Luistoneston toiminta
- huonotuurinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 94
- Liittynyt: La 12.01.2008 10:31
- Paikkakunta: keskisuomi
Luistoneston toiminta
Pudottaa koneesta tehoja ja mitä muuta? Kysymys siis W202 luistonestosta oliko se nyt ETC. Kiitos asiallisesta palstasta. Monta vinkkiä jo saatu, vaikka vasta liityinkin...
--Tuuria on kahdenlaista, aina se vaan ei tunnu siltä...--
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
- huonotuurinen
- Vakiokalustoa
- Viestit: 94
- Liittynyt: La 12.01.2008 10:31
- Paikkakunta: keskisuomi
Mulla se tuntuu tehojankin pudottavan, joten lienee kuitenkin normaalia.
Ensin valo vilkuu ja sit putoo tehot. Joskus vaan automaatti vaihtaa hetkenpäästä pienemmälle ja sit taas vähänaikaa sutii ennenkuin tehot putoo...
Mielestäni on kuitenkin muuten ihan hyvä asia liikeelle lähdön kannalta...
Ensin valo vilkuu ja sit putoo tehot. Joskus vaan automaatti vaihtaa hetkenpäästä pienemmälle ja sit taas vähänaikaa sutii ennenkuin tehot putoo...
Mielestäni on kuitenkin muuten ihan hyvä asia liikeelle lähdön kannalta...
--Tuuria on kahdenlaista, aina se vaan ei tunnu siltä...--
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
S212 350cdi 4matic -10
W629/2 116cdi 4x4 -11 bussi (Vaimon kauppakassi)
W202 220 D -aut. elegance -95 ("vanha rouva")
w201 190E 2.0 ( seisonnassa = jääauto)
EX
W639 111 cdi -04 9h bussi
S203 -03 220 cdi (kiukutteleva neiti)
W201 190 E -90
W124 250 D -88
W123 240 D -82
W123 240 D -aut. -80
Noin se toimii. Ja hyvä niin. Aika vaikea saada perää heittämään. Meillä toinen kärry C 240 farkku, jossa juuri tuo toiminto. Toinen kärry on 124:n, jossa ASD ja se ei taas ole liukkaalla liikkeellelähdössä hyvä. Ainoastaan, jos joutuu lähtemään pahasta paikasta kuorman kanssa, silloin pelittää.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 47
- Liittynyt: Pe 15.09.2006 15:27
- Paikkakunta: Haukipudas
Tuota noi ASD ei ole sutimisen esto, vaan se kytkee perästä lukon päällespede10 kirjoitti:Toinen kärry on 124:n, jossa ASD ja se ei taas ole liukkaalla liikkeellelähdössä hyvä. Ainoastaan, jos joutuu lähtemään pahasta paikasta kuorman kanssa, silloin pelittää.

S124 300TD -89 (PPD)
S202 220TD -97
W124 200D -85/93
ex.S203 220cdi -01 ensimmäinen ja viimeinen.
S202 220TD -97
W124 200D -85/93
ex.S203 220cdi -01 ensimmäinen ja viimeinen.
En ole sutimisen estoksi väittänytkään. Mutta kyllä se sutiminen yleensä loppuu pahassa paikassa, kun vetoakselit ovat yhtä puuta. Tai sanotaanko paremminkin niin, että lähtee paremmin pois siitä pahasta paikasta.mitä tähän laittais kirjoitti:Tuota noi ASD ei ole sutimisen esto, vaan se kytkee perästä lukon päällespede10 kirjoitti:Toinen kärry on 124:n, jossa ASD ja se ei taas ole liukkaalla liikkeellelähdössä hyvä. Ainoastaan, jos joutuu lähtemään pahasta paikasta kuorman kanssa, silloin pelittää.
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI