Aapo.T kirjoitti:Kumihan kulkee vaan siinä kiskossa ja päät painettuna koloihinsa.
Kiitos tiedosta, nyt uskaltaa alkaa kiskoa sitä irti. On vaan iso rohjake tuo puskuri vaikea yksinään pyöritellä, naarmuuntuu kromit helposti ja saattaa kolhia autoakin siellä ahtaassa tallissa. Pitää jättää varmaan keväämmälle tuo projekti kun talli on tyhjä tai pääsee ulos töihin.
Pari kuvaa etupyöränaukon tiimoilta:
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 040145.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z171 ... 040146.jpg
Hölmö kun olin niin puhdistin rälläkällä tuon pintaruosteessa olevan pystysauman; ja tulos oli että maalipinta vastapuolella vaurioitui kuumuudesta

, oli se juuri ehjä ja siisti osa - koristelistasta ylöspäin siis. Kypsyttelen lisää ajatusta viedä auto sitten oikealle maalarille, ainakin kylkien osalta - katsotaan rahatilannetta myös.
Ja tästä aasinsilta veroihin; päätös tuli tänään

.
Markkina-arvo 500 euroa, perustuu 51050,- hintaiseen uuteen MB C230 A Sportcoupeen ja 451 takaisinlaskentakuukauteen, myyntihinta verrokilla oli 48708 euroa. Laskennallinen CO2 päästö 206 g/km perustuu 1900 kg kokonaispainoon. Tästä 24,6 % veroa jolle alvia 12,4 %.
Kokonaisverot siis 138,25 euroa - ei mennyt alle sadan mutta onhan tuo ihan kohtuullinen

.