Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
joltcola
Sisäänajossa
Viestit: 47 Liittynyt: Ke 16.03.2005 12:27
Viesti
Kirjoittaja joltcola » Pe 11.01.2008 11:02
Onko hyviä vinkkejä, että saako korjautettua jossain vai joutuuko ostamaan uuden (hinta 1800e)?
Kaksi pyttyä ei sytytä eli yksi puola pois pelistä kokonaan. Vika paikallistettiin mesen huollossa ohjausboksiin.
Boksia ei ilmeisesti voi vaihtaa toisesta autosta koska siinä on ajonesto?
Auto on C280 -96.
--
X253 GLC 220d
W211 E 270 CDI
Ex. W202 C 280
Avantgarde
Mersumies
Viestit: 816 Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
Paikkakunta: lappeen Ranta
Viesti
Kirjoittaja Avantgarde » Pe 11.01.2008 12:10
Exät mersut: R550, C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
Kinnunen
Valvoja
Viestit: 1065 Liittynyt: Ti 25.03.2003 17:27
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja Kinnunen » Pe 11.01.2008 17:27
-MB S212 250 CGI -10
-MB C124 E320 Coupe -94
-BMW M3 -08
-Husqvarna R320 AWD -14
sakke
Vakiokalustoa
Viestit: 122 Liittynyt: Ma 28.05.2007 23:35
Paikkakunta: Loimaa
Viesti
Kirjoittaja sakke » Ma 14.07.2008 00:19
toimiiko jo
E220CDi w210 -01 Blondi
C220D w205 -17
Vito 116CDi -11
W201 2.3-16v -85
E200CDi w211 -08 (ex)
C180 k -03 (ex)
Vito 111CDi w639 -04 (ex)
300e w124 -91 (ex)
250d w124 -88 (ex)
C250TDT s202 -97 (ex)
C200CDi w203 -04 (ex)
C280 w202 -95 (ex)
C220D w202 -96 (ex)
Vito 110CDi w638 (ex)