Temro- lohkolämmittimet

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
matti virta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 205
Liittynyt: To 17.04.2003 14:50

Temro- lohkolämmittimet

Viesti Kirjoittaja matti virta »

Onko kellään kokemuksia ko. merkistä?
Avatar
rehtijii
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 452
Liittynyt: Ke 12.11.2003 22:12
Paikkakunta: k-joki

Viesti Kirjoittaja rehtijii »

oon laittanu lähiaikoina c 180,c220d,230e:hen ja eipä noissa mittään hämminkiä oo ollut ainakaan vielä.
Avatar
matti virta
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 205
Liittynyt: To 17.04.2003 14:50

OK

Viesti Kirjoittaja matti virta »

Ovat puolta edullisempia kuin esim. defa:n tuotteet.
Oliko paha rasti laittaa lämmitin siihen C220 D:hen
Avatar
HJL
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 72
Liittynyt: To 21.08.2003 14:58
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HJL »

Asensin W123:een, ja ei moittimista. Ja hinta tosiaan puolet Defasta.
Vinkki: Defan lämmittimeen saa sisähaaroitussarjan Temron valmistamana myös halvemmalla (ei käy Calixiin).
[url=http://i7.photobucket.com/albums/y253/HJL/W123/IAT_edest.jpg][size=84]- OLKOON VOIMA KANSSANNE:[/size][/url]
[img]http://i7.photobucket.com/albums/y253/HJL/W123/meset_allek2.jpg[/img]
Avatar
juppepuputti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 03.11.2003 21:10

Re: OK

Viesti Kirjoittaja juppepuputti »

matti virta kirjoitti:Ovat puolta edullisempia kuin esim. defa:n tuotteet.
Oliko paha rasti laittaa lämmitin siihen C220 D:hen
Itse hain satsin syksyllä motonetistä ... Huolto sattui sopivasti, niin asennutin vastuksen samalla ...
Valitettavasti silloin ei ollut temron elementtejä hyllyssä , joten otin defan vastuksen (muistaakseni n.60€ :shock: ), ja temron piuhasatsit ... Kandee vaan ennen asennusta tarkistaa , että piuhat TODELLA sopii toisiinsa . Itselleni antoivat väärän haarotussatsin..
Avatar
rehtijii
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 452
Liittynyt: Ke 12.11.2003 22:12
Paikkakunta: k-joki

Viesti Kirjoittaja rehtijii »

vastuksen asennus onnistuu aika helposti kaikkiin diisseli malleihin.pakosarjan alle on melko helppo työskennellä alakautta.
pitää vaan hitsata vähän parilla heftillä 22mm hylsä siihen peltiseen kierreproppuun.harvoin aukeaa kohtuuvaivalla ilman hitsausta.
Avatar
Antti K
Valvoja
Valvoja
Viestit: 447
Liittynyt: To 13.11.2003 18:16
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Antti K »

Peltinen kierreproppu irtoo helposti käsin pyörittämällä kunhan ensin polttopillillä kuumentaa liiman pois kierteestä.
Vastaa Viestiin