Kysytään täältäkin:
Mitenkähän tämän termariasian kanssa oikein on? Kovasti on kirjoiteltu eri foorumeissa jumittavista termareista, liian viileänä käyvistä koneista, kasvaneesta polttoainekulutuksesta jne.
Vein tänään väykkyni Vehoon (!? firma maksaa!), kun sisälle tunkee pahat käryt, ohjaus puoltaa, laittomat jälkiasennusXenonit pitäisi suunnata paremmin jne. Samalla tivasin termostaatin vaihtoa, koska lämpömittarin mukaan konetta ei saa yli 70 asteiseksi ajomatkasta ja -tavasta riippumatta. Tiskin takaa tokaistiin heti, ettei ole olemassa kuin yksi termostaattimalli tälle koneelle (tämänpäiväisen lehden mukaan A 613 200 01 15, 78 €?). Lisäksi talven aikana on kuulemma asiakkaiden vaatimuksesta tehty lukuisia turhia termarinvaihtoja. Lupasivat kuitenkin huomenna vielä tarkistaa asian.
Oliko asia nyt tarkasti jostakin tietystä auto- tai moottorimallista riippuva vai huuhaata koko juttu?