kysymys ST:stä

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
late.m
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 66
Liittynyt: To 26.07.2007 16:24
Paikkakunta: Lohja

kysymys ST:stä

Viesti Kirjoittaja late.m »

eli kysyisin vaan ku oon katellu nettiautosta noita superturboja ja nyt olis ehkä mieleinen tullu eteen, mutta herää vain kysymys että kannattaako tavallisen"pulliaisen" joka ei koneelle osaa melkeen mitään tehdä niin ostaa kyseistä autoa!?
C36 AMG
Ex 2.3-16
Avatar
Mikko K
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 1560
Liittynyt: Ma 27.10.2003 18:10
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Ostohan siinä vaiheessa riippuu siitä , minkä verran pussiin jää remontti rahaa :lol:
Joka tapauksessa ne vaatii jonkin verran enempi huolellisuutta ja malttia ja rahaa :shock:
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Aikas hyvä laskukaava:
Tehot x3= remontin hinnat x3 8)

On ihan käyttäjästä kiinni miten laite kestää ja tosiaan ei kannata ihan viimesillä rahoilla valmista ST:ä ostaa :idea:
Joku mersupurkaamo??
hcmato
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 58
Liittynyt: La 28.04.2007 20:57

Viesti Kirjoittaja hcmato »

Rakentamisen ilo jää kokematta, minusta se on puoli STeetä ja kun se sitten hajoo voi osata jotain ite korjatakin :D
Aki P
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 4140
Liittynyt: Pe 23.01.2004 19:32

Viesti Kirjoittaja Aki P »

hcmato kirjoitti:Rakentamisen ilo jää kokematta, minusta se on puoli STeetä ja kun se sitten hajoo voi osata jotain ite korjatakin :D
Tuo on kyllä totta. Varmasti syy miksi supereita yleensä on myynnissä, että kun auto on valmis niin siihen kyllästyy :oops: Itellä juurikin sen suuntaista ollut, mutta eiköhän tuolla vielä kesä ajeta :wink:
Joku mersupurkaamo??
Avatar
XUX63
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1393
Liittynyt: To 06.11.2003 17:12
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Mikko K kirjoitti:Joka tapauksessa ne vaatii jonkin verran enempi huolellisuutta ja malttia ja rahaa :shock:
Jos saat hyvät ohjeet miten autoa on suunniteltu käyttää ja pidät maltin että toimit myös niin, en näe miksi auto ei vois toimia pitkäänkin. Toki ST:tä pitää aina kuunnella "sillä korvalla" :wink: Niinkuin Mikko tuumaili, huolellisuutta, malttia ja rahaa.
hcmato kirjoitti:Rakentamisen ilo jää kokematta, minusta se on puoli STeetä ja kun se sitten hajoo voi osata jotain ite korjatakin :D
Toisaalta, riittänee sitä pajattamista varmaan ihan kohtuudella jos vaan itse haluaa tehdä :lol: mutta rakentaminen on kivaa sekin, varsinkin jos on oma, hyvin varustettu talli :wink:
Aki P kirjoitti:Varmasti syy miksi supereita yleensä on myynnissä, että kun auto on valmis niin siihen kyllästyy :oops: Itellä juurikin sen suuntaista ollut, mutta eiköhän tuolla vielä kesä ajeta :wink:
Osa on varmaan myös sen vuoksi myynnissä, että kun auto pelaa hyvin niin pelottaa että mikä seuraavaksi kilahtaa :roll: En tarkota että Akilla ois niin :wink:

Ainakin yks tosi hyvin ja kustannuksia säästelemättä tehty ST on Kalajoella myynnissä. Ajanpuutteen vuoksi - ei pelkotilojen tai että ois vaan halvalla myyntiin tehty :wink:

Periaatteessahan tommosen voi tehdä myös ns. halvalla: Pikkuperällä ja laatikolla oleva vaparimosa, peltisatsi, iso ahdin, tapitettu pumppu ja cooleri. Unohdetaan kaikki jarrujen laittamiset ja kokonaisuuden kestävyys - säästyy monta monta tonnia... ainakin myyjältä :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
W126 300SD -84 talviunilla.
Lavetti (S124-OM603-ST) Yhteishuoltajuudessa.

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?”
Vastaa Viestiin