124 300D syättö

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
kolmisatku
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

124 300D syättö

Viesti Kirjoittaja kolmisatku »

elikkäs..oon aika tietämätön mersujen saralla mutta kumminkin tollanen 124 korinen farmari diesel kolmisatanen on ajossa ja..mitä se pumpun säätö maksaa ja mihin se kannattaa viedä?vaikuttaako se mitään ja onnistuuko se ihan autossa paikalla?

kiitoksia jo etukäteen!
Savun hälvettyä alkaa pitkäpelti mersun perä jälleen näkyä.!

*124 300D*
dealer
Asiantuntija
Asiantuntija

Viesti Kirjoittaja dealer »

http://www.ppdiesel.com/

Hinta selviää kysymällä, säätö vaikuttaa sekä selkeästi voimaa lisäävästi että kulutusta pienentävästi ja homma tehdään pumppu irrallaan penkissä säädellen.
wiimax.fi
Jake87
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Viesti Kirjoittaja Jake87 »

ja kohta joku ehdottaa että säädä syöttö itse... mutta älä sitä tee:!: pumppu on aina penkkihommia :!: Itse säädin pumpun itse kun se "kuulemma onnistuu" ja palkkana on helvetisti likaista työtä, ja kulutus nousi ihan pilviin...lähemmäs 13l satasella. nyt miulla on 300:nen dieseli jonka ppdiesel sääti ja tehoa ja savua mukavasti ja kulutus noin 6,8-7,5l :wink:

täältä ehdoton ääni ppdieselille, erittäin osaava paja mersujen kanssa.
kolmisatku
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kolmisatku »

selvä homma..ei sitä mistään tietäisi että onko sitä jo säädelty kun vanha omistaja jotain mainitsi mutta en muista..ajattelin että ei sitten turhaan veisi..n.7 se hörppää matka ajossa ja sauhua tulee aikalailla kun oikein huippu kierroksille vetää.. :D täytyy varmaan soitta ent. omistajalle ja kysyä tarkemmin..
Savun hälvettyä alkaa pitkäpelti mersun perä jälleen näkyä.!

*124 300D*
Vastaa Viestiin