Niin, kyseinen auto alkanut hävittämään nestettä paisuntasäiliöstä aika nopeasti(hälytysvalo). Vettä pohjapellillä,enemmin säiliönpuolella. Tuntuisi tulevan usvaa jostain laturin alta mutta en ole saanut kiinni vuotopaikkaa. Paisunta-astiassa ei juurikaan painetta. Kannentiivisteen seutu suht kuiva (etuosasta ei voi nähdä). Auton historia ei kerro onko vesipumppua milloin uusittu.Autolla ajettu 330th.Vaikuttaisi kuin nestesumua joutuisi hihnalle koska korkkia avatessa kitinä hienokseltaan muuttuisi.Kenno vaikuttaisi letkuineen ehjältä.Voisiko noissa olla jokin tyypillinen vuotokohta johon oireet osuisivat?
Kiitos jos joku vaivautuu kommentoimaan.
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Vesipumppu oli kyllä itelläkin mielessä mutta koska en vielä tunne tuota moottoria niin arvelin kysellä josko siellä olisi jotain muita alttiita paikkoja.
Pumppu lienee vaihdettavissa kotikonstein. Onko tuntumaa kannattaako laittaa tarvikesellainen vai originaali?
Vielä aiheesta: Pääsin päivänvalossa vielä kurkkimaan vuotoa...näytti tulevan noronaan öljypohjaa pitkin,mutta mistä, sitä en nähnyt peililläkään kun tuo pohjalevy paikoillaan. Elikkäs se mahdollinen pumpunvuoto voi sitten ohjautua aina öljypohjaan asti???
rampey kirjoitti:Vielä aiheesta: Pääsin päivänvalossa vielä kurkkimaan vuotoa...näytti tulevan noronaan öljypohjaa pitkin,mutta mistä, sitä en nähnyt peililläkään kun tuo pohjalevy paikoillaan. Elikkäs se mahdollinen pumpunvuoto voi sitten ohjautua aina öljypohjaan asti???
Se pumpun vaihto vie aikaa varmaan max 2.tuntia(helppo homma)