Kestääkö OM603
Kestääkö OM603
Kestääkö 500tkm ajettu 300turbo dieselin kone superturbotusta vai pitääkö suosiolla vaihtaa kannentiiviste, sun muuta osaa alakertaan.....
Re: Kestääkö OM603
No sitä on aika VAIKEETA tällee tietää ku siihe saattaa tulla huomenna mäntäpistiäinen, hups veivi tuli kylestä läpi ja hups kannen hilutki on kaheksikolla. Ja et kerenny etes virittää.-Tatu- kirjoitti:Kestääkö 500tkm ajettu 300turbo dieselin kone superturbotusta vai pitääkö suosiolla vaihtaa kannentiiviste, sun muuta osaa alakertaan.....
W906 319cdi Aut. -11 *Tuiq
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
S212 300bluetechybrid -14
W203 200cdi Aut. -04
Mitsubishi Pajero 3.0 V6 Aut. -93
603
Gurut sano joskus että superiin pitää olla vähintään 400tkm ajettu lohko että on kaikki jännitykset poistunu 

Diesel on puhtaampi
Re: 603
Mitäs lohkoja nuo dragracing ajajat sitten käyttävät ?j.a kirjoitti:Gurut sano joskus että superiin pitää olla vähintään 400tkm ajettu lohko että on kaikki jännitykset poistunu
Lisää tietoa: www.skg.fi
Riippuu täysin perän ja laatikon kunnosta sekä ajotavasta. Vakio laatikko ilman vahvistusta ei ole pitkäikäinen 300 hepan tehoilla. Vahvistettuna kestää järkevällä käytöllä hyvinkin pitkälle.
Lukoton isoperä on kestävä jos malttaa olla sudittamatta yhtäpyörää. Toki jos peräsi on asd lukolla niin se kestää rasitusta pidempää. Perän pikkurattaat noista tahtoo ekana korkata.
Kaiken saa rikki joten noille on ihan turha mitään tehonkestoja arvioida.
Lukoton isoperä on kestävä jos malttaa olla sudittamatta yhtäpyörää. Toki jos peräsi on asd lukolla niin se kestää rasitusta pidempää. Perän pikkurattaat noista tahtoo ekana korkata.
Kaiken saa rikki joten noille on ihan turha mitään tehonkestoja arvioida.
