TURBON ÖLJY

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
vjk183
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 09.03.2007 21:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

TURBON ÖLJY

Viesti Kirjoittaja vjk183 »

Mistä ois järkevin ottaa 124 200d öljy turbolle?
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kannen takapäässä on kuusiokolo tulppa. Siitä saa vaikka banjopultilla näppärästi paineen.
Tai T-haaralla öljynpaine anturin lähdöstä. Siinä tapauksessa suodatin jalassa oleva reikä kannattaa porata suuremmaksi.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Helpoin on ottaa juurikin kannen päästä. Tosiseppä ottaa öljynpaineen lohkosta, poraamalla pääöljykanavaan reiän, kuten alkuperäisessä turbodieselissä on.
vjk183
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Pe 09.03.2007 21:09
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja vjk183 »

Kiitos vinkistä. 124 muuten ei onnistu t haara ku siinä o öljykello.
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1607
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

jaa miksei onnistuis. mulla ainakin joskus oli ja hyvin toimi.
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

vjk183 kirjoitti:Kiitos vinkistä. 124 muuten ei onnistu t haara ku siinä o öljykello.
Siihen voi tehdä banjopultin jonka kannassa paikka öljykellolle, 17-19 millin kuusiotangosta :!:
nevis
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 40
Liittynyt: Ti 29.05.2007 19:44
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja nevis »

Siihen voi tehdä banjopultin jonka kannassa paikka öljykellolle, 17-19 millin kuusiotangosta
jep. ja vielä kätevämpää on tikata siihen panjopultin nokkaan oikealla jengalla oleva mutteri
mb 190 om605 st
Vastaa Viestiin