Ei kait siinä mitään ihmeellistä ole, mutta kiristä iskarin ala- ja yläpään pultit/mutterit vasta kun auto on laskettu alas pukeilta. Ja ota huomioon, että takakontin verhoilut pitää purkaa pois, se taitaa olla koko operaation v-mäisin homma.
Aikanaan kun tuohon omaan farkkuun vaihdettiin takatolpat niin enemmän meni aikaa tuohon verhoilujen purkuun ku ite iskareiden vaihtoon... Verhoilunpurkuraudat ois hyvä olla apuna... Takakontinlattia+kontin reunamuovi irti, takapenkin istuinosa irti ja kääntää selkänojat alas ja takapenkin sivut irti. Ja sitten kontin sivupahvit irti niin saapi yläpäät näkyviin... Muistaakseni suurinpiirtein tässä järjestyksessä ne piti purkaa...
Meil oli auto nosturilla laitettiin rautakanki tukivarren allen ja hiukan laskettiin et jousi puristu vähäsen kasaan... Sitten vaa bulet irti ja iskari pois ja uutta tilalle... Tossa on kyllä esprit alusta et oisko siin jotai eroo???
Itse olen vaihtanut iskarit eteen ja taakse W202:seen. Taakse vaihdossa ei sen ihmeempää ole kuin että iskarin joutuu puristamaan kasaan pitkällä työkalulla alapäästä jotta sen saa tukivarren kolosta pois (kun pultit on irroitettu). Mitään tukivartta tms ei tarvi irroittaa.