Luistoneston toiminta

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
huonotuurinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 94
Liittynyt: La 12.01.2008 10:31
Paikkakunta: keskisuomi

Luistoneston toiminta

Viesti Kirjoittaja huonotuurinen »

Pudottaa koneesta tehoja ja mitä muuta? Kysymys siis W202 luistonestosta oliko se nyt ETC. Kiitos asiallisesta palstasta. Monta vinkkiä jo saatu, vaikka vasta liityinkin...
--Tuuria on kahdenlaista, aina se vaan ei tunnu siltä...--

S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)

EX

W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
Avatar
AM
Tuningspesialisti
Tuningspesialisti
Viestit: 3179
Liittynyt: To 03.04.2003 01:30
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

ETS? Se pelkästään jarruttaa sutivaa rengasta. Jos lisävarusteena ruksittu ASR niin se sitten pudottaa konetehojakin.
Avatar
huonotuurinen
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 94
Liittynyt: La 12.01.2008 10:31
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja huonotuurinen »

Mulla se tuntuu tehojankin pudottavan, joten lienee kuitenkin normaalia.

Ensin valo vilkuu ja sit putoo tehot. Joskus vaan automaatti vaihtaa hetkenpäästä pienemmälle ja sit taas vähänaikaa sutii ennenkuin tehot putoo...

Mielestäni on kuitenkin muuten ihan hyvä asia liikeelle lähdön kannalta...
--Tuuria on kahdenlaista, aina se vaan ei tunnu siltä...--

S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)

EX

W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
Avatar
spede10
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1134
Liittynyt: Ti 27.04.2004 13:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja spede10 »

Noin se toimii. Ja hyvä niin. Aika vaikea saada perää heittämään. Meillä toinen kärry C 240 farkku, jossa juuri tuo toiminto. Toinen kärry on 124:n, jossa ASD ja se ei taas ole liukkaalla liikkeellelähdössä hyvä. Ainoastaan, jos joutuu lähtemään pahasta paikasta kuorman kanssa, silloin pelittää.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
mitä tähän laittais
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:27
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja mitä tähän laittais »

spede10 kirjoitti:Toinen kärry on 124:n, jossa ASD ja se ei taas ole liukkaalla liikkeellelähdössä hyvä. Ainoastaan, jos joutuu lähtemään pahasta paikasta kuorman kanssa, silloin pelittää.
Tuota noi ASD ei ole sutimisen esto, vaan se kytkee perästä lukon päälle :wink:
S124 300TD -89 (PPD)
S202 220TD -97
W124 200D -85/93

ex.S203 220cdi -01 ensimmäinen ja viimeinen.
Avatar
spede10
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1134
Liittynyt: Ti 27.04.2004 13:46
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja spede10 »

mitä tähän laittais kirjoitti:
spede10 kirjoitti:Toinen kärry on 124:n, jossa ASD ja se ei taas ole liukkaalla liikkeellelähdössä hyvä. Ainoastaan, jos joutuu lähtemään pahasta paikasta kuorman kanssa, silloin pelittää.
Tuota noi ASD ei ole sutimisen esto, vaan se kytkee perästä lukon päälle :wink:
En ole sutimisen estoksi väittänytkään. Mutta kyllä se sutiminen yleensä loppuu pahassa paikassa, kun vetoakselit ovat yhtä puuta. Tai sanotaanko paremminkin niin, että lähtee paremmin pois siitä pahasta paikasta.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
Vastaa Viestiin