Kryptonite kirjoitti:joo jos tosiaan haet 6000e autoa, niin osta 12V, sillä 6000e ei voi saada huoltovapaata. jos joku väittää niin tulkoon luokseni ja näyttäköön sen pirssin minulle livenä ja todistakoon että olen väärässä.
Itse ajan kesäisin vain siksi että näin hienoa peliä ei viitsi näyttää suolalle. Kyllä se talvellakin menee aivan samanlailla. Tietysti kovilla pakkasilla imee enemmän menovettä, mutta nykysuomessa niistä pakkasista ei ole pelkoa.
Ainoa syy miksi minä ole myymässä omaani on rehellisesti se että ketuttaa pitää harrasteautona sellaista, mitä joka toisella on käyttöautona. Vuonna 2003 asiat olivat toisin, eipä ollut 24 tappisia pahemmin suomessa.
Tosin hinnatkin pyörivät siinä 17-20 000e paikkeilla, myös huonotkin yksilöt.
Itse ole ajanut omalla 12tappisella vuoden verran eikä ole mennyt muuta kun yks vetari poikki
Mitenkäs muuten tuo autoverotus juttu tulee vaikuttamaan tommoseen 3l bensa hirmuun? Onko kellään havaintoa? Entäs vakuutukset neki taitaa olla tämmösessä vähän enemmän?
Wrathchild kirjoitti:Mitenkäs muuten tuo autoverotus juttu tulee vaikuttamaan tommoseen 3l bensa hirmuun? Onko kellään havaintoa? Entäs vakuutukset neki taitaa olla tämmösessä vähän enemmän?
No tuon ikäsissä verotushan menee max. painon mukaan, eikä kuutiotilavuuden. Eikä noi vakuutuksetkaan hirveitä ole. Sen verran on vissiin "pappa" auton maineessa kuitenkin. Vrt. esim. BMV...
"halvalla ei hyvää saa" ja "halpakin voi tulla yllättävän kalliiksi".
No ne pitää suht hyvin paikkaansa.
Ympäri pyöreetä ainakin ite pörrään omalla coupella ja miksi ei?
Ajettavaksi ne on tehty.
Ainut tosiaan pakkasella noi tiivisteet...
Ei meinaa mennä ovet kiinni jos ei raota ikkunaa.
Ja toisekseen suola!
Kun suojaus on kunnossa ja pesee auton säännöllisesti jos ajaa suola paskassa, niin kohtuu hyvin pärjää.
Auto ruostuu jos siitä ei pidä huolta.
Ja varaosat sitten vaikka ne on kalliimmat monitappisessa.
Ei niitä joka viikko tarvii vaihdella ja jos noin vähän tulee kilometrejä.
Eikä vaikka tuliskin vähän enemmänkin.
C124 300cea24
Ex. W123 240D
Ex. W123 240D
Ex E30 BMW
Ex Suzuki GSX-R 1100 fighter
Täytyy sanoa että tuo nettiauton tarjonta on kyllä erittäin heikko tuossa halvemmassa luokassa. Suosittelisin ettimään vaan saksasta, tosin taitavat sielläkin olla vähän kiven alla, ainakin hyvät sellaiset. Ruotista voi myös katsella.
Tässä olisi kiinostava, mutta onhan se hintava tollain kun ajattelee, mutta jos tarkemmin ajattelee niin se ei ole laisinkaan kallis jos oikeasti on kuin pakasta..
Ja ruotsista hakemalla hakukustannukset lasketaan satasen luokassa. Ite hain, mutta asunhan kyllä Ahvenanmaallakin, 2 tuntia tukholmaan. Mutta Päiväristeilyllähän 200km säteellä tukholmasta käy kattomassa parikin autoa. Alla kolme tukholmasta ja yksi etelämmästä.
Joo täs nyt itelle tuli vähän takapakkia asioissa. Saa siirtää osto jutut myöhäsemmäks katsoo sit päätyykö diesel vai sijoittaisko tuohon coupeen. Mut viisastuin monessakin suhteessa näissä jutuissa kiitos aktiivisuudesta. Eiköhän joku muukin samaa ihmettelevä saa ammennettua tästä topicista jotain. Palailen asiaan kun tulee taas ajankohtaiseksi.
ps. ei huolta kyllä se auto mulla jatkossakin on johtotähti!