Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
vjk183
Sisäänajossa
Viestit: 7 Liittynyt: Pe 09.03.2007 21:09
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja vjk183 » To 13.03.2008 21:43
Mistä ois järkevin ottaa 124 200d öljy turbolle?
Mika.T
Asiantuntija
Viestit: 8789 Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47
Viesti
Kirjoittaja Mika.T » To 13.03.2008 22:30
Kannen takapäässä on kuusiokolo tulppa. Siitä saa vaikka banjopultilla näppärästi paineen.
Tai T-haaralla öljynpaine anturin lähdöstä. Siinä tapauksessa suodatin jalassa oleva reikä kannattaa porata suuremmaksi.
JP74
Turbospesialisti
Viestit: 2781 Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka
Viesti
Kirjoittaja JP74 » To 13.03.2008 22:35
Helpoin on ottaa juurikin kannen päästä. Tosiseppä ottaa öljynpaineen lohkosta, poraamalla pääöljykanavaan reiän, kuten alkuperäisessä turbodieselissä on.
vjk183
Sisäänajossa
Viestit: 7 Liittynyt: Pe 09.03.2007 21:09
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti
Kirjoittaja vjk183 » Ti 18.03.2008 07:19
Kiitos vinkistä. 124 muuten ei onnistu t haara ku siinä o öljykello.
jukkis.
Mersumies
Viestit: 1607 Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki
Viesti
Kirjoittaja jukkis. » Ti 18.03.2008 12:15
jaa miksei onnistuis. mulla ainakin joskus oli ja hyvin toimi.
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Viestit: 378 Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Turbo-eemeli » Ke 19.03.2008 12:25
vjk183 kirjoitti: Kiitos vinkistä. 124 muuten ei onnistu t haara ku siinä o öljykello.
Siihen voi tehdä banjopultin jonka kannassa paikka öljykellolle, 17-19 millin kuusiotangosta
nevis
Sisäänajossa
Viestit: 40 Liittynyt: Ti 29.05.2007 19:44
Paikkakunta: kalajoki
Viesti
Kirjoittaja nevis » Ke 19.03.2008 21:49
Siihen voi tehdä banjopultin jonka kannassa paikka öljykellolle, 17-19 millin kuusiotangosta
jep. ja vielä kätevämpää on tikata siihen panjopultin nokkaan oikealla jengalla oleva mutteri
mb 190 om605 st