Mikä mittari TDT:n hansikaslokerossa?
Laita nyt kuva mittarista tai auton valmistusnumero, niin päästään
eteenpäin.
Vakiona lokerossa ei mitään mittaria ole. Teoriassa sinulla voisi
harvinainen protomallin auto, se selviää valmistusnumerosta.
Itse veikkaan jälkiasennettua ahtopainemittaria, jos kyseessä
on turbomoottori ja asteikko on +- 1,5 bar. Silloin sieltä menisi ohut
letku imusarjan ja ruiskutuspumpun väliseen letkuun.
eteenpäin.
Vakiona lokerossa ei mitään mittaria ole. Teoriassa sinulla voisi
harvinainen protomallin auto, se selviää valmistusnumerosta.
Itse veikkaan jälkiasennettua ahtopainemittaria, jos kyseessä
on turbomoottori ja asteikko on +- 1,5 bar. Silloin sieltä menisi ohut
letku imusarjan ja ruiskutuspumpun väliseen letkuun.
- Petteri Kivimäki
- Mersumies
- Viestit: 3090
- Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
JarkkoN kirjoitti:Laita nyt kuva mittarista tai auton valmistusnumero, niin päästään
eteenpäin.
Vakiona lokerossa ei mitään mittaria ole. Teoriassa sinulla voisi
harvinainen protomallin auto, se selviää valmistusnumerosta.
Itse veikkaan jälkiasennettua ahtopainemittaria, jos kyseessä
on turbomoottori ja asteikko on +- 1,5 bar. Silloin sieltä menisi ohut
letku imusarjan ja ruiskutuspumpun väliseen letkuun.
Taidat olla oikeassa, huollossa pojatkin meinasi, et se ois turbon ahtopaine mittari. Virran ollessa päällä mittarin taustavalo syttyy ja mittari näyttää n. 0.2+ bar auton ollessa käynnissä ja olen yrittänyt urkkia mittaria vaimon ajaessa lujempaakin, niin mittari ei juuri liiku kyseisestä tyhjäkäynti lukemasta.

BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Jos se on ahtopainemittari, niin sen pitäisi maksimitehoilla näyttää
tuollaista noin 0,9 baarin lukemaa riippuen vuosimallista. Pane asuntovaunu koukkuun ja lähde pitkiin ylämäkiin kokeilemaan lähtökiihdytystä kaasu
pohjassa. Jos ei paineet nouse, niin mittari on rikki tai letkut ovat tukossa
tai vuotavat.
Aivan pieni vuoto ei vaikuta tehoihin, jos moottoriin menee kuitenkin
painetta ja vain mittarille ei mene.
Jos moottorillekaan ei mene painetta, niin tehot putoavat tuntuvasti.
Sen huomaa kyllä vertaamalla toiseen autoon.
Jos haluat täydet tehot, niin käynti PPD:lla voisi auttaa ja samalla ehkä
mittarikin alkaisi näyttää isompia lukemia.
tuollaista noin 0,9 baarin lukemaa riippuen vuosimallista. Pane asuntovaunu koukkuun ja lähde pitkiin ylämäkiin kokeilemaan lähtökiihdytystä kaasu
pohjassa. Jos ei paineet nouse, niin mittari on rikki tai letkut ovat tukossa
tai vuotavat.
Aivan pieni vuoto ei vaikuta tehoihin, jos moottoriin menee kuitenkin
painetta ja vain mittarille ei mene.
Jos moottorillekaan ei mene painetta, niin tehot putoavat tuntuvasti.
Sen huomaa kyllä vertaamalla toiseen autoon.
Jos haluat täydet tehot, niin käynti PPD:lla voisi auttaa ja samalla ehkä
mittarikin alkaisi näyttää isompia lukemia.
Taitaa olla vaan kevytjalkainen eukkotapve kirjoitti: olen yrittänyt urkkia mittaria vaimon ajaessa lujempaakin, niin mittari ei juuri liiku kyseisestä tyhjäkäynti lukemasta.


(En ilennyt pistää, että kevytkenkäinen...

S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Aku P kirjoitti:Taitaa olla vaan kevytjalkainen eukkotapve kirjoitti: olen yrittänyt urkkia mittaria vaimon ajaessa lujempaakin, niin mittari ei juuri liiku kyseisestä tyhjäkäynti lukemasta.![]()
![]()
(En ilennyt pistää, että kevytkenkäinen...)
Melko kevytkenkäinen on...siis ajaessa... muusta en tiedä.. ja on ehkä parempikin etten tiedä. Mikä muuten on PDP?? Laitan sarjanron, kun saan aikaiseksi

BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Tarkoitin PP Dieseliä:
http://www.ppdiesel.com/
Paja säätää pumpusta syöttöä isommalle tarvittaessa.
Teho lisääntyy ja kulutus on silti monilla pienentynyt
selvästi.
Kas, joku oli jo ehtinyt vastata... ja oikein arvasi.
http://www.ppdiesel.com/
Paja säätää pumpusta syöttöä isommalle tarvittaessa.
Teho lisääntyy ja kulutus on silti monilla pienentynyt
selvästi.
Kas, joku oli jo ehtinyt vastata... ja oikein arvasi.
Joku kysyi auton valmistenumeroa, se on : 124193/2800. Kai se tuo on. Voisko joku kertoa tuon perusteella, millaisesta autosta on kyse? Joku nroa kuitenkin uteliJarkkoN kirjoitti:Laita nyt kuva mittarista tai auton valmistusnumero, niin päästään
eteenpäin.
Vakiona lokerossa ei mitään mittaria ole. Teoriassa sinulla voisi
harvinainen protomallin auto, se selviää valmistusnumerosta.
Itse veikkaan jälkiasennettua ahtopainemittaria, jos kyseessä
on turbomoottori ja asteikko on +- 1,5 bar. Silloin sieltä menisi ohut
letku imusarjan ja ruiskutuspumpun väliseen letkuun.

BMW 520 D A touring
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Ford Mondeo farmari 2.0i
Renault Laguna
MB w124 300 touring turbodiesel automatic
Hankala tapaus, kun lääkärikin itki
Kyllä jo pikkuhiljaa vois harkita että ottais kuvan siitä mittarista, veis kameran kuvausliikkeeseen, ne polttais kuvat cd:lle, laittais cd:n tietokoneeseensa, latais kuvat tänne foorumille meidän ihmeteltäväksi.

Kyllä jo pikkuhiljaa vois harkita että ottais kuvan siitä mittarista, veis kameran kuvausliikkeeseen, ne polttais kuvat cd:lle, laittais cd:n tietokoneeseensa, latais kuvat tänne foorumille meidän ihmeteltäväksi.
[img]http://www.netikka.net/diosol/kuvia/s124banneri.jpg[/img]