Sergey kirjoitti: heti pomppaa renkaiden hinta 1100€ kun laittaa vähänkin merkkikumia kuten Kumho tai Falken.
Jep, näin arvelinkin, Kumhothan ne alla olla pitää ja kun sehän on "halvin" näistä "laaturenkaista"?
Taitaa pakostakin itsellä jäädä vanteet ensi kesään, poppivärkit menee tärkeysjärjestyksessä edelle saakoon nuo 15" pyöriä alla sen aikaa ja siirtää talvinakit päälle ensi talveksi.
RH AA Topline minun silmääni oisko 8x17 ET 35 Klik
Mahdetaankohan muuten Sergey olla sinun kanssa ainoita, joiden mielestä Lorinserin 15-reikäset on HELVETIN hienot vanteet...?
Edit: eBayssä oli muuten myytävänä vähän aikaa sitten semmottiset, 8x16", ET23. Olis muuten ollu minun vanteet, mutta oli vaan Saksan myyntiin... Prrkkkllll.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Pakardinen kirjoitti:Mahdetaankohan muuten Sergey olla sinun kanssa ainoita, joiden mielestä Lorinserin 15-reikäset on HELVETIN hienot vanteet...?
Mun mielestä on kans hienot, ne nettivaraosan vanteet oli 300e ja olis saanu 250 mutta myyjä oli ahne ja myi vanteet jollekkin mulle vaikka oli periaatteessa varattuna mulle prkle..
Mahtaavat olla ihan oikeasti aika harvinaiset vanteet, kun nyt olen muutaman kuukauden eBaytä tutkaillut melko tiheään tahtiin, niin ei vaan meinaa löytyä... Kyllä siellä Kullideckeleitä ja Kanaldeckeleitä on vaikka muille jakaa, mutta ei Lorinsereita... Varsinkaan tuolla koolla, mitä omaan sais pienellä laitolla mahtumaan. Ahistaa. Taas. Paljon.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Mulla kävi kans källit tuossa vuoden vaihteessa. Oli just tollaset 8x16 Lorinserit yhen W124 alla Göteborgissa, tuli huuli justii oikeelle kohalle ja myyntihinta oli 250€. Soitin ja maksoinkin Pekalle mutta Pekka otti ja myi pois jolleki muulle. Onneksi rehti suomimies palautti rahat, mutta kylläpä otti päähän.
Niin ja kyllähän täällä Lorttofaneja on enemmänkin
Pakardinen kirjoitti:Mahdetaankohan muuten Sergey olla sinun kanssa ainoita, joiden mielestä Lorinserin 15-reikäset on HELVETIN hienot vanteet...?
Edit: eBayssä oli muuten myytävänä vähän aikaa sitten semmottiset, 8x16", ET23. Olis muuten ollu minun vanteet, mutta oli vaan Saksan myyntiin... Prrkkkllll.
8-reikänen ei ole mistään kotoisin jos 15-reikäseen vertaa. On niitä aina joskus myynnissä 15-reikäsiä reunuksella, mutta kromattuja en ole varmaan koskaan nähnyt.
Ite ostin justiinsa tollaset "Risukasat" niinkuin joku mainitsi.
Eli tuli tilattua siis Ziton GTR mustana
Vanteina Zitot olivat ihan edulliset alle 1000€ kierros 19" tumasia. Yritin etsiä ihan muun laisia vanteita mutta kun ei löydy/hankinta onnistu.
Noi saa nyt kelvata ilman vanteita kun on vaikee ajella ensi kesänä
CLK230 Final editon Capriolet.
AUDI A4 2.0 sedan Myytävänä Vm 02 Ajettu 66tuhatta
EX. CLK230coupe 98
Ja monta ei mersua.
Noi Zitot ovat tyylikäs valinta mustaan A208:seen.
Nykyään on paljon tyylikkäitä vanteita jopa inhimilliseen hintaan. Itse pidän vanhan ajan, siis pari vuotta sitten, vannetarjontaa aika surkeana. Jos halusit jotain jännempää, kuten risukosoja, jouduit maksamaan todella suolaisesti.
Hyvin on muutenkin parissa vuodessa tippunut vanteiden hinnat kun kauppiaat on huomannut että ihmiset on alkanut hintatietoiseksi internetin myötä. Nykyäänhän nuo netin kotimaiset vannekauppiaat myy käytännössä samaan hintaan kuin keskieuroopan vastaavat. Hyvä esimerkki on just tuo Zito/Koya jonka hintatasoa vähän aktiivisemmin seurannut tuttavani rengasliikkeen kautta. 2006 keväällä 18" Zito Titan = 1400€ 4kpl, nyt n. 1000€.
minkäs levyset noi on ja mikä et? yhtään en ymmärrä ruottia joten onko toi 3500kr kpl vai sarjan hinta vai mikä? en muista tosin kyllä tota kruunun kurssiakaan
M-B S124 E300 TDT Sportline(talviunilla keräämässä voimia), w201 rally edition, Audi Typ81TQ, VW T3 DOKA Syncro, VW T3 Bluestar multivan, kasa muita tölkkejä ja muutama ratalelu.
Kyllä se koko sarjan hinta on, perushinta wanhoista "paskoista" 3-7000kr . Ite laitoin noista itseasiassa kyselyä, mutta eip oo viel vastannu, puhelu meni vastaajaan. Jos ei lähetä bussirahtina niin sitten on 500km ajoreissua suuntaansa jos ne halajaa.
Parista muustaki soitellu ja kysellyt, eivät vaa hurrit ikinä jaksa vastata puhelimeen perkeleet.
gbc kirjoitti:eiku laivalla Tukholmaan ja sitten hajet ne paikan päältä jos siis todella kiinnostavat!
Ei kiinnosta niin paljoa vanteet että lähtisin ajelemaan niitä varten 1200-1400km. Tukholmahan on keskiruotsissa, ei etelä... Se on muuten niin että mitä etelämpänä noita on myynnissä sen halvempia ne on, kun on tuo saksa jo Malmöstä niin lähellä.
mbsca shop myy mandruksia. Mattahopea ja kromattu. Haluaisin kyllä Emil mallin. Mutta Summa 18x8,5" - €1288,00 haittaa harrastustoimintaa. Se kun on törkyhinta jostai vanteist