Ostin äskettäin 123 200 mesen, piti vain hitsata koppa kuntoon ja vaihtaa 300 motti, ajokorttia odotellessa. Laitoinpa osto-ilmoituksen nettiautoon, että saa tarjota moottoria,kartaania ja perää. Noin 4 tunnin päästä tuli soitto, että nyt ois tarjolla tällänen mese:
-w123 300 turbodiesel autom. -85
-Välijäähdytin
-Musta nahkasisusta runsaalla jalopuulla
-Tummat takavalot, kirkkaat vilkut, kromilistat takavaloissa
-Kaukosäätö keskuslukko
-sähkölasit edessä
-15" mesen orkkis alut
-cd soitin ja vähän kajareita.
-takana paineilmaiskarit: korkeudensäädöllä
-vakionopeuden säädin
Tämä tapaus on vain niin mätä, ettei ole minkään valtakunnan järkeä alkaa hitsaamaan. Toisesta on nyt hitsattu takapyörien kotelot,takakopan lattiaa ja helmoja. Kysymys kuuluu: kuinka paljon voi olla tehoa tämmösessä mesessä? Eli kuinka paljon toi välijäähy tekee. Onko järkeä ja mitä mahtaa kustantaa pumpun koneistus mynädiiselissä?
Väriksi olen ajatellut tummaa violettia ja vanteet on 17" kuusipuolaiset stilautot.
Kommenttia, mielipidettä, ideoita, vinkkejä, haukkuja ja kehuja!!!
Pari kuvaa olen kerjennyt nappaamaan: (sisustan oon purkanu talteen ja hitsattavasta mesestä en oo ottanu kuvia, koitan niistä vielä saada tänne photoa.)
http://xs124.xs.to/xs124/08062/dscn2225559.jpg
http://xs124.xs.to/xs124/08062/dscn2226414.jpg
http://xs124.xs.to/xs124/08062/dscn2228290.jpg
Projekti w123
Projekti w123
MB w123
Re: Projekti w123
Jos syöttöihin ei ole koskettu niin ei se pelkkä välijäähy tehoa montaa hevosvoimaa nosta. Vakionahan tuossa on vissiin 125hv?Leiska22 kirjoitti:Kysymys kuuluu: kuinka paljon voi olla tehoa tämmösessä mesessä? Eli kuinka paljon toi välijäähy tekee.
Toki välijäähyllä saadaan vakionkin koneen lämpökuormaa huomattavasti helpotettua.