Osaako joku sanoa missä on vayrysen -96 sisävalojen ajastin.
JOs ei ole virta päällä niin sisä valot sammuvat ovi suljettaessa,mutta sammumiseen menee ainakin 5 minuuttia ja jos virta on päällä niin ne eivät sammu ollenkaan jos ei laita katkaisijaa off asentoon.
Takaovien katkaisijoilla ei ole mitään eloa vaikka itse katkaisijat toimivat.
Joten jos joku osaa sanoa missä ajstin sijaitsee tai jotain muuta vinkkiä niin olen tiedoista kiitollinen.
Hakuakin koitin,mutta sieltä en löytänyt tähän apua ja tämä vika on ollut autossa koko mulla olo ajan.
Sisävalon ajastin temppuilee
-
- Sisäänajossa
- j.s.lehti.
- Mersumies
Sisävalo
Niin temppuili minunkin juuri niin kauan kuin pistin uuden Otin tämän viiveen siitä pois ja yrin katkaisijan kanssa olisikin onnistunut ellei olisi ollut lukoissa
kaukosäätöä se jätti valon palamaan kun meni autoon ja veti oven kiinni yhden yön aikana meni akku totaalisen tyhjäksi ja sitten oli mitta täynnä.
kaukosäätöä se jätti valon palamaan kun meni autoon ja veti oven kiinni yhden yön aikana meni akku totaalisen tyhjäksi ja sitten oli mitta täynnä.
Re: Sisävalo
Osaatko sanoa missä sen viiveen ajastin sijaitsee?j.s.lehti. kirjoitti:Niin temppuili minunkin juuri niin kauan kuin pistin uuden Otin tämän viiveen siitä pois ja yrin katkaisijan kanssa olisikin onnistunut ellei olisi ollut lukoissa
- j.s.lehti.
- Mersumies
Viive
Minulla 123 Se viive on siinä lampussa Samoin on 124ssa minä luulen että
sinullakin on lampussa se viive Otappa lamppu pois ja katso. siellä on lukematon määrä pieniä komponentteja en minä ainakaan ymmärtänyt niistä
mitään.
sinullakin on lampussa se viive Otappa lamppu pois ja katso. siellä on lukematon määrä pieniä komponentteja en minä ainakaan ymmärtänyt niistä
mitään.