Onko täällä moni rakennellut vastaavan?? Miten tuo kannattaisi aloitella, kun mulla kone ja laatikko eri paikoissa ja molemmat poissa autosta.
Tarkoituksena on saada muokattua 603 koneen kaasuvivustosta 606 koneeseen sopiva. Auto on varustettu 722.3 automaatilla jota vivustossa ohjataan sekä sähköisesti että kickdownin vaijerilla. Mitenkäs tietääkö joku tarvitseeko tuo laatikko molemmat sekä tuon kickdown vaijerin että sähköimpulssin kun kaasu on pohjassa? Jos ei niin operaatio olisi hieman helpompi.
606:een 603:n kaasuvivusto....
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 34
- Liittynyt: Ti 04.09.2007 15:25
- Paikkakunta: Satakunta
Tossa on oma versioni 603:sen kaasuvivuista 606:seen.
Ei kovin hyvin kyllä kuvasta näy....
Ja tohon samaan tulee vielä kiinni laatikon ohjausvipu.

Ja punaisella kehystetty vivusto kääntää kaasuvivun liikkeen pystysuuntaiseksi ja menee imusarjan välistä ylös. (tollai se taisi 603:ssakin olla....)

Vastasin vielä maza300tdt:n privaan samalla kuvalla.
Ei kovin hyvin kyllä kuvasta näy....
Ja tohon samaan tulee vielä kiinni laatikon ohjausvipu.

Ja punaisella kehystetty vivusto kääntää kaasuvivun liikkeen pystysuuntaiseksi ja menee imusarjan välistä ylös. (tollai se taisi 603:ssakin olla....)

Vastasin vielä maza300tdt:n privaan samalla kuvalla.
w126 -86, 300 24v. turbodiesel
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 378
- Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
- Paikkakunta: Kangasala
- Viesti:
Re: 606:een 603:n kaasuvivusto....
Paljonko voimaa hakuses kuvan mersuun, onko tuo vapaavirtaussuodin riittävä, ettei ahdista?
Kai toi suodatin just riittää kun vakio turbo vielä on paikoillaan.. Oli vaan kaikkein yksinkertasin lätkäistä tollanen siihen turbon päähän, kun kaikennäköstä pientä ongelmaa oli ollut jo ihan tarpeeksi.
Garretin gt37 on kyllä jo odottamassa
, mutta en ole mitään "superia" tosta tekemässä... hiukan alle kolmensadan jos tehot sais..
Siitä ei ole kuvaa kyllä miten toi vaijeri on polkimessa kiinni, mutta hiukan jäykähkö siitä mullakin jäi.. itse tosin tykkään mieluummin jäykästä kaasupolkimesta kuin liian herkästä.... Ja 603 vapari tossa oli välillä kiinni..
Garretin gt37 on kyllä jo odottamassa

Siitä ei ole kuvaa kyllä miten toi vaijeri on polkimessa kiinni, mutta hiukan jäykähkö siitä mullakin jäi.. itse tosin tykkään mieluummin jäykästä kaasupolkimesta kuin liian herkästä.... Ja 603 vapari tossa oli välillä kiinni..
w126 -86, 300 24v. turbodiesel