takapenkin niskatuet? (w201)
takapenkin niskatuet? (w201)
Tuossa minun autossa siis ei ole, haluaisin ne kuitenkin takana matkustavien turvallisuuden parantamiseksi saada. Rupeanko suosiolla etsimään takapenkin selkäosaa jossa ne on vai saako vanhaa niskatuettomaan ne pienellä vaivalla laitettua?
ex: w201 -91
Re: takapenkin niskatuet? (w201)
MoroVLy kirjoitti:Tuossa minun autossa siis ei ole, haluaisin ne kuitenkin takana matkustavien turvallisuuden parantamiseksi saada. Rupeanko suosiolla etsimään takapenkin selkäosaa jossa ne on vai saako vanhaa niskatuettomaan ne pienellä vaivalla laitettua?
Ainakin mun vanhaan W 124:en sai vaihettua.Hattuhylly kans vaihtoon ja sen alla tila niskatuille, osta samalla hylly ja tuet. Sielä on paikat valmiina eikä oo paha homma. Mut en laittanu toimimaan alipaineella oli kiinteät mut ihan alkuperäsen näköset.
- j.s.lehti.
- Mersumies
Niskatuet
Ei 124 systemit sovi sinun autoosi itse niskatuki kyllä käy mutta tämän auto
alkuperänen mekanismi tulee penkin takana olevaan peltiin kiinni.
Mutta kaikkein halvemmalla pääset jos satut saamaan alkuperäsellä kankaalla olevat joko takapenkin ne mutkallisilla rauroilla olevat tuet tai
etupekin tuet ne käy yhtä hyvin Ja vaikka 123 etupenkkien selkänojassa
olevat niskatuen mekanismit sieltä irti ja ne saa sopimaa sinne sinun takaselkään Ja jollei samanlaisia tukia löydy niin sitten annat verhoilla samalla kankaalla Näin minä itselleni laitoin ja olen muillekin laittnut
Kyllä ne kaikki saadaan sopimaan Kyllä niihin jonkiverra hintaa kyllä tulee
Ainakin jos ne joutuu verhoillemaan.J.S.Lehti
alkuperänen mekanismi tulee penkin takana olevaan peltiin kiinni.
Mutta kaikkein halvemmalla pääset jos satut saamaan alkuperäsellä kankaalla olevat joko takapenkin ne mutkallisilla rauroilla olevat tuet tai
etupekin tuet ne käy yhtä hyvin Ja vaikka 123 etupenkkien selkänojassa
olevat niskatuen mekanismit sieltä irti ja ne saa sopimaa sinne sinun takaselkään Ja jollei samanlaisia tukia löydy niin sitten annat verhoilla samalla kankaalla Näin minä itselleni laitoin ja olen muillekin laittnut
Kyllä ne kaikki saadaan sopimaan Kyllä niihin jonkiverra hintaa kyllä tulee
Ainakin jos ne joutuu verhoillemaan.J.S.Lehti