Hyviä muistutuksia ja kommentteja aiheesta, jep. Täytyy katsoa ne piuhat ja maatot vielä tarkemmin läpi. Ja kyllähän tuo on onneksi tiedossa, että nämä piilteemojen yms. idän ihmevahvistimien ilmoitetut watit ylittävät fysiikan lait, tai ainakin mittausperusteet ovat valovuoden päässä todellisesta elämästä.
Kaapo ei ole kuitenkaan mikään autohifin neropatti, joten tästä nyt pikku heitto asian jatkoksi.
Kun se naapurin Corolla sieltä mäen takaa sitten tulee ja teknobasson jytke kuuluu jo puolen kilsan päähän etukäteen, niin watteja täytynee jo olla reilummin kuin esim. 4 x 10. Takapaksi onkin sitten täynnä erinäisiä ISOJA vahvistimia, equja, tasasuuntaajia ja kaiken sortin sälää.
Millä eväillä nämä helvetinkoneet saavat tarvittavan energia-annoksensa, ts. kuinka Rokollan 12V järjestelmästä irrotetaan tarvittava määrä pötyä vahvistimien ruuaksi? Hakkurivirtalähde? Kuinkas tuollainen toimii? Loihtii tehoa tyhjästä? Siis eräänlainen ikiliikkuja

?
Toisenlaisia tapauksia ovat sitten nämä ns. autohifikisoihin osallistuvat vehkeet. Äänenpainetta sanotaan saatavan jopa 160 dB, joka vaatii jo älyttömän määrän pötyä myös virtapuolelta. Onko näissä Jerikon muurinsärkijöissä a) akkuja yhtä paljon kuin sähköautoissa vai b) vehkeet on kisatilanteessa kytketty rehellisesti verkkovirtaan?