Ja onhan se ihan kiva kyykyttää jotain dx-toyotaa lain sallimissa puitteissa

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
eiköhä jotain dx:ää nyt kyykytä millä vaan..miettii että jokatoisessa mersussa on joku amg helmasatsi ja niissäkään oo lähellekkään tehoja mitä amg:ssä, kai sitä voi laittaa korisarjaa vaikka se ois 200d ? vai kö??kaijan kirjoitti:Noo loogisesti ajateltunahan ei, ainakaan SUOMESSAvk00 kirjoitti:Tarviiko sitä potkua ainaSergey kirjoitti:Kai koneessa on kans potkua tuohon ulkonäköön?
Mutta käytännöllisesti katsoen jos tuon korisarjan laittaa autoon, niin voi olla ihan varma että paikallista toria ympäri pyöriessä tulee joka ilta ainakin yksi auto haastamaan kisaa.![]()
Ja onhan se ihan kiva kyykyttää jotain dx-toyotaa lain sallimissa puitteissa

Merseedespents
niinhän ne tuntuu noita 1.3litrasia tojotia tuunailevan.. MUT jos laittaa ton ison rieger sarjan niin kai niitä tehoja "pitäisi" olla?
Kyllä mua ainakin hävettäis ajaa jos ois 200d ja tollaset spoilerit autossa.
"näyttely"autot on sit asia erikseen..
Kyllä mua ainakin hävettäis ajaa jos ois 200d ja tollaset spoilerit autossa.

"näyttely"autot on sit asia erikseen..

Zalbeer@hotmail.com
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
"Ihmiset autoissa aiheuttavat vahinkoja. Vahingot autoissa aiheuttavat ihmisiä."
Ei ole mulla autoa ei, mutta siitä viis mä välitän..
Muusta en tiedä kun että toi riegerin evo setin etupuskuri on ruma, tollanen joka toisessa e30 penarissa ja jotenkin vaan ei mersuun sovi. En tajua miks ei ole samanlainen kuin aidossakin evossa? 

M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Tää mersun EVO sarja o harvoja korisarjoja jotka mun mielestä vaatii sen tehon mitä ulkonäkö antaa olettaa. Nykyään kun tota Corollaakin on tosiaan melko timmis kunnossa, niissäkin konehuoneet alkaa näyttämään tältä.
Mietin vain että jos on valmis ostamaan 3000€ autoon 4000€ korisarjan niin kai siihen voi sitten jo sen pari ekstratonnia panostaa kulkupuoleenkin...
Mietin vain että jos on valmis ostamaan 3000€ autoon 4000€ korisarjan niin kai siihen voi sitten jo sen pari ekstratonnia panostaa kulkupuoleenkin...
eihän toi korisarja ole ku about 3300eSergey kirjoitti:Tää mersun EVO sarja o harvoja korisarjoja jotka mun mielestä vaatii sen tehon mitä ulkonäkö antaa olettaa. Nykyään kun tota Corollaakin on tosiaan melko timmis kunnossa, niissäkin konehuoneet alkaa näyttämään tältä.
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
siistii.. mut uusi on aina uusi..pitää kumminki soittaa tolle äijälle vähä tiedustellajs8 kirjoitti:http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=595518
Tohtori sarvilahti
-----------------
-----------------
Eikös noikin ainakin kuvissa aika käyttämättömiltä näytä?Heresia kirjoitti:siistii.. mut uusi on aina uusi..pitää kumminki soittaa tolle äijälle vähä tiedustella

Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Toiha olis varsin mainio setti. Ja tinkaamalla pari satasta vielä niin säästää tonnin, näyttää ainakin mun silmään uudelta. Ei ne ton kummosempia ole kun ne kaupasta saa. Ja usein joutuu vielä vetelee rälläkällä siivua monta senttiä että saa ne edes jotenki passaamaan
Sitten se pitäs viel saaha hyvin...