Mikä lauhdutin W210 :ssä.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
J-M T
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Pe 13.07.2007 03:23

Mikä lauhdutin W210 :ssä.

Viesti Kirjoittaja J-M T »

Diesel väyryyne, oisko joku 2,9 en tiedä varmaks sitä konekokoa.
Kaveri kyseli lauhduttimen näköisestä kennosta, takapenkin takana korin ulopuolella syvennyksessä,polyssä ja kurassa, reilun kahvipaketin kokoinen. Mutta kun minulla oli peräkärry palasina monulla ni ei päästy tutkimaan porukassa. Olisko kenellä täsmätietoa, joku on jo veikkaillut että pottoainelauhdutin ettei ala aine kiehumaan , hah , n uskonko tuota.
Ei kai se perälle ole se lauhdutin, eikai ihmeide aika vielä ole ohi,no sitäkään en ole valmis heti uskoon ennekuin näen minne ne letkut siitä kennosta menee. sit joskus...... :roll:
Avatar
Jampuusi
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 64
Liittynyt: Ma 23.02.2004 19:33
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jampuusi »

Kyllä se on polttoaineen paluulinjan lauhdutin. Suuttimessa paine nousee niin kovaksi, että polttoaineen lämpötila nousee yllättävän korkeaksi. Ois varmaan ihan hyvä jaksaa joskus puhistaa se kenno, kerää tosiaan melkopaljo hiekkaa yms.
E200CDI -99 (antifacelift)
220D -73
J-M T
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 29
Liittynyt: Pe 13.07.2007 03:23

Viesti Kirjoittaja J-M T »

Jampuusi kirjoitti:Kyllä se on polttoaineen paluulinjan lauhdutin. Ois varmaan ihan hyvä jaksaa joskus puhistaa se kenno, kerää tosiaan melkopaljo hiekkaa yms.
Kiitokset Jampuusi luotettavan tuntuisesta perustelusta, joo konehhan on sellainen Central injektion, vai oliko se Common rail.
Selevä, otetahan poijjaan (kaverin), mersu montulle ja putsatahan kenno ja tunnustellaa miten kuumana se paluulinjaa pitelöö. :roll: .
Vastaa Viestiin