mutta olen miettinyt että onko tämmöstä konetta esim helppo muutta ruisku koneeksi, voisi kuvitella että näin ainakin kulutus pienenisi.
kaikki ehdotukset ja kommentit otetaan vastaan!

Täältäkin ääni sille että säästät pörinäputki rahat ja vaihdat sen 3-satkun tekniikan nii saat vähän vastinettakin niille äänilleJake87 kirjoitti:Helpoimmalla ja halvimmalla saatat päästä kun heität sinne nokalle 300E koneen... istuu ihan heittämällä, mutta meneeköhän siinä samalla sitten vaihtoon jarrut ja perä?
Tuon kun olisi tienny auton ostovaiheessa... Oma kulkine vie 8-10 l/100km jos nätisti ajelee... Ei taida tuo 300 ruiskun kulutus paljoa siitä erota...jarkki kirjoitti: Ja toi kaasari mallihan imailee helposti yhtä paljon menovettä kun 300 ruitta
300E millä viimeksi tuli ajeltua meni normaali ajolla tuohon 10L ja nykyinen 260 menee aikalailla samalla... tosin melkein ½vuotta tuli tungettua 14-15L/100km tuonne 260:n tankkiin johtuen monen pikku asian summasta... nyt tuntuu ku ajelis jollain micran käkkärällä kun lähti 1/3 kulutuksestasundiz kirjoitti:Tuon kun olisi tienny auton ostovaiheessa... Oma kulkine vie 8-10 l/100km jos nätisti ajelee... Ei taida tuo 300 ruiskun kulutus paljoa siitä erota...