EX 190E:t (3v seikkailu tenavien kanssa loppui)
No se on huompi homma , olisitko tehny moniurahinnalla vai hammashihnalla ?
sytytyksen kanssa ei varmaan tarvi muuten kikkailla kun tarpeeksi myöhäselle, 45 ahtaa varmaan jo 1000r/min ylöspäin.
Miten se magneettikytkin ,jos laittaa ylipaine venttiilin niin sitä ei tarvi varmaan kytkeä ?
Entäs välijäähdytin ,ei sitä varmaan talvipakkasilla tarvitse
sytytyksen kanssa ei varmaan tarvi muuten kikkailla kun tarpeeksi myöhäselle, 45 ahtaa varmaan jo 1000r/min ylöspäin.
Miten se magneettikytkin ,jos laittaa ylipaine venttiilin niin sitä ei tarvi varmaan kytkeä ?
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Sunbeam imp evo yamaha R1
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Alkuperäisen moniurahihnan linjalle olisin tehnyt. Silleen se on mulla volkkarissakin.sunbeam kirjoitti:No se on huompi homma , olisitko tehny moniurahinnalla vai hammashihnalla ?
Sytytys väänsin vaan korvakuulolta hyväksi.
Kyllä se ahtaa heti, mikä sitten onkin ongelma tyhjäkäynnin kanssa, ts korkea tyhjäkäynti. Mutta siihenkin löytynee vielä ratkaisu. Kuten tyhjäkäyntiletkun vetäminen ahtimen etupuolelle.
Mikä magneettikytkin?

Golffissa on 8,5:1 puristukset ja tarvii jäähyn kuumalla. 98 kun tankkaa niin ei ole ollut nakutusta välijäähyn kanssa koskaan, vaikka kesällä penkitettiin auto 34c lämmössä.
Niin ja Golffi penkitettiin 151hp eli vielä on varaa nostaa 12hp ennen ku laki sanoo stop, tai vaihtoehtoisesti isommat etunavat ja jarrut jolloin saa ottaa maksimit, 192hp.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Mikä on tyhjäkäyntiletku ? auto on automaatti ,ei kärsi kovin kovaa tyhjäkäyntiä.
Aika matalat puristukset,paljonko oli ahtoja ? mulla oli joskus corolla levin 1.8 se kesti 2.3 ahdot ja puristus-suhde oli 8.0, sytysennakkoa en muista.
taitaa golffin kannessa olla huonompi palotila jos nakuttaa helposti .
Ilmeisesti kytkit bybass ohjauksen kaasuläpän jälkeen
Miten jos laittais tohon dieseliin eatonin turbon kaveriksi,voiko molemmat ahtimet puhaltaa samaanputkeen, ilman mitään takaisku venttiileja ?
Sillon sais laittaa aika ison turbon, joku 70mm pakosiipi
Aika matalat puristukset,paljonko oli ahtoja ? mulla oli joskus corolla levin 1.8 se kesti 2.3 ahdot ja puristus-suhde oli 8.0, sytysennakkoa en muista.
taitaa golffin kannessa olla huonompi palotila jos nakuttaa helposti .
Ilmeisesti kytkit bybass ohjauksen kaasuläpän jälkeen
Miten jos laittais tohon dieseliin eatonin turbon kaveriksi,voiko molemmat ahtimet puhaltaa samaanputkeen, ilman mitään takaisku venttiileja ?
Sillon sais laittaa aika ison turbon, joku 70mm pakosiipi
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Tyhjäkäynnin tuo tuo... sen kun muistais suomeksi
Apuilmaventtiili? Sen ilmaletku ennen ahdinta, ilmamäärämittarin jälkeen. Joo Golffin vakio kansi ei ole mikään optimaalinen, tunnettu siitä että nakuttaa herkästi. Bypassin ohjaus on normaalisti imusarjasta.
Ei voi laittaa eatonia (roots) ja turboa ilman takaiskuventiiliä. Jos (ja kun) turbo pystyy kovempiin paineisiin, sen tuottama paineilma puhaltais roots-ahtimen kautta takas ulos. Siis sen rootsin ja turbon erotuksen verran.
Roots-ahdin ei ole nimittäin tiivis ahdin kuten ruuviahdin, vaan antaa ilman virrata myös taaksepäin suht vapaasti. Jos esim. hihna katkeaa, niin roots-ahtimella moottori ei sammu, vaan auto toimii kuten ahtamaton kun se pääsee imemään ahtimen läpi ilmaa. Mutta ruuviahtimella varustettu auto ei toimi "vapaalla" lainkaan ko. tilanteessa. Ruuviahtimen kanssa vois varmaan jättää takaiskuventiili laittamatta.
Minunhan se on... Olitko Bugrunissa?

Ei voi laittaa eatonia (roots) ja turboa ilman takaiskuventiiliä. Jos (ja kun) turbo pystyy kovempiin paineisiin, sen tuottama paineilma puhaltais roots-ahtimen kautta takas ulos. Siis sen rootsin ja turbon erotuksen verran.
Roots-ahdin ei ole nimittäin tiivis ahdin kuten ruuviahdin, vaan antaa ilman virrata myös taaksepäin suht vapaasti. Jos esim. hihna katkeaa, niin roots-ahtimella moottori ei sammu, vaan auto toimii kuten ahtamaton kun se pääsee imemään ahtimen läpi ilmaa. Mutta ruuviahtimella varustettu auto ei toimi "vapaalla" lainkaan ko. tilanteessa. Ruuviahtimen kanssa vois varmaan jättää takaiskuventiili laittamatta.
Minunhan se on... Olitko Bugrunissa?
Viimeksi muokannut Sergey, Ke 21.11.2007 00:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos roots ahdin on noin vuotava niin ,se selittää sen kun viime kesänä oli Alfa romeo päivillä siviili auto missä oli m62 ja se käytti ahdinta aina kun tarvi tehoo , muuten ajo vaparina ja ohjas sitä magneettikytkimellä
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Joo onnistuu silleen siis ihan hyvin Roots-ahtimella. Itekin miettinyt magneetin hankkimista, mutta mistäs sen saisi halvalla... Se onkin eri juttu. Modaamalla vaikka tuulettimesta? Laiska mies ostais sellaisen...
Sehän on tuttu systeemi Madmax elokuvasta, vaikka ykkösessä ei se ahdin aito ollutkaan
Varmasti kaikki muistaa sen... Napista Max saa 300hp tilalle 600hp. Kätevää.
Sehän on tuttu systeemi Madmax elokuvasta, vaikka ykkösessä ei se ahdin aito ollutkaan

Laitoin nuo coupen toiset kitkat tähän tenavvaan alle jotta ei nastarenkaat kulu turhaan plussakeleillä. Samalla tuli pestyä auto esson automaatissa, ja ovien alaosat sekä helmat se näköjää jättää pesemättä. Vaan eipä 6€ saa vaatiakkaan paljoa.
205/55/16 rengas menee lokarin etureunasta n. 5mm päässä ja montussa 1/4 rattia käänenttynä osuu puskurin ja lokarin saumakohtaan renkaan äärimäinen ullkoreuna.

Tää tenavakin on myynnissä täällä oolannissa. Toki toimitus turkuun onnistuu vaikka kaupanpäälle
205/55/16 rengas menee lokarin etureunasta n. 5mm päässä ja montussa 1/4 rattia käänenttynä osuu puskurin ja lokarin saumakohtaan renkaan äärimäinen ullkoreuna.

Tää tenavakin on myynnissä täällä oolannissa. Toki toimitus turkuun onnistuu vaikka kaupanpäälle

Ihan hienohan siitä entisestä 50€ projektista tuli
, et taida kuitenkaan tehdä kauheasti voittoa tuolla pyyntihinnalla 

C126 380 SEC -84
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Honda VF750 -84
Ex:
W201 2.0 bensa -84
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
No sanotaanko niin että hyvin pääsee omilleen. Ei sitä viitti alkaa ihmisiltä rahaa huijaamaan, ei kuitenkaan ole entisöity auto... Edullisesti ku myy niin yleinen hintatasokin laskee ja verotus halpenee. Tämä on yhteishyvää! 
Ja onhan tuo ailahteleva ruisku vähän kiusallinen. 95% ajasta se toimii, mutta joskus se nikottelee vähän, ts. laskee tyhjäkäynnit 500 paikkeille tai joskus jää roikkumaan 1500 kierroksille. En mä siiihen oikein enää mitään keksi muutakuin uutta osaa. Ellei jollakin tule jotakin mieleen... Kun ei mulla tai tuolla meän korjaamolla ole tuota KE-jet kokemusta kun oldskool äijäki jo eläkkeellä.

Ja onhan tuo ailahteleva ruisku vähän kiusallinen. 95% ajasta se toimii, mutta joskus se nikottelee vähän, ts. laskee tyhjäkäynnit 500 paikkeille tai joskus jää roikkumaan 1500 kierroksille. En mä siiihen oikein enää mitään keksi muutakuin uutta osaa. Ellei jollakin tule jotakin mieleen... Kun ei mulla tai tuolla meän korjaamolla ole tuota KE-jet kokemusta kun oldskool äijäki jo eläkkeellä.
On sitte 50e tenavatähti laitettu myyntiin, onko uusia suunnitelmia tähdellisen suuntaan, remmillä ahdettu diesel ?
En saannu eatonia, ei saakelin sakemanni lähettäny tilinumeroa eikä koodeja.
pitäkööt ahtimensa kun sitä niin rakastaa
kahta 62:sta olen yrittäny huutaa, on tainnu tarjoukset olla turhan
nirkosia, kun joku menee aina viime sekunneilla ohi
En saannu eatonia, ei saakelin sakemanni lähettäny tilinumeroa eikä koodeja.
pitäkööt ahtimensa kun sitä niin rakastaa
kahta 62:sta olen yrittäny huutaa, on tainnu tarjoukset olla turhan
nirkosia, kun joku menee aina viime sekunneilla ohi

MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Noita M62 onki melko vaikee löytää kun se on se ns. upgrade malli tai toisaalta on joissaki autoissa alkuperäisenä, joihin ei helposti pysty päivittämään isompaa. M45 ei tuota mitää ongelmia just Mini tuunaajien takia. M112 kans löytyy kun alkaa noi 10v vanhat Jaguar XJR:t päätymään romikselle.
No vähä tekis mieli vaihtaa tenava -> w124 90 luvulta. Tosin menis sitte silleen että tekisin siinä samalla bisnestä erään Nissan 200SX:n kanssa.
Se on rullaava tuunaamaton huippuhyvä kori josta kone paskana ja mulla ny sattuu olee täydellinen 200sx kone ja loota siihe varastos (jota ajattelin ensin kammeta PV Volvoon). Sen sitten kasaisi, katsastaisi ja myisi eteenpäin ja ostais toisen w124, mahdollisesti T-malli. Ajelis eka Nismol ite sen verran että tietää että vehje pelaa, jotta kehtaa myydä eteenpäin.
Mutta kunhan saa vain myytyä, niin siihen asti on suunnitelmat jäissä. Hommasta pitää selvitä ilman että menee "budjetti" yli, siis mitään ylimääräistä ei hommaan hankita eikä irroteta rahaa muista projekteista, vaan w201 rahoilla on pärjättävä.
Dieseli ei tule, tulee niin vähän kilsoi että ei viitsi sitä dieselveroa maksella. Maksaa liikaa per km, varsinkin nää 3l koneet. Paljonkohan tollasen 93-95 300TD dieselvero onkaan nykyään (entä turbon)?
No vähä tekis mieli vaihtaa tenava -> w124 90 luvulta. Tosin menis sitte silleen että tekisin siinä samalla bisnestä erään Nissan 200SX:n kanssa.
Se on rullaava tuunaamaton huippuhyvä kori josta kone paskana ja mulla ny sattuu olee täydellinen 200sx kone ja loota siihe varastos (jota ajattelin ensin kammeta PV Volvoon). Sen sitten kasaisi, katsastaisi ja myisi eteenpäin ja ostais toisen w124, mahdollisesti T-malli. Ajelis eka Nismol ite sen verran että tietää että vehje pelaa, jotta kehtaa myydä eteenpäin.
Mutta kunhan saa vain myytyä, niin siihen asti on suunnitelmat jäissä. Hommasta pitää selvitä ilman että menee "budjetti" yli, siis mitään ylimääräistä ei hommaan hankita eikä irroteta rahaa muista projekteista, vaan w201 rahoilla on pärjättävä.
Dieseli ei tule, tulee niin vähän kilsoi että ei viitsi sitä dieselveroa maksella. Maksaa liikaa per km, varsinkin nää 3l koneet. Paljonkohan tollasen 93-95 300TD dieselvero onkaan nykyään (entä turbon)?
En tarkalleen tiedä miten teillä saarella tulkitaan lakia,mutta täällä sisämaassa riittää kun selkänojat lukitaan ala asentoon ,mä pulttasin niskatukien kiinnikkeistä istuinosan saranan pultteihin kiinni 1.5 mm alumiini pannalla
No ne pannat meni poikki ekan vuodenaikana ,nyt puuttuu istuin osat ja selkänojat alhaalla kun on koiraverkko,mikä toimii tarvittaessa selkänojana (tilapäis kuljetuksissa)
No ne pannat meni poikki ekan vuodenaikana ,nyt puuttuu istuin osat ja selkänojat alhaalla kun on koiraverkko,mikä toimii tarvittaessa selkänojana (tilapäis kuljetuksissa)

MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
samoilla säännöillä täällä mennään. Joka tapauksessahan varmaan joutuu normaalit verot makselemaan tuodessa, elikkä veroa kierretään vain dieselveron osalta. Tai ainakin kannattaa tehdä niin jos joskus huvittaa laittaa penkit istumakuntoon uudelleen.
Huoh, tänää soitteli yks tyyppi autosta ja sanoi että ottaa rahat mukaan. Heti alkusekunneilla homma oli selvää renkaiden potkiskelua ja oli mennä jo hermo. Tarjos se sitte 600€ autosta ni nauroin räkäsesti ja sanoin että haeppa romurauta ruottista, sieltäkään ei sillä rahalla saa tämmöstä. Ja poistuin sisälle kahvittelemaan. 10 min se autoo viel siinä pihalla tiiraili ennen kuin se lähti lätkimään.
Kuulin jälkikäteen että jobbari Paraisilta se sitten olikin, kun kysyin yhdeltä tuntemaltani jobbarilta nimee. Sanoi että on kaveri sellainen että ostaa mummoilta ja vaareilta pilkkahintaan "maanvaivoja" pois ja myy sitten reippaalla ylihinnalla mummoille ja vaareille huippulaatua.
Muutama oikeuskäsittelykin ko. tyypillä vireillä. On myynyt ruotsalaisen auton tullit maksettuna ja rekisteröitynä suomalaiselle ja ahvenanmaalaiselle... Sai rahat mutta unohti tullata JA luovuttaa auton uusille omistajille ja myi autot eteenpäin ruotsissa. Kaikki kohteet sellaisia n. 70v ihmisiä.
Kuulin jälkikäteen että jobbari Paraisilta se sitten olikin, kun kysyin yhdeltä tuntemaltani jobbarilta nimee. Sanoi että on kaveri sellainen että ostaa mummoilta ja vaareilta pilkkahintaan "maanvaivoja" pois ja myy sitten reippaalla ylihinnalla mummoille ja vaareille huippulaatua.
Muutama oikeuskäsittelykin ko. tyypillä vireillä. On myynyt ruotsalaisen auton tullit maksettuna ja rekisteröitynä suomalaiselle ja ahvenanmaalaiselle... Sai rahat mutta unohti tullata JA luovuttaa auton uusille omistajille ja myi autot eteenpäin ruotsissa. Kaikki kohteet sellaisia n. 70v ihmisiä.
Sen verran ymmärsin tai ainakin luulen ymmärtäväni että sakemanni yrittää kertoo että, toi eatoni olis sopiva ahdin tuning mielessä passattiin
tai corradoon
kyllä toi taitaa olla mersusta alkujaan
tai corradoon
kyllä toi taitaa olla mersusta alkujaan
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Joo niitä valmiita asennuspalikoita Volkkarin G60 koneeseen saa ihan tilaustavarana muutamalla satasella joissa korvataan G-lader mersun jommalla kummalla eatonilla. Perusmallisena M45 ja M62 menee samoihin kiinikkeisiin, en oo ihan varma mersun ahtimesta, mutta se kyllä näyttää perusmallilta.
Kävi tenava ojassa. Tuloksena risa Zender etuspoileri, oikeanpuoleinen ajovalo umpio ja vilkku. Konepelti on 1cm kohollaan, mutta menee mallilleen kun painaa alas, vinotukiko ja sen alapääkö on vähän kohollaan? Ihme kyllä maski ja kromikehys säilyi ehjänä, vain taipui ja sen sai vetämällä takaisin kohddilleensa.
Kokeilen korjata tuota Zender spoikkaa vielä kun se on vain kolmessa osassa. Se kun on ilmeisestikin ABS muovia (mustaa), niin olisko jotain vinkkejä kolvaamiseen?
Varaosakauppiaat huomio! Umpio pitää pistää hakuun, uusi 290€ ja se ei siis ole vaihtoehto. Täydellinen valoumpio kaikkine muovisine säätöruuveineen ym. ym. - oikea
Edit: uutislinkki alussa, pienet ympyrät, tikusta asiaa.

Kokeilen korjata tuota Zender spoikkaa vielä kun se on vain kolmessa osassa. Se kun on ilmeisestikin ABS muovia (mustaa), niin olisko jotain vinkkejä kolvaamiseen?
Varaosakauppiaat huomio! Umpio pitää pistää hakuun, uusi 290€ ja se ei siis ole vaihtoehto. Täydellinen valoumpio kaikkine muovisine säätöruuveineen ym. ym. - oikea
Edit: uutislinkki alussa, pienet ympyrät, tikusta asiaa.

Mielestäni kolmion unohtamisesta tulisi saada ainakin 5 vuotta EHDOTONTA vankeutta(mikäli jutusta mitään tajusin)
. Joku paikallinen maajussi olisi voinut törmätä ko. ajoneuvoon epähuomiossaan traktorillaan( tilannenopeus 35 km/h).

Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Paikallinen maajussi ei tullut onnettomuuspaikalle ollenkaan vaan jäi kytikselle 100m päähän ja soittelemaan poliisille kertoen rattijuoposta ym. Se maajussi oli itse laittanut kolmion sinne! Ja poistui paikalta kolmioineen ku näki poliisin.kekka kirjoitti:Joku paikallinen maajussi olisi voinut törmätä ko. ajoneuvoon epähuomiossaan traktorillaan( tilannenopeus 35 km/h).
Soitteli poliisi oikein perään mulle ja kyseli:
"onko sun auto tallessa?"
"on mun auto tallessa."
"Tiesiks et se makaa ojassa ja kuskia ei missää?"
"Tiesin."
"No kuka sil ajo?"
"Mun avokki."
"Onks hinauspalvelu soitettu?"
"Ei, kävin ihan paikanpäällä kun se o siinä kulmilla."
"No tuleeko se?"
"No tulee heti ku ehtii."
"Iha varmasti?"
"No, sitä en osaa sanoa, se sanoi että heti lähtee, mut ota ny ahvenanmaalaisista selvää. (Mun työnantajahinausauto)"
"No mis oot, tullaa puhalluttaa..."
"En mä sil oo ajanu, vaan mun avovaimo ajo."
"Ei se mitää me tullaa kuitenki."
"No oon heses syömäs!!"
"Tullaa sinne sit."
"No ette helvetis tuu mä syön enkä haluu mitää helvetin kyttii mun perää keskel mailman pienintä juoruyhteiskuntaa!"
"No kyl se vaa pitäs nyt puhalluttaa..."
"Ok, mä oon matkalla muutenki poliisilaitokselle, ni nähää siel."
Liks luuri kii... Menin sitte poliisilaitokselle kyselee et miks vitus mun pitää tulla ku en ees oo ajanu! Sit puhallutettiin jne.
Niin, miks ne musta olivat nii kiinnostuneita oli se kun niiden tiedoissa luki että mulla ei ole ajolupaa, vaan se on poistettu poliisin toimesta. Sit ne selvitteli asiaa:
"Et kuule saa ajaa ku ei oo ajolupaa."
"minähä saatana ajan, koska mulla o 100% varmasti kortti voimassa."
"Mut me pidätetää sut..."
"sou? te ootte vääräs ja saatte luvan selvittää omat sotkunne, mua tarvi siihe sotkee."
"No katotaan mitä ylikomissaario sanoo."
"No katotaan, mä luen sil aikaa vaik lehtee..."
Jäi toinen rennompi poliisi siihen hengailee, varmaa vartioimaa etten karkaa... Ja sattu poliisi olee mersumiehii kans, Sininen 500SEC sillä on, siinä sit rupateltii niitä näitä malleista ja sen kaveril joku superturbo vaasan seudulla, 450hp 300dt

Sitten tuli se toinen kaljupäinen mulkku (Se joka ajoi sen 325 Bemarinsa 30kmh alueel taajamas 150kmh ojaan kesäl), ja sanoi että joo ajolupa kunnossa. Mutta ei se halunnut hävitä keskustelua, niin:
"Mutta avovaimos unohti laittaa varoituskolmion onnettomuuspaikalle, siitä tulee sakkoa."
"Entä sitte? Sä unohdit kans ja unohdit myös että ajat bemarillas 30kmh alueella 150kmh ja vedät täsmällee samalla tavalla tieltä... Onko sinun ajolupa kunnossa?"
"...(poliisi poistuu paikalta)"
Toinen poliisi, mersumies: "Se osu herkkään paikkaan, hahaha! bemariin nimittäin"
"Haha, joo mä tiesin kyl kuka se o, paraski puhuja."
Ei sakkoja tullu...
Viimeksi muokannut Sergey, To 10.01.2008 20:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Sisäänajossa
Onko jo lipasta selvitty ? eatoni tuli pari paivää sitte suomeen, näyttää ehjältä ei ole jälkiä ahtimen pinnotteissa ,on se pieni ( 45 ) kooltaan ei paha sovittaa 201: sen kone tilaan
Ostin tanään cooleri aihion, mersun kuorma-autosta ,ei ihan pieni painaa 32 kg
Ostin tanään cooleri aihion, mersun kuorma-autosta ,ei ihan pieni painaa 32 kg
MB290td turbo
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
MB300sd
MB240
MB190 turbo
MB220 SEb
Mitsu lancer evo3
Ex .MB 190 ecoline
Melkonen on cooleri
Ei tosiaan ole mikään vaikea sovitus tuonne tenavan nokille tuo ahdin ole. Mun sovitteluja. Pitää vaan vesipumpun letkut vetää uusiksi.
On selvitty lipasta suurinpiirtein. Niin että autolla jo kehtaa ajella taas.

On selvitty lipasta suurinpiirtein. Niin että autolla jo kehtaa ajella taas.