w202 huoltoilmaisin
w202 huoltoilmaisin
Millä saa nollattua/asetettua uuden km-määrän?Olen joskus kuullut,et välillä virta pois ja päälle sekä nappia piti painaa.Järjestystä en enää muista.
Arvatenkin samalla tavalla kuin pre-facelift 208:ssa (joku voi varmaankin varmistaa), jossa homma käy samoin kuin R170-SLK:ssa, mille homman olen kuvannut täällä.
-T
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
[img]http://www.iki.fi/eerola/signature.jpg[/img]
Re: w202 huoltoilmaisin
Juurikin, kuten eerola sivuillaan kuvasi.Petromax kirjoitti:Millä saa nollattua/asetettua uuden km-määrän?Olen joskus kuullut,et välillä virta pois ja päälle sekä nappia piti painaa.Järjestystä en enää muista.
Kirjataan nyt kuitenkin myös tänne, mitä 202:n ohjekirja suomeksi kertoo:
"Huoltoviestien nollaus itse:
Kierrä elektroninen avain virtalukossa asentoon 2 ja paina näppäintä 0 sekunnin kuluessa kaksi kertaa lyhyesti.
Kierrä elektroninen avain virtalukossa asentoon 0.
Paina näppäintä 0 ja pidä painettuna. Kierrä elektroninen avain virtalukossa asentoon 2. Pidä näppäintä 0 edelleen painettuna."
Näillä ohjeilla olen itse nollannut huollot.
C253+Q3+A1
Ex: 164.122, 203.207, 202.194, 169.031
Ex: 164.122, 203.207, 202.194, 169.031
Kannattaa sitten painaa näppylää niin kauan, että jotain tapahtuu. Meinasi loppua usko kesken, mutta lopulta onnistui.Paina näppäintä 0 ja pidä painettuna. Kierrä elektroninen avain virtalukossa asentoon 2. Pidä näppäintä 0 edelleen painettuna."
-----------------------------------------------------------
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
MB C 240T (W202)
Audi A4 Avant quattro 2.0 TFSI
Herätellään vanhaa viestiä henkiin.
Täällä painitaan huolto ilmoituksen resetoinnin kanssa.
Omasta W208 en saa millään foorumista löytämälläni ohjeella resetoitua huolto ilmoitusta sormen päät on jo kipeänä hiton nappien painelusta
Olisiko eerolalla muistissa miten itse on homman hoitanut. omassa pre-faceliftissään.
Ja minun mittaristossahan ei ole 0, 1 tai 2 painiketta on vain nuoli yläs, alas ja R
Täällä painitaan huolto ilmoituksen resetoinnin kanssa.
Omasta W208 en saa millään foorumista löytämälläni ohjeella resetoitua huolto ilmoitusta sormen päät on jo kipeänä hiton nappien painelusta

Olisiko eerolalla muistissa miten itse on homman hoitanut. omassa pre-faceliftissään.
Ja minun mittaristossahan ei ole 0, 1 tai 2 painiketta on vain nuoli yläs, alas ja R
CLK230 Final editon Capriolet.
AUDI A4 2.0 sedan Myytävänä Vm 02 Ajettu 66tuhatta
EX. CLK230coupe 98
Ja monta ei mersua.
AUDI A4 2.0 sedan Myytävänä Vm 02 Ajettu 66tuhatta
EX. CLK230coupe 98
Ja monta ei mersua.
W202 Huoltomittari miinuksella.
Herätellääs taas... Isoot pojaat foorumilla puhu et jos tuo huoltomittari on jo miinukselle päässyt, niin tarvitsee jonkun eri koodin resetointiin, eikä tunnu löytyvän sitä mistään. Eikä se sillä normaalilla virta päälle, 2x 0, virta pois, 0 pohjaan ja virta päälle koodillakaan resetoidu... APUVA. En kehtaisi veholle tuon takia viedä.
Toinen vaihtoehto on että vien sen amiksen autopajalle, saavatkohan siellä nollattua lukulaitteella?
E: ja mittaristossahan on tosiaan vain napit 0, +, -, M sekä H.
Toinen vaihtoehto on että vien sen amiksen autopajalle, saavatkohan siellä nollattua lukulaitteella?
E: ja mittaristossahan on tosiaan vain napit 0, +, -, M sekä H.
Re: w202 huoltoilmaisin
Mulla se toimii niin ettäPetromax kirjoitti:Millä saa nollattua/asetettua uuden km-määrän?Olen joskus kuullut,et välillä virta pois ja päälle sekä nappia piti painaa.Järjestystä en enää muista.
Virtaavain siihen asentoon että pystyt selaamaan tietokonetta.
Ota huoltonäyttö esiin ja paina R = reset. Mulla on se nappula ratin etupuolella vasemmalla.
Näyttöön tulee teksti:
DU YOY WANT RESET SERVICE INTERVAL?
CONFIRM BY PRESSING R Eli haluatko nollata huoltoajankohdan.
PAINA SITTEN R NAPPIA NIIN KAUAN ETTÄ HUOLTONÄYTTÖ NOLLAANTUU.
Sen jälkeen kone laskee uuden huoltoajankohdan. Tämä pätee
MB E 320 CDI hin