190 2.5D vs 722.3 tomato

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
-damage-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 04.12.2007 20:32
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

190 2.5D vs 722.3 tomato

Viesti Kirjoittaja -damage- »

tällääinen kymysys..olis tuohon w201 om602 perään tärkoitus pultata 722.3 tomaatti.. niin minkälaisia toimenpiteitä pitää toteuttaa kartaanin lyhentämisen turpiinin vetolevyn vaihdon lisäksi vai meneekö loput tyyliin "PLUG AND PLAY" anteeksi laiskuuteni jos asiaa on lähemmin täällä käsitelty.. :oops:
vauhti korjaa virheet..
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

Itse tuollaisen just vaihdoin omaani, vanha vetolevy sopi, kardaania ei tarvi lyhentää.

Sähköjohtojen liitin on vaan erilainen..
MikkoH
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 201
Liittynyt: Ke 21.12.2005 11:12
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MikkoH »

Kardaanin laippa pitää ottaa varmaankin pikkulaatikosta. Öljyn kierron putket ovat myös erilaiset.
" Curse not thine engine when it turneth not. Curse rather thine own stupidity. "
-damage-
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 10
Liittynyt: Ti 04.12.2007 20:32
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja -damage- »

joo olihan ne saman mittaiset.. mistä sami T hommasit oikean liittimen?? kiitoksia näistä.. kaikesta on apua :D
vauhti korjaa virheet..
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

-damage- kirjoitti:joo olihan ne saman mittaiset.. mistä sami T hommasit oikean liittimen?? kiitoksia näistä.. kaikesta on apua :D
en oo saanut aikaiseks hommata...
Vastaa Viestiin