E-MERSU RUOSTEESSA
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: La 30.06.2007 09:47
- Paikkakunta: myrskylä
- Viesti:
E-MERSU RUOSTEESSA
ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA E-MERSUN VM 2000-? RUOSTEVAURIOISTA? MULLA AINAKIN ON 2000 MALLIN 320 FARKKU, JA SE ON RUOSTEESSA MONIN PAIKOIN, ESIM, TAKA LUUKKU ON JO KERRAN KORJATTU, MUTTA NYT MERSUN MERKIN ALLA JA AVAUSKAHVAN SIVUPELLIT IHAN RUOSTEESSA. TARKOTTAAKO TAKUUKORJAUS, ETTÄ MAALATAAN JA VUODEN PÄÄSTÄ ROMUKSI??
Sellaista se on joskus kestää vuoden maalauksen jälkeen joskus 2
Syksyllä maalattu -02 e 320cdi takaluukku ja helmat takalokasuojan kaaret ja nyt jo takaluukussa havaittavissa ruostetta leudon talven ja suolateiden ansiosta prosessi kiihtyy.
Tosin päätöstä takuukorjauksesta ei vielä ole tullut mutta auto maalautettiin omaan laskuun ei viitsi ruosteisella autolla ajella.
Oli 100% h-kirja ja meinasivat että luukun saa maalautetua takuuseen
lokasuojan kaaria ei ovet jo kerran vaihdettu takuuseen.
Kerran ruosteessa aina ruosteessa niin se vaan on.
ps ei tarvi huutaa kirjoita pienillä.
Syksyllä maalattu -02 e 320cdi takaluukku ja helmat takalokasuojan kaaret ja nyt jo takaluukussa havaittavissa ruostetta leudon talven ja suolateiden ansiosta prosessi kiihtyy.
Tosin päätöstä takuukorjauksesta ei vielä ole tullut mutta auto maalautettiin omaan laskuun ei viitsi ruosteisella autolla ajella.
Oli 100% h-kirja ja meinasivat että luukun saa maalautetua takuuseen
lokasuojan kaaria ei ovet jo kerran vaihdettu takuuseen.
Kerran ruosteessa aina ruosteessa niin se vaan on.
ps ei tarvi huutaa kirjoita pienillä.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: La 30.06.2007 09:47
- Paikkakunta: myrskylä
- Viesti:
kiitos
missä maalautit, mitä maksoi??
E 200
Mulla kävi entinen E200 -2001 kaikkiaan 3 kertaa ruostekorjauksissa. Kaikki meni takuuseen. Jos takuukorjaus on tehty kaikinpuolin asiallisesti, ja maahantuojan määrittämässä korjauspisteessä, niin kannattaa mennä mutisemaan että tekevät sen uudelleen. Ei ne iänkaiken näitä korjaa, mutta kyllä tuo tapaus vaikuttaa aika selkeältä kämmiltä korjaamon puolelta.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: La 30.06.2007 09:47
- Paikkakunta: myrskylä
- Viesti:
c-mallin omistajalle
maalitakuu on 8 vuotta,läpiruostumis takuu oliko peräti 30 v.
meet vehon (mersun) liikkeeseen peltikorjaamoon ja ilmoitat halukkuutesi korroosiotarkastukseen, asia hoituu sillä
meet vehon (mersun) liikkeeseen peltikorjaamoon ja ilmoitat halukkuutesi korroosiotarkastukseen, asia hoituu sillä
Re: c-mallin omistajalle
Mitä tuollainen korroosiotarkastus kustantaa?farmarimersu kirjoitti:meet vehon (mersun) liikkeeseen peltikorjaamoon ja ilmoitat halukkuutesi korroosiotarkastukseen, asia hoituu sillä
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 13
- Liittynyt: La 30.06.2007 09:47
- Paikkakunta: myrskylä
- Viesti:
korroosiotarkastus
en maksa mitään, kuuluu takuuseen.
Re: E-MERSU RUOSTEESSA
Varaudu maalautteleen sitä 1-2 vuoden välein lokareitten reunoista ja ovien alareunoista. Etti joku hyvä maalari, niin selviät kerralla 300-400 Eurolla. Tai laittelet ite.farmarimersu kirjoitti:ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA E-MERSUN VM 2000-? RUOSTEVAURIOISTA? MULLA AINAKIN ON 2000 MALLIN 320 FARKKU, JA SE ON RUOSTEESSA MONIN PAIKOIN, ESIM, TAKA LUUKKU ON JO KERRAN KORJATTU, MUTTA NYT MERSUN MERKIN ALLA JA AVAUSKAHVAN SIVUPELLIT IHAN RUOSTEESSA. TARKOTTAAKO TAKUUKORJAUS, ETTÄ MAALATAAN JA VUODEN PÄÄSTÄ ROMUKSI??
Mulla molemmat konstit käytössä. Aluksi meni hermot. Nyt jo tottunu. Eipä ole eka auto mulla joka ruostuu. Vanhalla autolla ajelevan pitää tottua laittoon. Jos ei totu pitää ajella uudemmalla. Tai jos ei halua ruosteita, niin ostaa Audin. Mutta siinä voi olla "hieman" muuta laittoo.
Mutta tuota hommaa ei kukaan korjaa niin, että menis yli 5 vuotta ilman mitään ruostetta. Se on varma.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Eikä aina auta vaikka olisi vähän uudempikin mersu. B mallissa ruostui takaluukku hieman yli vuoden vanhana. Korjauksessa ei mitään ongelmaa maalattiin ja silla aikaa sijaisauto ajossa. Tai meni hieman pieleen kun ei ollut saman värinen ei muuta kuin uusiksi maalariin. Katsotaan miten siinä nyt käy.