jameri kirjoitti:
Kyllä siitä lukosta varmaan apuja olisi, otin tuossa pientä kapinaa ja jouduin nostamaan jalkaa kaasulta kun ei meinannut lopettaa jauhamista, ekan kerran jouduin pumppaamaan kaasua jotta pito säilyi
Ehdottomasti! Nyt kun kesäkeleillä on saanut ajella niin kyllä on saanut välillä maistaa omaa lääkettään bemareiden toimesta kun ei osaa sitä jalkaa oikein hillitä. Tuossa eräänkin BMW:n kanssa kisailtiin niin valoista lähdettäessä jäin aina 1-2 auton mittaa jälkeen sutimisen takia. Seuraavalla kierroksella mulla oli kolme matkustajaa kyydissä. Painoa on paljon lisää, mutta ei sudikkaan ja heti oli tasaisempaa. Tästä vois päätellä että hommaa lihavia leidejä jousille niin ei tartte lukkoa
Jaa-a..mahtoiko BMW:ssä olla yhtään sen enempää lukkoa kuin Mersussakaan..
Nojoo..tuossa omassa ei sen enempää ole lukkoa kuin C-AMG:ssä, jos sitäkään..ja onhan se asia joskus mielessä käväissyt, mutta toisaalta viime talven liukkailla ei ollut mitään ongelmia nopeanajon kitkoillakaan ja donitseja en kuitenkaan pyörittelisi asfaltilla ja radalle jos menen niin meikäläisen taidot loppuu taatusti ennen kuin autosta ominaisuudet, joten kyllähän se vaan niin on että meikäläiselle riittää perän lukoksi se että takaluukun kannen saa lukittua että tavarat säilyy tallessa
Jep..M:t on lukollisia, Z:tan lukollisuudesta en uskaltaisi tältä istumalta mennä vetoa lyömään pl Z4 M.
Vaan eipä siinä mitään, ilman muuta lukon hankkiminen on ok juttu jos sen kokee tarpeelliseksi
Omalla kohdalla vain sovellan tässäkin kohtaa tuota CLK:n tuunauskeskustelussa mainitsemaani periaatetta: eli kun tekee mieli jotain lisuketta autoon niin jätän sen hankkimatta, mutta siirrän ko lisukkeen verran rahaa sivuun odottamaan tulevaisuuden autonhankintoja..josko sitten olisi se lukkokin jo ihan tehtaan jäljiltä..
Tai riippuu siitä kenen valmistama se tuote sitten aikanaan on..M3:ssa se lukko on, seuraavan CLK-sukupolven AMG:n lukosta en tiedä..eikä varmaan kovin moni muukaan vielä tässä vaiheessa
No niin lukkoperä on kotona ( tai siis ne sisälle menevät kilkkeet ) ja seuraavaksi sitten hiukan isompi remontti, seuraavat kohteet tulevatkin mukavasti hoidettua samalla kertaa kun tehdään 2 jakarin huolto.
No niin sikakallis B huolto ja muut operaatiot on suoritettu, kojelauta ei enään nakuta ja Comandin kylkeen asennettu Dension ipod mokkula pelittää kuin jätti iso CD boksi super nopeasti.
MUTTA MUTTA tuo Kleeman lukkoperä muutti auton luonteen aivan täysin, tuo harmaa pötkö muuttui täysin, SUOSITTELEN todella lukkoperän laittamista hiukka tehokkaampaan kulkineeseen.
Ajamisen ilon palasi, nyt on aikas maukas lähettää " suoljetulla tie osuudella" perää elää mukavasti vaihtojen tahdissa ja sen aistii että voima puhuu, ei enään ole jälkeäkään siitä steriilistä kulkineesta.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
jukkis. kirjoitti:heh. mulle tulee tuohon s202 250tdt:hen vastaavat paljon halvemmalla, niisä ei vaan lue kleeman.
No se on mukava kuulla toivottavasti ei ole samanlainen tarina kuin näissä jauhelihapihveissä, piti olla vastaavaa kuin muilla mutta ei sitten ihan ollutkaan muuta samaa kuin nimitys.
ei nyt millään pahalla, mutta nämä tämän tyyliset halvat "palalukot" on sopivia lähinnä jokkikseen tai muuhun, jossa ei perän ole enää niin väliä... tuo sorvaa ikävästi rattaita ja pian on metalli jauhoa peräöljyssä joka sitten hioo mukavasti laakerit ja siitähän se riemu repee
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Näyttää olevan sama rakenne kuin tuossa kleemanin lukossa niin rikkooko sekin perän? Kuinka nopeasti menee perä vaihtoon?
Hinnan puolesta kyllä kiinnostaisi...