eli listailin tämmöstä
300B 24v ce 717 450 (getragin kaavio)
2,6 201 717,435 (tuntuu kestävän 400hv)pitkä akselinen kai
2,3 16v 717,404 (getrag)
300d 124 717,433/430 (kesti testin ajan 400hv)
2,5d 201-90v717.413 (kesti testissä yllättävän hyvin (lyhyt akselinen)
200dee 717.410/411/412 (410ei kestäny yhtää mitää)
2,5dt 201 717,437 (uskoa löytyy että loota on vahva mutta testi kesken)
mitä mahtaa tuo loppunumero tarkoittaa??
pitää nyt seuraavaksi selvittää vielä mitä numeroita pajalta löytyy ja missä on reikä kyljessä
tuntuu ain tosissaan että mitä suurempi nro lopussa niin sitä kestävempi aski on
mikä vaihdelaatikko kestää??
eikös tuo 126 alku oo lähes kaikissa loodissa.. mulla ainakin.. siis nuossa jotka olen jo kerennyt pienistämään
.. tuntuu siltä että mitä isompi loppunumero niin sen kestävämpi.. no getraggia ei tarvi ottaa laskuihin mukaan.. se tiedetään jo kestvän melkoisen hyvin
väsyvän tuntuu nuo kaikki laatikot ajanmittaan


onko räjähtäneistä laatikoista jokin tietty osa joka hajoaa. onko ollut ensioireita vai laakistako paukkuu . muilla merkeillä on tullut revittyä lootia turbo saabit porsii perävälityksestä tai 5 rattaan akseli hakkautuu väljääksi tai kerran meni akseli poikki laakerin leikattua kiinni. myrkkyä on laatikolle annetut iskut suoraa vetoa kestää laatikot aimo haipakkaa . vääntö alakierroksilla ei tee hyvää tarkoitan että saabeissa ala vääntöä tulee rajusti. omassa mersussa vääntö 5 pyttysessa tuon 550 nm mutta takana ei ole montaa tkm että ei kannata kehuskella voi revetä joku kaunis päivä
Joo itellä tuo 717404 om606 perässä ja tuntuu kestävän. Tosin ei ole hiljasimmasta päästä eli kaikenmoisiin kahinoihin tulee tottuminen ja se laakeroiminen ei ole halpaa. Ite en tykkää mersun vaihdeväleistä , eli turhan pitkät ja epämääräset. Kellään kokemuksia välien lyhentämisestä.
ps. Terho onko sun laatikko myynnissä
ps. Terho onko sun laatikko myynnissä