om 603 turbon pakosarjan laippa + t03 laippa ?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Bobby.
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 18.10.2004 14:16
Paikkakunta: Himanka

om 603 turbon pakosarjan laippa + t03 laippa ?

Viesti Kirjoittaja Bobby. »

Terve.

En tiedä sopisiko tämä ilmoitus paremmin osto osastolle, mutta laitetaan nyt tännekkin.

Eli.
Pitäisi rakentaa om603:een turbon pakosarja, olisikohan kellään myydä mahdollisesti valmiiksi leikattuja laippoja? tai tietoa mistä niitä voisi saada.
Turbon päähän tarvisi t03:sen laipan.
Tai jos jollain olisi vaikka valmiiksi piirretyt kuvat autocadillä piirettynä, olisin kiinnostunut.

Kiitos tiedoista.

044-5063861
-Markus
pekkak
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 244
Liittynyt: Su 13.02.2005 22:20

Mites olis valmis

Viesti Kirjoittaja pekkak »

Kyllä varmaan foorumilla jollakin on myynnissä esim 350TD valmis sarja, jos se vaan mahtuu.
Bobby.
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 18.10.2004 14:16
Paikkakunta: Himanka

Re: Mites olis valmis

Viesti Kirjoittaja Bobby. »

pekkak kirjoitti:Kyllä varmaan foorumilla jollakin on myynnissä esim 350TD valmis sarja, jos se vaan mahtuu.
Saattaa olla että ei 350:sen sarja ei sovi, jotuu varmaan kyllä itse tekeen. Eiköhän noita laippoja jollain ole jäänyt ylimääräisiä.
Toivottavasti.

-Markus
Avatar
kekka
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 300
Liittynyt: To 06.10.2005 21:46
Paikkakunta: Satakunta

Viesti Kirjoittaja kekka »

Arvatenkin w126 300sdl:ssä on sama sarja? Oman sdl:n konepellin alle kurkistelun perusteella voisi pakosarjan ajatella sopivan 124:en.
Jos ei sovi niin Holy Smoke sivustolla on myynnissä ko. laippoja.
Mercedes-Benz korjaa kuljettajien tekemät ajovirheet...ainakin jos on asd...

MB 200D w110 mr
MB 240D w123 mr
MB 300D w123 mr
MB 500SEC w126
MB G300 td W463
Bobby.
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: Ma 18.10.2004 14:16
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja Bobby. »

kekka kirjoitti:Arvatenkin w126 300sdl:ssä on sama sarja? Oman sdl:n konepellin alle kurkistelun perusteella voisi pakosarjan ajatella sopivan 124:en.
Jos ei sovi niin Holy Smoke sivustolla on myynnissä ko. laippoja.
Tarkoitus olisi rakentaa vähän paremmin virtaava pakosarja kuin vakio.
Tuolta Holy Smoke sivuilta tosiaan löytyi laippoja, täytyy huomenna soitella sinne ja laittaa tilaus vetämään.

Kiitos tiedoista!

-Markus
Avatar
Atte L
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 142
Liittynyt: Ma 10.03.2008 14:05
Paikkakunta: Valkeala

Viesti Kirjoittaja Atte L »

Tuota 603 turbon vakiopakosatsista, mahtaako monikaan käyttää sitä jos on alkuperäistä isompi ahdin?
Mitäs ominaisuuksia saa tai menettää jos vaihtaa vesijohtosarjaan suht. lyhyillä primääriputkilla.

Liekö tuo vakiosarja nyt kuitenkaan ahistava kun sisämitta on reilu, muotoilu jouheva ja sarja aika lyhyt.. Meinaan nyt tätä hommaa tehoalueella +300hp... :roll:
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Atte L kirjoitti:Tuota 603 turbon vakiopakosatsista, mahtaako monikaan käyttää sitä jos on alkuperäistä isompi ahdin?
Mitäs ominaisuuksia saa tai menettää jos vaihtaa vesijohtosarjaan suht. lyhyillä primääriputkilla.

Liekö tuo vakiosarja nyt kuitenkaan ahistava kun sisämitta on reilu, muotoilu jouheva ja sarja aika lyhyt.. Meinaan nyt tätä hommaa tehoalueella +300hp... :roll:
Tehdyl sarjalla isompi turbo herää kait n. 2000 kierrosta aikaisemmin... et ehkä siks kannattaa harkita. Ellei turboa vielä ole tiedustele vaikka minulta.
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Vastaa Viestiin