s 500 hinnat alas?
s 500 hinnat alas?
Osaako joku perustella s 500 w220 korisen hinnan putoamista? Näyttää saavan kohtuu kilometreillä jo pitkälti alle 30 000€.. Onko käyttäjäkokemuksia, kannattaako tutustua em. autoon?
Re: s 500 hinnat alas?
Kohtuu kilsoihin kannattaa suhtautua varauksella, no asiaan saattaa olla että varsinkin 99-03 malleissa porukat on huomanneet että alkusarjan autoihin on vaikeaa saada navigointilevyjä ja että puhelinjärjestelmä vaatii jumppaa jos sitä yleensä saa toimimaan, samoin puheohjaus puhuu vain saksaa jne pikku ärsytystä.cdi220 kirjoitti:Osaako joku perustella s 500 w220 korisen hinnan putoamista? Näyttää saavan kohtuu kilometreillä jo pitkälti alle 30 000€.. Onko käyttäjäkokemuksia, kannattaako tutustua em. autoon?
Ylläpito kulut on omaa luokkaansa eli kolmenjakarin huolto merkkiliikkeessä n. 2200€ , yleisesti ottaen laadukas auto joka on suunniteltu uutena paksulle lomsalle ja vanhana sen moderni tekniikka aiheuttaa haasteita, usein joutuu turvautumaan merkkiliikeeseen joka ei ole halvin mahdollinen.
MUTTA ajoin itse tuollaisella kolmevuotta ja olin autoon todella tyytyväinen, kaikin puolin mitä nyt kaikkea pientä joutui korjailemaan mutta sama se joka autossa, käytetty on käytetty.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Kokemuksia on vain muutaman kymmenen kilometrin lenkki
erään tutun autolla, kun se oli lähes uusi (S500). Vuosi taisi olla
2002 tai 2003.
Ainakin uutena kyyti on vaikuttava. Auto on hiljainen ja nopea
ja lipuu kuin laiva. Ja varustepuoli on yleensä kunnossa.
Jos tuommoisen saa alle kolmellakympillä, niin kannattaa harkita.
Ylläpitoon menee varmasti paljon rahaa, mutta toisaalta
pääomakuluihin ei enää mene niin paljon. Jos laskee 5% vuotuisen
koron ja 15% arvonalennuksen, niin 6.000 euroa palaa
pääomakuluina ekana vuonna 30.000 euron autolla.
Korjaus- ja bensakuluja kannattaa verrata pääomakuluihin
ja katsoa kokonaiskustannuksia.
Niin, siitä hinnan putoamisesta... ainahan nuo edustusautojen
hinnat putoavat nopeasti, kun köyhillä ei ole varaa ajaa niillä ja
rikkaat ostavat uusia. Kun tuo S500 vie aika lailla bensaa, niin
se ei taida olla kovin muodikaskaan. Paljon kuluttaville autoille
mätkäistään luultavasti parin vuoden päästä uusia käyttömaksuja.
Saksassa vanhoja edustusautoja saa halvalla ja niinpä niitä
saa nykyään Suomessakin halvalla, kun tuonnin takia tarjonta
on kasvanut ja hintataso seuraa Saksan hintatasoa. Dekran
raportin mukaan w220:ssa ei ole mitään ihmeempiä ongelmia,
sähkövikoja lähinnä.
erään tutun autolla, kun se oli lähes uusi (S500). Vuosi taisi olla
2002 tai 2003.
Ainakin uutena kyyti on vaikuttava. Auto on hiljainen ja nopea
ja lipuu kuin laiva. Ja varustepuoli on yleensä kunnossa.
Jos tuommoisen saa alle kolmellakympillä, niin kannattaa harkita.
Ylläpitoon menee varmasti paljon rahaa, mutta toisaalta
pääomakuluihin ei enää mene niin paljon. Jos laskee 5% vuotuisen
koron ja 15% arvonalennuksen, niin 6.000 euroa palaa
pääomakuluina ekana vuonna 30.000 euron autolla.
Korjaus- ja bensakuluja kannattaa verrata pääomakuluihin
ja katsoa kokonaiskustannuksia.
Niin, siitä hinnan putoamisesta... ainahan nuo edustusautojen
hinnat putoavat nopeasti, kun köyhillä ei ole varaa ajaa niillä ja
rikkaat ostavat uusia. Kun tuo S500 vie aika lailla bensaa, niin
se ei taida olla kovin muodikaskaan. Paljon kuluttaville autoille
mätkäistään luultavasti parin vuoden päästä uusia käyttömaksuja.
Saksassa vanhoja edustusautoja saa halvalla ja niinpä niitä
saa nykyään Suomessakin halvalla, kun tuonnin takia tarjonta
on kasvanut ja hintataso seuraa Saksan hintatasoa. Dekran
raportin mukaan w220:ssa ei ole mitään ihmeempiä ongelmia,
sähkövikoja lähinnä.
En ko. mallin hintoja ole seurannut mutta W140 500 ja varsinkin 600 malliset tuntuvat olevan lähes ongelmajätettä. Hinta on tippunut nopeasti viimevuosina.
Toki markkinavääristymä, käytettyjen tarjonta vaikuttaa.
Ei enää kelpaa rahakkaille, "taviksille" liian kalliita käyttökuluiltaan. Wanhemmissa oli sen verran pieniä valmistussarjoja että harrastajat/keräilijät tappelivat hyvistä yksilöistä, mikä luonnollisesti nosti hintaa.
Toki markkinavääristymä, käytettyjen tarjonta vaikuttaa.
Ei enää kelpaa rahakkaille, "taviksille" liian kalliita käyttökuluiltaan. Wanhemmissa oli sen verran pieniä valmistussarjoja että harrastajat/keräilijät tappelivat hyvistä yksilöistä, mikä luonnollisesti nosti hintaa.