miikko kirjoitti:ja ykkönen takana eikö se ole getrag
320CE:n 5-lovinen ei ole Getrag, vaikka vaihdekaavio onkin samanlainen. Kyllä se on ihan mersun oma tekele. Getrag:ja käytettiin ainakin noissa Cosworthin 16V 190:ssä.
miikko kirjoitti:ja ykkönen takana eikö se ole getrag
320CE:n 5-lovinen ei ole Getrag, vaikka vaihdekaavio onkin samanlainen. Kyllä se on ihan mersun oma tekele. Getrag:ja käytettiin ainakin noissa Cosworthin 16V 190:ssä.
tämäpä sitten tuli uutena tietona, mutta aina sitä vaan viisastuu
Lainaan tästä topiccia, kysyen nopeasti tähän väliin, että onko tuo minun 300ce 24v:n laatikko getrak? Olen ainakin ymmärtänyt että on.. Vaihdekaavio on erilainen kun yleensä, eli ykkönen alhaalla vasemmalla, jne. 5 vaihdetta + pakki.
My transmission allmost broke. Bottomstock bearing is dead so I think that its not to late to fix it. But I have no time to do it now so I took another trans from some janky 300ce sportline on my friends backjard. This tran getrag 717450 must be stronger then my old 717404
I hope this trnas can hold this summer. mitä minä nyt lontoon murretta ymmärrän niin coupe mersussa on käytetty getraggia ja se olis hänen mielestä vahvempi mitä tuo cossun getrakki. itte en kyllä menisi vannomaan mutta niin tässä topikissa lukee: http://www.mercedesshop.com/shopforum/s ... 080&page=6
tenavatähti300 kirjoitti:My transmission allmost broke. Bottomstock bearing is dead so I think that its not to late to fix it. But I have no time to do it now so I took another trans from some janky 300ce sportline on my friends backjard. This tran getrag 717450 must be stronger then my old 717404
I hope this trnas can hold this summer. mitä minä nyt lontoon murretta ymmärrän niin coupe mersussa on käytetty getraggia ja se olis hänen mielestä vahvempi mitä tuo cossun getrakki. itte en kyllä menisi vannomaan mutta niin tässä topikissa lukee: http://www.mercedesshop.com/shopforum/s ... 080&page=6
Niinhän tuo arvaili, mutta pari viestiä myöhemmin seki laatikko oli paskana
kyllä w201 16v:n getrac (717404) pitäisi olla paljon vahvempi kuin 300-320ce:n perässä oleva "sport"(717450)laatikko.eikös tän "sport" laatikon kytkinakselikin ole lyhyempi ja näin ollen vaatis kaksoismassa vauhtipyörän käyttöä. mikä taas ei ole hyvä st käyttöön heikon väännön keston vuoksi.
korjatkaa jos olen aivan väärässä.
eikö w201 16v:n getrak ja 300 bensan zf:n tekele kumpikin ole samanlaisella lyhyellä kytkin akselilla?
minun korviini on joskus kantautunut sellaistakin tietoa että 300 ja 320 olisi aina zf:n valmistama aski ja amg 300 malleissa voisi löytyä jo ihan oikea getrak