Missä sijaitsee "väyrysen" raitisilmasuodatin?
-
- Sisäänajossa
Missä sijaitsee "väyrysen" raitisilmasuodatin?
Väyrysessä huurtuu ajossa ikkunat ja jäähdytysneste ei haise, joten ajatus raitisilmasuodattimen kosteudesta tuli mieleen. eli voisko joku antaa vinkin missä sijaitsee raitisilmasuodatin.
Kyseessä on 220 D -98!
Kyseessä on 220 D -98!
-
- Sisäänajossa
Kiitos tiedosta...!
Esa H. kirjoitti:Hanskalokeron alla.
Jos automaatti-ilmastointi, niin hanskalokeron takana.
Joissain väyrysmalleissa (autom.ilm) on suodttimia 3 kpl. Hanskalootan takana 2 pientä vierekkäin ja vänkärin jalkatilan yläpuolella 1 kpl. Kohtalaisen työläs ottaa hanskaloota pois tai ainakin huoltotoimenpiteenä aikaa vievä.
Tortsaina tuli vaihdettua
Useimmiten yleiskorjaamoilla ne hanskalootan takana olevat suodattimet jäävät tietämättömyyttä vaihtamatta.
Useimmiten yleiskorjaamoilla ne hanskalootan takana olevat suodattimet jäävät tietämättömyyttä vaihtamatta.
Minulla -98 mallinen manuaalisella ilmastoinnilla. Suodatin on apukuskin jalkatilassa. Alaverhoilu pois ja klipsut pois niin panos tippuu...olikhan alaspäin. Helppo vaihtaa, uudessa suodattimessa muistaakseni oli ohjeet(KL-varaosat).
Auto on talvella kylmä jos tuo suodatin on tukossa, ainakin minulla oli.
-Jussi-
Auto on talvella kylmä jos tuo suodatin on tukossa, ainakin minulla oli.
-Jussi-
W212
-
- Sisäänajossa
samoin v.97 210 300td manuaali ilmastointi .sedan .helppo juttu ainakin se hantin jalkatilan ylä puoli .eipä oo tietoa onko hanskalokeron takana vielä jotain .josko sais siihen vastauksen täältä hakua en oo kokeillu tulee niin pirusti aina ylimääräistä ehkei osaa käyttää???? (tumpelo kenties näitten värkkien kans)
"Tieto lisää tuskaa"
hanskalokeron takana ovat hiilisuodattimet.itse raitisilmasuodatin on se "iso" siellä alapuolella.Pena kirjoitti:Joissain väyrysmalleissa (autom.ilm) on suodttimia 3 kpl. Hanskalootan takana 2 pientä vierekkäin ja vänkärin jalkatilan yläpuolella 1 kpl. Kohtalaisen työläs ottaa hanskaloota pois tai ainakin huoltotoimenpiteenä aikaa vievä.
autot:
124 300tdt -92
123 200d -81
115 220d -69
124 300tdt -92
123 200d -81
115 220d -69
Eikös tuo ole ejuuri toisinpäin? Mulla ainakin on hanskalootan takana kaksi raitisilmasuodatinta vierekkäin ja siellä alhaalla jalkatilan yläpuolella kaksi aktiivihiilisuodatinta.tdt300 kirjoitti:hanskalokeron takana ovat hiilisuodattimet.itse raitisilmasuodatin on se "iso" siellä alapuolella.Pena kirjoitti:Joissain väyrysmalleissa (autom.ilm) on suodttimia 3 kpl. Hanskalootan takana 2 pientä vierekkäin ja vänkärin jalkatilan yläpuolella 1 kpl. Kohtalaisen työläs ottaa hanskaloota pois tai ainakin huoltotoimenpiteenä aikaa vievä.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Eikös tuo ole ejuuri toisinpäin? Mulla ainakin on hanskalootan takana kaksi raitisilmasuodatinta vierekkäin ja siellä alhaalla jalkatilan yläpuolella kaksi aktiivihiilisuodatinta.[/quote]
Näin on automaatti-ilmastoinnin kanssa - itse vaihtanut hanskalootan takaa molemmat tavalliset suotimet, melko työlästä, aktiivihiilisuodatin helposti poistettava ja melko kallis vaihdettava eikä kait tarvi vaihtaakaan, ellei käytä ko. suodinta (valinta paneelista).
Näin on automaatti-ilmastoinnin kanssa - itse vaihtanut hanskalootan takaa molemmat tavalliset suotimet, melko työlästä, aktiivihiilisuodatin helposti poistettava ja melko kallis vaihdettava eikä kait tarvi vaihtaakaan, ellei käytä ko. suodinta (valinta paneelista).
S210 E290TDT -97, entinen
S211 E220 CDI -09
S211 E220 CDI -09